Waar ga jij die scoren? En als je nog een adresje weet wil je dat dan delen. Mag ook per DM.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klar kabinet is ook goedkoop en veel goede verhalen. Ga ik binnenkort ook halen.
Ik hoorde van iemand dat er hier in Rotterdam een winkel het had. Moet dat nog even navragen, maar anders wordt het online. Laat het wel weten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef Thorical het volgende:
[..]
Waar ga jij die scoren? En als je nog een adresje weet wil je dat dan delen. Mag ook per DM.
Ze hebben ook zeep zie ik? Maar die is een stuk duurder. Wat is beter?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Shaggy8675 het volgende:
Met een gevoellige huid is TOBS Jermyn een van de allerbeste zepen/creme's die er te krijgen is. Potje creme van 150gr kost iets van 15 euro.
Ik gebruik de creme na een tip van Shaggy.. werkt als een treinquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook zeep zie ik? Maar die is een stuk duurder. Wat is beter?
check de tobs spoiler in de op. "Beter" is persoonsgebonden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook zeep zie ik? Maar die is een stuk duurder. Wat is beter?
Als je Klar kabinet gevonden hebt wil je dan voor mij ook een blokje kopen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er hier in Rotterdam een winkel het had. Moet dat nog even navragen, maar anders wordt het online. Laat het wel weten.
Edit: gaat om de halve kilo variant. Niet de duurde versie van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef Shaggy8675 het volgende:
Harde zeep en crème zijn eigenlijk identiek. Enigste verschil is dat een harde zeep wat duurzamer is imo, en de crème zich makkelijker laat opschuimen. Geur en samenstelling is verder gelijk.
Dus ik denk dat crème sowieso makkelijker is voor een beginner?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
check de tobs spoiler in de op. "Beter" is persoonsgebonden.
Ze zouden in Tilburg eens een mooie scheerwinkel moeten opzetten. Denk alleen dat er geen markt voor is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef Shaggy8675 het volgende:
Weet niet of je in de buurt woont van Tilburg, ander mag je wel een sample komen halen.
Dat doe je twee maanden en dan heb je genoeg spul om twee jaar me te scherenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:22 schreef hmmmz het volgende:
Lijkt me echt geweldig, dat je binnen kan lopen en tientallen verschillende zepen kan ruiken en bekijken. Zou er iedere week wel wat meenemen denk ik
Dan had ik er ook die omega scheerkwast van 12,25 tegenaan gegooid. Dat scheelt maar een paar euro met zo'n vergulde hand kwast en je hebt er veel meer en langer plezier mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef Twiitch het volgende:
Spullen zijn besteld, ben uiteindelijk voor de crème gegaan.
Zal na het weekend wel binnenkomen, ben benieuwd.
http://www.manandshaving.(...)s_lijnen_chroom.aspx
http://www.manandshaving.(...)yn_street_150gr.aspx
http://www.manandshaving.(...)s_probeerpakket.aspx
Ik begin maar gewoon met een Vergulde Hand kwast van een paar euro, kan ik later nog altijd een andere kopen
QFT>quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan had ik er ook die omega scheerkwast van 12,25 tegenaan gegooid. Dat scheelt maar een paar euro met zo'n vergulde hand kwast en je hebt er veel meer en langer plezier mee.
Houd zowiezo rekening dat een varken een tijdje nodig heeft om volledig tot z'n recht te komen.
Nou als het echt zo'n verschil maakt ga ik voor die paar euro ook niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dan had ik er ook die omega scheerkwast van 12,25 tegenaan gegooid. Dat scheelt maar een paar euro met zo'n vergulde hand kwast en je hebt er veel meer en langer plezier mee.
Houd zowiezo rekening dat een varken een tijdje nodig heeft om volledig tot z'n recht te komen.
Ik heb wel een paar dingen liggenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef Twiitch het volgende:
Misschien iemand hier die voor mij (tegen vergoeding uiteraard) een sample pack van mesjes kan samenstellen? Bij de meeste webshops zijn ze of uitverkocht of belachelijk duur.
Wat mij bijstaat van de Feathers is dat ze levensgevaarlijk zijn voor beginnende DE gebruikers.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:26 schreef Mubassie het volgende:
Zelfde heb ik met de Feathers. Nu 2x mee geschoren ipv Derby's. Goed merkbaar dat deze scherper zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen of het iets is.. iig val ik er geen buil aan..
Oh enne.. nog een straight razor / shavette van een restje shopcreditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Snowballed op 22-07-2013 11:47:00 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:40 schreef Snowballed het volgende:
Zoo even een pretpakket mesjes en nog een Gillette krabber besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen of het iets is.. iig val ik er geen buil aan..
Oh enne.. nog een straight razor / shavette van een restje shopcreditMisterTao?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik doen... ik heb ze zelf ook op proef gekocht... wou eerst volle kartonnen kopen, maar dan heb ik straks iets van duizend mesjes in de kast liggen....quote:Op maandag 22 juli 2013 22:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Doe eens een soort van review als je ze binnen hebt?
Ik kon ook niets met die Chineze Blues op 1 pakje na weggegooid. Ik was me iedere keer weer aan het ergeren tijdens het scheren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef marzman het volgende:
Hoezo zijn die Chinese Gillette Blue's de beste van de wereld? Je weet toch dat er meerdere soorten Gillette Blue's zijn? Ik heb die Chinese ook (2 doosjes) en ik vind ze maar bot namelijk.
Dat Gillette Blue krabbertje is op zich wel ok, erg licht maar daardoor kun je jezelf er ook redelijk snel mee scheren, alleen de lange plastic steel vind ik niet zo mooi (heb er een andere opgezet)>
qft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik kon ook niets met die Chineze Blues op 1 pakje na weggegooid. Ik was me iedere keer weer aan het ergeren tijdens het scheren.
Tja voor mij zijn het de beste mesjes die ik tot nu toe ben tegengekomen... comfortabel en superglad zonder irritatie....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef marzman het volgende:
Hoezo zijn die Chinese Gillette Blue's de beste van de wereld? Je weet toch dat er meerdere soorten Gillette Blue's zijn? Ik heb die Chinese ook (2 doosjes) en ik vind ze maar bot namelijk. Voor hetzelfde geld heb je 100 Astra's die ik toch een stuk beter vind
Dat Gillette Blue krabbertje is op zich wel ok, erg licht maar daardoor kun je jezelf er ook redelijk snel mee scheren, alleen de lange plastic steel vind ik niet zo mooi (heb er een andere opgezet).
Komen er nog steeds Gillette super blue's uit Frankrijk en zijn dat NOS of gewone (geen super) blue's..?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef marzman het volgende:
Ik bedoel meer dat er ook echte Gillette Blue's uit Frankrijk komen en je hebt de echte NOS Gillette Blues. Daar hoor ik wel positieve verhalen over. De Chinese Gillette Blues zijn inderdaad ook echt Gillette.
Ik vind ze botter als de HEMA mesjes, wel smooth verder, de Astra's zijn een stuk scherper als de HEMA mesjes (en ook smooth).
kruiwagen vol dan maar..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:18 schreef Snowballed het volgende:
Hmm heb de order van mr tao teruggekregen.. de verkoper doet wss enkel wholesale... dus moet een nieuwe bestelling samenstellen...
Tja een partijtje van 9000 losse mesjes is best veel....quote:
Die moet ik ook maar eens aanschaffen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:52 schreef Thorical het volgende:
Ik had een kwartiertje over en was toch in de buurt, bellen, bestellen ophalen.
[ afbeelding ] 2x en
[ afbeelding ] Alleen ff gehand lathered maar ik begrijp waarom ze deze zeep aanraden.
Het schuimt snel op en word dan een glibberige massa waar je bijna mee kan gooien. De geur prettig maar niet overheersend. Ik vind het jammer dat ik niet direkt 3 sticks heb gekocht. 1 voor in de reistas en twee die ik wil als scheerzeep wil malen en gebruiken.
De aftershave is prettig met een wat zwaardere mediterrane geur niet te sterk maar ik zou hem niet snel aan iemand aanbevelen.(te weinig karakter)
waar ruikt het naar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:54 schreef Thorical het volgende:
Hoi ik wil dit http://www.crazyhairs.de/Dusy-professional-Kabinett-Rasierseife [ afbeelding ]bestellen maar ik heb de betaal mogelijkheiden gevonden de [ afbeelding ] lijkt me eigenlijk ook wel wat voor die prijs en dan heb ik het nog niet over de kwasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |