Hypocresie is heel menselijk, jammeren om honden in china maar wel een plofkip eten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om heel eerlijk te zijn snap ik dat selectief ageren tegen dierenleed niet zo goed. Is het niet veel beter om gewoon alle dieren met respect te behandelen?
Ik weet niet of het menselijk is, ik weet wel dat het verstandiger is om een lijn te trekken en dieren met zo min mogelijk leed om het leven te brengen, ongeacht het land of de cultuur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hypocresie is heel menselijk, jammeren om honden in china maar wel een plofkip eten.
Steeds meer mensen worden bewust van de bioindustrie en willen dit soort vlees niet meer. Ook in mijn omgeving wordt dit steeds minder gegeten en worden mensen vegetarier of veganist zelfs. Ik snap als je arm bent je weinig keus hebt maar maak een dier dan eerst af voor het de pan in gaat. Iemand die zo kan koken en imuun is voor de pijn van deze honden (dit gebeurt trouwens ook met katten en kittens) is harteloos en heeft geen ziel naar mijn mening. Het is bovendien nergens voor nodig. Verder ben ik van mening dat dat de bioindustrie hier zeker geen lintje verdient maar dit hoeft niet te betekenen dat je je ogen dan maar moet sluiten voor dit ronduit afschuwelijke en walgelijke dierenleed in China en Korea of andere plekken op de wereld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hypocresie is heel menselijk, jammeren om honden in china maar wel een plofkip eten.
Het verschil hoeft je toch niet echt uitgelegd te worden, hè .......quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja want dieren zijn echt lief tegen elkaar en maken elkaar niet op gruwelijke manieren dood.
Biologische hond is okay?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Steeds meer mensen worden bewust van de bioindustrie en willen dit soort vlees niet meer.
Wat een onzin. Het gaat erom dat mensen in staat zijn om zo wreed te zijn en dit alleen maar vanwege stom bijgeloof. Maak een dier af voor je het gaat bereiden en niet levend koken of villen. Maar ja de chinezen staan bekend om hun wrede inslag en gebrek aan emphatie.quote:
Bij jou, ja ....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ja de chinezen staan bekend om hun wrede inslag en gebrek aan emphatie.
Andere landen, andere zeden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het gaat erom dat mensen in staat zijn om zo wreed te zijn en dit alleen maar vanwege stom bijgeloof. Maak een dier af voor je het gaat bereiden en niet levend koken of villen. Maar ja de chinezen staan bekend om hun wrede inslag en gebrek aan emphatie.
Ja goeie vergelijkingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef SEMTEX het volgende:
Laten we een zelfbedachte feestdag in Nederland introduceren waarbij we 10.000 Chinezen doodslaan, laten leegbloeden in een pan en dan koken. Ik ben voor!
Verder hebben de Chinezen idiote eetgewoontes. Ik meen me te herinneren dat er in Afrika allerlei haaiensoorten uitgeroeid worden omdat rijke Chinezen de vinnen opkopen voor hun haaievinnesoep.
Tja als je zo denkt dan kun je alles weg bagetelliseren wat niet deugt in de wereld zelfs baby's die verkracht worden in Afrika omdat mannen denken dat ze zo van aids genezen. Andere landen, andere zeden toch?quote:
Gelukkig neem je mijn vergelijking erg serieus. Ik wil inderdaad echt Chinezen koken. Ik ben ze nu al aan het verzamelen in het Chinese restaurant dichtbij. Sambal bij... lekker!quote:
1950 heeft gebeld en wil zijn mening terug.quote:Vrouwen
Vrouwen die denken een mening te hebben
Oh dus je lult maar wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
Gelukkig neem je mijn vergelijking erg serieus. Ik wil inderdaad echt Chinezen koken. Ik ben ze nu al aan het verzamelen in het Chinese restaurant dichtbij. Sambal bij... lekker!
Mijn maag belde, hij wilt een broodje.Ga koken vrouwmens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
1950 heeft gebeld en wil zijn mening terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelukkig neem je mijn vergelijking erg serieus. Ik wil inderdaad echt Chinezen koken. Ik ben ze nu al aan het verzamelen in het Chinese restaurant dichtbij. Sambal bij... lekker!
[..]
goed dat je het zegt, afgelopen week nog iemand gesproken die niet beter wist als dat ze levend gekookt moesten worden..quote:
Typ maar in, Peru en cavia bij Googlequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:38 schreef kawotski het volgende:
Hoe gaan ze in Bolivia eigenlijk om met Cavia's?
Kinderen besnijden, ik weet niet wat nou erger is..quote:
Hey, andere zeden he!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Kinderen besnijden, ik weet niet wat nou erger is..
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Ga er heen en doe er wat aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja als je zo denkt dan kun je alles weg bagetelliseren wat niet deugt in de wereld zelfs baby's die verkracht worden in Afrika omdat mannen denken dat ze zo van aids genezen. Andere landen, andere zeden toch?
Wat denk je nu, dat je wel nog leeft als ze je in kokend water gooien? Dan ben je ook meteen dood.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Versnipperaar: Alle haantjes onmiddelijk dood.
Vergassen: 90 van de haantje na 10min dood, andere na veel langere tijd.
Je geeft om het welzijn van dieren, en daarom zou je een softie zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Mij lukt het niet in ieder geval, noem me maar softie dan....
Blijkbaar wel hé, want er zijn zoveel "keiharde" mensen hier op FOK!, dan ben je al snel in de minderheid..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je geeft om het welzijn van dieren, en daarom zou je een softie zijn?
Laat je eens niet zoveel wijsmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |