Hij is geolied... dus watervast en schilfert niet enz..quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:39 schreef Erasmo het volgende:
Mooi plankje hoor, ik zou hem nog wel even mooi aflakken met blanke lak
Het lijkt me een leuk scheermes maar ik kan hem op de door jouw aangehaalde site niet terug vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef Shaggy8675 het volgende:
Beste mensen, ik begon weer last te krijgen van het bekende SAS virus.....( Scheerspullen Aankoop Syndroom )
Oftewel, een honger die gestopt moest worden... :twisted:
Het eindresultaat:
Een tas!
[ link | afbeelding ]
Met inhoud!
[ link | afbeelding ]
1 x Vintage Shaving Company Tragitional Shaving Cream ( 150ml )
1 x Bluebeards Revenge Shaving Cream ( 100ml 0
1 x Razor-MD DE scheermes met lange steel
1 x complementair TwinLuxe pre-shave handdoek![]()
2 x complementair samples van Edwin Jagger Shaving Cream Limoen & Granaatappel en Edwin Jagger Shaving Cream Cooling Menthol
3 x complementair Dermalogic pre-shave en shaving creme
en zelfs nog een presentje voor mijn vrouw in de vorm van een mooi handgemaakt stuk lavendelzeep![]()
En hierin zat weer!
[ link | afbeelding ]
Ik hoop hiermee mijn SAS weer even gestild te hebben, maar het lijkt een verloren gevecht...
Mijn dank gaat uit Naar Rob van http://www.shaveandmore.com voor de goede ontvangst en behulpzaamheid
Ik denk dat het deze is: http://www.mr-razor.com/R(...)Old%20Type%20Set.JPG ,maar als ik 'm straks binnen heb zal ik het eens even gaan nazoeken. Nu nog schoonmaken en polijsten met wat maas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Thnx![]()
Word ook vaak gebruikt:
[ afbeelding ]
(Een reageerbuis rekje..)
Verder kun je hier de datum van je Gillette (Mooi compleet setje btw) uitvinden:
Klik en klik
Exclusief, valt wel mee hoor. Ja, hij staat niet op de site idd. Heb hem ook zelf gehaald aldaar. Hier heb je het broertje ervan zo'n beetje, met een RVS handvat maar dan kort en dik: http://shaveandmore.com/nl/home/518-sam-1-safety-razor.htmlquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Thorical het volgende:
[..]
Het lijkt me een leuk scheermes maar ik kan hem op de door jouw aangehaalde site niet terug vinden.
Wel op de MD site en daar kost ie $ 70,-- en dat vind ik wel wat exclusief.
Veel goede startersverhalen over de muhle r89.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Twiitch het volgende:
Wat is een goede krabber om mee te beginnen? Ik scheer mezelf al jaren met het fusion spul van Gillette en ben ook al jaren van plan om over te stappen maar het is er nooit van gekomen. Nu laat ik het mesje van Gilette net op de badkamervloer kapot vallen en ik zou een safety razor toch graag eens proberen.
http://dx.com/p/rimei-sta(...)-razor-silver-116281quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Twiitch het volgende:
Wat is een goede krabber om mee te beginnen? Ik scheer mezelf al jaren met het fusion spul van Gillette en ben ook al jaren van plan om over te stappen maar het is er nooit van gekomen. Nu laat ik het mesje van Gilette net op de badkamervloer kapot vallen en ik zou een safety razor toch graag eens proberen.
Ik kan je maar 1 advies geven, DOEN!, het is verslavendquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Twiitch het volgende:
Wat is een goede krabber om mee te beginnen? Ik scheer mezelf al jaren met het fusion spul van Gillette en ben ook al jaren van plan om over te stappen maar het is er nooit van gekomen. Nu laat ik het mesje van Gillette net op de badkamervloer kapot vallen en ik zou een safety razor toch graag eens proberen.
Ik ga om te beginnen maar voor een kwast van de vergulde hand, die zag ik vandaag nog liggen voor 3 Euroquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:42 schreef Mubassie het volgende:
Wat ik niet begrijp is het prijsverschil in kwasten.. Ja ik weet dat de dure van dassenhaar zijn, maar is dit nu echt merkbaar, en de moeite waard?
Ik zou voor gek verklaard worden als ik een kwast van 250,- koop
Die gebruik ik ook, werkt oké. Maar aan de andere kant ben ik niets duurders gewendquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ga om te beginnen maar voor een kwast van de vergulde hand, die zag ik vandaag nog liggen voor 3 Euro
Als ik dan merk dat het echt iets voor mij is dan zal het wel een duurdere worden
Mesjes is best persoonlijk, over het algemeen worden merken als shark en astra goed gewaardeerd, maar dan nog bevalt het bij de ene persoon beter dan bij de andere. Feathers zijn scherp. Zelf heb ik er vanaf het begin nooit problemen mee gehad, zolang je rustig doet gaat het prima. Ik heb een gevoelig huidje en heb het minste last van irritatie als ik feathers gebruik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Twiitch het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik zal morgen na het werk eens gaan zitten om rustig iets uit te zoeken![]()
Heeft iemand zo ook al tips voor de mesjes of is dat iets heel persoonlijks?
Een kennis gebruikt Feathers o.i.d? Maar die gozer heeft een huid van ruw beton
die heb ik dus. De #48.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef marzman het volgende:
Varkenshaar is echt niet moeilijker om lather op te kloppen, sommige noemen die kwasten zelfs de latherkoning en dat is niet voor niks. Het houdt wat minder water vast als een das (wat niet erg is want het is nog steeds te veel) en de haartjes moeten even inwerken (splitten). Daarna zijn het prima kwasten. Ik heb zelf een das en een varken.
Omega 48 of 49 zijn veel verkochte varkenshaarkwasten en ze zijn niet duur.
wil je zeep of crème?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Twiitch het volgende:
Ok, je hebt dus ook een miljard soorten scheerzeep om uit te kiezen
Wat een beetje een goede voor pakweg 10 euro?
Ik ben ooit begonnen met vergulde hand maar die beviel me niet. Nu al tijden zwaar fan van Taylor of old bond street.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Twiitch het volgende:
Ok, je hebt dus ook een miljard soorten scheerzeep om uit te kiezen
Wat een beetje een goede voor pakweg 10 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |