abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128087083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef marzman het volgende:

[..]

Een scheerforum hoort onafhankelijk te zijn imo. Ander krijg je straks situaties dat je niet eens mag zeggen dat een bakje Vergulde Hand in de supermarkt maar 1,80 euro kost (om bovenstaand voorbeeld aan te halen). Dit zie je ook op andere forums die gesponsord worden en zou natuurlijk ook normaal zijn als BDF het betaald.

Het kost trouwens ook niks, een domeintje is 6 euro per jaar ofzo en hosting hoeft ook niet veel te kosten (neem aan dat het forum vrij kleinschalig blijft, je hebt een draadje op Fok, eentje op Got en dat is het wel. Op andere forums praten ze over Mach 3 mesjes die een jaar mee gaan. Ik neem aan dat je om dat te melden niet op zoek gaat naar een scheerforum.
Je gedachtengang begrijp ik absoluut.

Ikzelf heb jarenlang een zeewaterbakje gehad en zat daarom veel op het Nederlands en Belgisch zeewaterforum, hier zag ik het soms idd schuren tussen de gebruikers die vrij willen kunnen praten (en dus ook over sponsoren) en het team van het forum die natuurlijk deze sponsoren niet al te veel tegen de haren willen strijken.

Toch heeft het als gebruiker ook veel voordeel, iedere sponsor heeft z'n eigen pagina waarin aanbiedingen vermeld worden etc, een directe manier van communicatie en zo zijn er vast nog wel meer voordelen te behalen.

En ach, ook hier is het leuk toeven :)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:40:27 #27
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_128087870
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik ben het er op zich wel mee eens als daar behoefte aan is, maar voor mij persoonlijk vind ik het topic zoals het nu is, prima bruikbaar (ik heb geen zicht op andere subfora over scheren etc)

Ik zou niet naar een ander forum gaan (die zijn er ook al genoeg naar mijn idee, ok, niet NL maar toch)
Hier sluit ik me bij aan. Als ik naar een specifiek forum wil ga ik wel naar B&B, daar is alles te vinden, Nederlands of Engels maakt me niks uit.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_128090701
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En NO PRESSURE! ;)
Het lijkt ook niet dat ik de huid beschadigd heb.
Eerste dag was het ook gewoon niet rood.
Pas toen de haartjes er door kwam, kwam er bij elk haartje een bultje.
Ook echt precies op de plek waar de haar door komt.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:00:59 #29
97745 Thorical
finding a way
pi_128093224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Het lijkt ook niet dat ik de huid beschadigd heb.
Eerste dag was het ook gewoon niet rood.
Pas toen de haartjes er door kwam, kwam er bij elk haartje een bultje.
Ook echt precies op de plek waar de haar door komt.
Kan je jezelf niet eens wat minder glad proberen te scheren?
B.v niet meer atg. Misschien helpt het en neem en goede aftershave.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:20:29 #30
404570 BarbierediFigaro
Klassiek èn betaalbaar scheren
pi_128094152
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Mooi dat je er zo open op antwoord, want het was mij ook al op gevallen dat een tube Palmolive bij jou bijvoorbeeld ook flink duurdere is dan in de supermarkt. Ik zelf gebruik veel Duitse scheerproducten, Florena scheercreme waar ik per tube dan ¤ 0,75 betaald heb, maar meeste scheercremes zijn onder de ¤ 1 bij de kaufland in Duitsland.

Ik vind het trouwens wel mooi dat je ook Duitse huismerken verkoopt zoals Balea Men, ik zelf heb tegenwoordig Rewe aftershave balsem dat is echt een zeer goede aftershave balsem wat ¤ 2,45 kost in de Rewe supermarkt en in Okotest scoorde deze zeer goed. Maar als consument zijnde heb ik van zoiets ik koop het wel mooi allemaal in de Duitse supermarkt, ik woon toch bij de grens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Leuk dat je reageert!

De Vergulde Hand was maar een voorbeeld en niet specifiek gericht op je winkel. Het viel mij in zijn algemeenheid op. Ik denk bij webshops al snel aan een lagere prijs in de winkel, vandaar. :) Prijspeil over de wereld verschilt natuurlijk sowieso.
Dag heren,

Dank voor de prettige reacties.

Weliswaar proberen we altijd met alle prijzen zo laag mogelijk te zitten, maar soms is het wat lastig richting leveranciers als het om honderden en niet tienduizenden producten gaat. Maar de producten die jullie aanhalen zijn wel terecht.

Maar als je dan weer de Palmolive Menthol zoekt (de "menthol bomb") dan zul je die (voor zo ver ik weet) niet in Ndl. drogisterijen treffen. En dat geldt natuurlijk voor heel veel artikelen die juist vanuit een webshop prima gaan. Crema Cella, onze eigen zeep van Tcheon Fung Sing, Vitos, TOBS, de specifieke Italiaanse Proraso-producten, noem maar op, die zijn vrijwel alleen online te krijgen.

Met betrekking tot een andere vraag, of wij voor dit forum een kortingscode o.i.d. zouden willen geven: Op zich geen probleem, mits de mods het toestaan en ik heb dat nog niet gevraagd. Een kortingscode is wat ons betreft transparanter en daarmee beter dan het weggeven van samples (doen we toch wel) voor reviews. De producten moeten uit zichzelf goed zijn en niet verkocht worden omdat ze gehyped worden.
http://www.barbieredifigaro.nl
Inschrijven op onze Nieuwsbrief? http://eepurl.com/bUYYb
Vrienden worden op Facebook? http://tinyurl.com/7zhehql
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:32:57 #31
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128094661
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef BarbierediFigaro het volgende:

[..]

[..]

Dag heren,

Dank voor de prettige reacties.

Weliswaar proberen we altijd met alle prijzen zo laag mogelijk te zitten, maar soms is het wat lastig richting leveranciers als het om honderden en niet tienduizenden producten gaat. Maar de producten die jullie aanhalen zijn wel terecht.

Maar als je dan weer de Palmolive Menthol zoekt (de "menthol bomb") dan zul je die (voor zo ver ik weet) niet in Ndl. drogisterijen treffen. En dat geldt natuurlijk voor heel veel artikelen die juist vanuit een webshop prima gaan. Crema Cella, onze eigen zeep van Tcheon Fung Sing, Vitos, TOBS, de specifieke Italiaanse Proraso-producten, noem maar op, die zijn vrijwel alleen online te krijgen.

Met betrekking tot een andere vraag, of wij voor dit forum een kortingscode o.i.d. zouden willen geven: Op zich geen probleem, mits de mods het toestaan en ik heb dat nog niet gevraagd. Een kortingscode is wat ons betreft transparanter en daarmee beter dan het weggeven van samples (doen we toch wel) voor reviews. De producten moeten uit zichzelf goed zijn en niet verkocht worden omdat ze gehyped worden.
Zoals gezegd, had ik al ff met een mod gebabbeld, en e.e.a was geen probleem, de code kun je aan Sosuacafe, of een mod dm'en, dan komt hij op zn plek in de OP

Er zijn wel vaker loterijen voor sampels in de diverse subfora op FOK! Dit altijd ff in vooroverleg met een mod

Tof dat we je hier op het forum zien, en je het op deze manier oppakt, dan snijd het mes aan 2 kanten... :P ;)

Btw ik ben zelf erg benieuwd naar de "harde" cella zeep, maar die is volgens mij enkel in 1kg verpakking te krijgen toch..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:40:32 #32
404570 BarbierediFigaro
pi_128095035
Hallo Snowballed,

Er is maar één soort Cella scheerzeep. De kiloverpakking is gelijk aan de 150 ml potjes, met dien verstande dat je dan een kartonnen pak hebt, waarin in plastic een kilo scheerzeep (meestal zo'n 970 - 980 gram) is verpakt.

Wij hebben alleen zelf van TFS scheerzeep die zowel in harde als normale variant verkrijgbaar is.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:49:46 #33
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128095563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef BarbierediFigaro het volgende:
Hallo Snowballed,

Er is maar één soort Cella scheerzeep. De kiloverpakking is gelijk aan de 150 ml potjes, met dien verstande dat je dan een kartonnen pak hebt, waarin in plastic een kilo scheerzeep (meestal zo'n 970 - 980 gram) is verpakt.

Wij hebben alleen zelf van TFS scheerzeep die zowel in harde als normale variant verkrijgbaar is.
Oke, zo leer ik dus nog eens iets....
En de Vitos variant is ook enkel creme?

Ik ben eigenlijk meer van de harde zepen vandaar...
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:55:54 #34
404570 BarbierediFigaro
pi_128095911
Ja, Vitos is er in groene en rode variant, waarbij de rode er dan ook nog weer met extra coconut is. Dat is overigens niet zozeer dat het naar kokosnoot ruikt, maar dan gaat het om de gebruikte olie.

Vitos heeft als ik het goed heb alleen maar de kilo's, die wij overigens wel per 100 gram of veelvouden aanbieden. Stel je vindt het niet lekker, dan is een kilo wel heel er lang om enkel met een scheerkwast doorheen te komen. ;)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 21:19:52 #35
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128097081
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef BarbierediFigaro het volgende:
Ja, Vitos is er in groene en rode variant, waarbij de rode er dan ook nog weer met extra coconut is. Dat is overigens niet zozeer dat het naar kokosnoot ruikt, maar dan gaat het om de gebruikte olie.

Vitos heeft als ik het goed heb alleen maar de kilo's, die wij overigens wel per 100 gram of veelvouden aanbieden. Stel je vindt het niet lekker, dan is een kilo wel heel er lang om enkel met een scheerkwast doorheen te komen. ;)
Ja dat had ik inderdaad zelf ook al bedacht... :)
Misschien bied die 5 soorten sample wel een uitkomst om uit te proberen..

Maar ik doe wel vaker gek, zo heb ik laatst 120 Gillette thin's gekocht, omdat ik dacht dat ze hetzelfde waren als de vintage versie die ik eerder via ebay had...
Die bevielen toch niet echt achteraf, maar incl verzendkosten waren ze op deze manier voordelig, dus had ik de gok maar gemaakt... :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 21:46:36 #36
97745 Thorical
finding a way
pi_128098465
Kan iemand me iets zeggen over deze http://www.ebay.nl/itm/19(...).l2649#ht_758wt_1163 mesjes?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:00:05 #37
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128099151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef Thorical het volgende:
Kan iemand me iets zeggen over deze http://www.ebay.nl/itm/19(...).l2649#ht_758wt_1163 mesjes?
Schijnen dezelfde te zijn als de supermax platinum, maar dan een andere verpakking..
Dit is een betere versie schijnt..
pi_128104237
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Schijnen dezelfde te zijn als de supermax platinum, maar dan een andere verpakking..
Dit is een betere versie schijnt..
Goede verzendkosten wel op deze :?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 23:40:59 #39
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128104298
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Goede verzendkosten wel op deze :?
Klopt, was ff als voorbeeld..
  zaterdag 22 juni 2013 @ 07:36:31 #40
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_128110258
Helaas mogen we de kortingscode niet in de op zetten van de mods. ;(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_128110783
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja dat had ik inderdaad zelf ook al bedacht... :)
Misschien bied die 5 soorten sample wel een uitkomst om uit te proberen..

Maar ik doe wel vaker gek, zo heb ik laatst 120 Gillette thin's gekocht, omdat ik dacht dat ze hetzelfde waren als de vintage versie die ik eerder via ebay had...
Die bevielen toch niet echt achteraf, maar incl verzendkosten waren ze op deze manier voordelig, dus had ik de gok maar gemaakt... :')
Dat waren vast de Chinese Gillette Super Thin's die bevallen mij meer dan prima en heb die zelf ook in bulk :)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 09:37:35 #42
404570 BarbierediFigaro
pi_128111085
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 07:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Dank voor proberen; er is nu wel een code voor leden van dit forum, maar die kunnen we dan ook wel desgevraagd geven.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:43:53 #43
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128111826
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 07:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Was dat nou weer..? Ik heb netjes gevraagd en in het chinese webshopstopic staan er een hele rij.. sterker, ik heb bij een kloon gewoon een code in mn onderschrift staan... en niet alleen ik...

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 09:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat waren vast de Chinese Gillette Super Thin's die bevallen mij meer dan prima en heb die zelf ook in bulk :)
Dit is de Vietnamese soort... de Chinese super blue blades zijn mn favoriet..

[ Bericht 17% gewijzigd door Snowballed op 22-06-2013 10:54:17 ]
pi_128112282
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 09:37 schreef BarbierediFigaro het volgende:

[..]

Dank voor proberen; er is nu wel een code voor leden van dit forum, maar die kunnen we dan ook wel desgevraagd geven.
Nou ook dat lijkt me niet de bedoeling.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:09:03 #45
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128112330
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nou ook dat lijkt me niet de bedoeling.
Waarom staat er in het Chinese webshops topic een hele lijst en mag dat hier niet..?
Meten met 2 maten lijkt MIJ niet helemaal de bedoeling...

En ik heb gister gewoon netjes toestemming gevraagd en gekregen van Mylene...
pi_128112373
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:09 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Waarom staat er in het Chinese webshops topic een hele lijst en mag dat hier niet..?
Meten met 2 maten lijkt MIJ niet helemaal de bedoeling...

En ik heb gister gewoon netjes toestemming gevraagd en gekregen van Mylene...
Dat zijn algemene kortingscodes, de manier waarop dit hier gebeurt wordt als spam gezien.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:13:32 #47
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128112422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Dat zijn algemene kortingscodes, de manier waarop dit hier gebeurt wordt als spam gezien.
Wat is hier niet algemeen aan ten opzichte van daar..?
En "de manier" waarop het hier gebeurt is exact dezelfde: een user regelt een code, en die word in de OP geplaatst...
Daar komen af en toe ook gewoon de winkeliers zelf meeposten....
pi_128112526
Deze discussie wordt hier verder niet gevoerd,d at kan in het feedbacktopic.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:19:06 #49
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_128112545
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
Deze discussie wordt hier verder niet gevoerd,d at kan in het feedbacktopic.
Ja daar ben ik al... maar word niet gereageerd... :X
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:22:32 #50
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_128117112
Typisch fok weer :')_!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo