Hij moet nog een jaar wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:29 schreef Kyara het volgende:
Ik wil hier graag ook even stilstaan bij een dreumes die binnen zeer korte tijd zijn mama moet missen (zie het update topic). We hebben bijna allemaal met Nanadu meegepost in z&g en even kort in het babytopic. Het nieuws dat ze ziek was, sloeg al in als een bom maar nu lijkt het toch echt voorbij. Als ik het me goed herinner is haar jongste nu net een jaar. En nu al half wees.
Wat afschuwelijk. Ik kan hier echt om janken
Ik las vorige week mijn bevaltopic in Z&G en zag haar nog posten daarin. Heel confronterend dat zij haar bijna even oude zoontje niet mag zien opgroeienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:09 schreef Kyara het volgende:
Nog niet eens de allereerste verjaardag van haar zoontje mee mogen maken dus. Vreselijk. Ik kan dat echt niet bevatten.
Ze heeft eigenlijk nooit geweldig uit fles/tuit etc gedronken. Tuit met harde beker heeft nichtje en die vind S geweldig ( met roos vice terwijl ze thuis geen roos vice lust ) maar alleen omdat het van nichtje is ofzo. Thuis wil ze die ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:23 schreef Kyara het volgende:
Heb je een tuitbeker met een harde of zachte tuit? Dat maakte hier het verschil. M heeft nu een Avent oefenbeker. Misschien is dat nog wat?
Deze
[ afbeelding ]
Zoe wat balen. En verschillende drankjes hadden jullie ook al geprobeerd toch? Mijn kleintje drinkt ook echt voornamelijk melk en dat uit een flesje. Op kdv dagen 1 fles bv en een rijstemelk (min. 300ml). S'ochtends en s'avonds 2 keer ook nog bij mij. Op mijn vrije dag en weekenden drinkt hij ook vornamelijk uit de borst. Wij hebben wel een tuitbeker. Ik dacht dat die alleen niet goed is als je kind daar de hele dag door uit drinkt of veel zoete drankjes uit drinkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:14 schreef Zoë23 het volgende:
Wat sneu Tinu
Leuke fotos mevr mus, Kyara en fee
Wij hebben een klein tuintje en zo'n blauwe schelp als klein zwembadje en een speeltafel van little tikes. Gelukkig hebben beide opa en oma's een lekkere tuin met gras enz
S drinkt erg weinig. Nichtje drinkt 260ml bij het ontbijt alleen al. S drinkt pd nog geeneens een tuitbeker. Ze drinkt nu overdag ook weer uit de borst want overdag had ze geen plasluiers meer
Iemand nog tips? Ze heeft sinds gister een beker met rietje van nuby, daar heeft ze wel meer uitgedronken dan normaal uit de tuitbeker maar nogsteeds erg weinig.
van nuby heb je een kleine rietjesbeker met handvaten kan je kopen bij de grotere kruidvat winkels en bij de da hebben ze hem ook een paarse beker. Die grote zondder handvaten is hier te zwaar met drinken erin.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Tinuviel het volgende:
Bodpa gefeliciteerd met je dreumes!Wat een lekkere knul en leuk duo.
Susie, fijn, dat het leuk was.
Rietjesbeker ga ik ook eens proberen.
geen idee maar ik lees even mee....quote:Op zondag 23 juni 2013 17:31 schreef Nirak het volgende:
Heeft iemand tips over kapsels voor jongetjes met sluik piekhaar? ... We hebben het nu een eind laten groeien maar hebben geen idee wat we ermee moeten...
Ja, dat dus... En ik zoek het eerlijk gezegd ook niet om te gaan gellen en sprayen. Dus zoek iets wat in model valtquote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef Jipster het volgende:
Ik vind dat langere haar zo leuk, maar ik vind de fase van kort naar lang (met rare pieken en niet echt model) zo moeilijk om te doorstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, dat dus... En ik zoek het eerlijk gezegd ook niet om te gaan gellen en sprayen. Dus zoek iets wat in model valt(zal niet meevallen denk ik)
Dit is de huidige faseZo zien die van mij er momenteel ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik er zelf nog maar wat aan knippen ofzo...
Sam, zou je alsjeblieft willen reageren op de pm die ik je gestuurd heb!
Fijn is dat he? En wat een moppie!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:49 schreef Tinuviel het volgende:
Kijk mama ik kan staan op de bank. Nu mag jij zorgen dat ik er niet van af val. En op de grond zetten is gelijk mopperen:
[ afbeelding ]
Dankje. Ja hij was de hele tijd aan het mopperen vandaag. Haast niets was goed.quote:
Maar op het kdv zijn er wel heel andere situaties. Geen trappen, keukens met oven die aanstaat, planten, poezen, vazen, enz. Er is veel minder wat ze niet mogenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Tinuviel het volgende:
Susie, de leidsters van ons kdv zeggen dat mijn dreumes daar goed luistert. Thuis is dat niet altijd zo. Dus ik heb ook weleens van die "hebben ze het echt over mijn kind" gedachtes?
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, dat dus... En ik zoek het eerlijk gezegd ook niet om te gaan gellen en sprayen. Dus zoek iets wat in model valt(zal niet meevallen denk ik)
Dit is de huidige faseWil je geloven dat die krullenbol van mij ook dit sluike haar had toen hij 1 jaar was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas vanaf dat we het hebben laten knippen is er volume in gekomen en gaan krullen vanachter.
Zeg niet dat het bij ieder kindje zo gaat natuurlijk maar het juist even laten knippen kan dus wel effect hebben.Ik heb je lief mijn hele leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef laziness het volgende:
O. en zijn neefje kregen geen open beker tot ze begrepen dat hem niet op z'n kop moesten houden en ze hem ook zelf vast konden houden.
Beiden hadden geen moeite om toen ze twee waren als nog uit een beker te leren drinken. Het ging juist in 1x goed om dat het leek alsof ze er nu aan toe waren.
Ik zweer trouwens bij de tuitbekers van Nuby. Halfzachte tuit en lekken niet.
Deze:ja die zijn super! hier issie al versleten zo veel heeft ze uit gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Voornamelijk veel in Frankrijk te vindenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja die zijn super! hier issie al versleten zo veel heeft ze uit gedronken
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Voornamelijk veel in Frankrijk te vindenDus dacht al dat jij er mee bekend zou zijn.
Je hele hand in je beker duwen blijft ook als je 2 bent leuk kan ik je vertellen![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef laziness het volgende:
O. en zijn neefje kregen geen open beker tot ze begrepen dat hem niet op z'n kop moesten houden en ze hem ook zelf vast konden houden.
Beiden hadden geen moeite om toen ze twee waren als nog uit een beker te leren drinken. Het ging juist in 1x goed om dat het leek alsof ze er nu aan toe waren.
Ik zweer trouwens bij de tuitbekers van Nuby. Halfzachte tuit en lekken niet.
Deze:Dat wilde ik dus ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Floris knoeide vaak met bekers en op een dag pakte hij een beker van mij en dronk m zo leeg. Was ook rond zijn 2e verjaardag gok ik.
Leuk! Moeder&dochter samenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef bitterend het volgende:
in augustus gaan we onze haren samen knippen bij mijn kaper! is vorige keer dankzij de ipad erg goed gegaan
Zelfs mijn 4jarige vind dat leuk om zijn mama uit te dagen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Voornamelijk veel in Frankrijk te vindenDus dacht al dat jij er mee bekend zou zijn.
Je hele hand in je beker duwen blijft ook als je 2 bent leuk kan ik je vertellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
dat zou wel sneu zijn, een maand voor zijn entingquote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef Tinuviel het volgende:
Net in het nieuws over de mazelen gehoord. Dat zou ook nog heel goed kunnen.
Ik zat even op wiki te lezen, paarsrode vlekjes? Edit; begint met kleine vlekken, met wit puntje aan de binnenkant van de wang, dan eerst in gezicht, dan achter de oren en vervolgens in de hals. (Foto die daarbij staatquote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef Tinuviel het volgende:
Net in het nieuws over de mazelen gehoord. Dat zou ook nog heel goed kunnen.
Ja dat dus. Hoe komt het dat mijn ventje echt alles oppikt? En dan idd ook nog eens vlak voor zijn inentingquote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
dat zou wel sneu zijn, een maand voor zijn enting
Google even op mazelen en dan afbeeldingen....quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja dat dus. Hoe komt het dat mijn ventje echt alles oppikt? En dan idd ook nog eens vlak voor zijn inenting
Susie, zo ging het idd wel, eerst in het gezicht, later op de hals. Achter de oren weet ik niet zo goed. Maar nu heeft hij het ook op zijn romp.
Susie, ik heb een boek over "als je kind ziek is". Daar stonden ook plaatjes in en ook een omschrijving. En ik hoorde dus eerder op het nieuws dat er een mazel epidemie is en dat kinderen wellicht in de toekomst al op jongere leeftijd hiertegen worden ingeent. Net nagekeken onze volgende cb afspraak, inclusief bmr prik is op 5 juli, vrijdag over een week. Geweldige timing!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef Susie het volgende:
[..]
Google even op mazelen en dan afbeeldingen....
En schrik niet...![]()
Dat is idd ruk zeg! Maar niet overal heerst het toch? Toch maar ff ha morgen?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Susie, ik heb een boek over "als je kind ziek is". Daar stonden ook plaatjes in en ook een omschrijving. En ik hoorde dus eerder op het nieuws dat er een mazel epidemie is en dat kinderen wellicht in de toekomst al op jongere leeftijd hiertegen worden ingeent. Net nagekeken onze volgende cb afspraak, inclusief bmr prik is op 5 juli, vrijdag over een week. Geweldige timing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aardbeien!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Geen kampeerder, maar wij gaan naar een huisje in Frankrijk en dan moeten we al veel meenemen (oke, de visspullen van lief neemt al aardig wat ruimte in, maar toch!). Wij hebben in ieder geval een dakkoffer, dat is ideaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:11 schreef PureEvil het volgende:
Da's wel gevaarlijk DF! Misschien in de gootsteen leggen als je er klaar mee bent?
Ik bedacht me trouwens net...Ik wil graag deze zomer op vakantie, wel met een last minute via vakantieveilingen ofzo....
Ik vroeg me af, zijn er hier gezinnen die met een tent op vakantie gaan? Werkt dat? Niet lastig met weglopende kinderen? Hoe reageren ze op een ander bed/omgeving? Moet je veeeeeeel dingen meeslepen? Past dat in een auto?
MAW, ik wil dat graag een keer uitproberen, (maar eerst manlief overtuigen)
Tot zover mn vragen als kampeer leek :p
Dat kan idd. ben blij dat ze geen uitslag krijgt van gewoon brood enz.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, misschien kon boter wel omdat het zo bewerkt is? Afhankelijk van waar ze opreageert is dat mogelijk. Mijn zusje en moeder kunnen niet tegen de lactose in gewone melk en joghurt, maar boter en gele kaas is geen probleem.
AH had hier laatst ook heel leuk feestartikelen! En ik zie net dat de kinderfeestwinkel in Amsterdam ook een webshop heeft tegenwoordigquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:40 schreef Sannne het volgende:
Iemand hier een geweldige tip voor een website waar ik leuke feestartikelen haal? Slingers, ballonnen, etc? En dan niet de standaard Bumba en Teletubbies dingen, maar gewoon gave kleuren/patronen enzovoorts?
(al zou zo'n bumba of teletubbiefeest wel weer geweldig zijn voor Elise, rondkijken kan geen kwaad, voor ik me aan die lelijke studio 100 dingen vergrijp, haha)
Gewoon bij de Actionquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:40 schreef Sannne het volgende:
Iemand hier een geweldige tip voor een website waar ik leuke feestartikelen haal? Slingers, ballonnen, etc? En dan niet de standaard Bumba en Teletubbies dingen, maar gewoon gave kleuren/patronen enzovoorts?
(al zou zo'n bumba of teletubbiefeest wel weer geweldig zijn voor Elise, rondkijken kan geen kwaad, voor ik me aan die lelijke studio 100 dingen vergrijp, haha)
En anders de Wibra, Xenos, Blokkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:29 schreef Sannne het volgende:
Action en AH hebben we hier niet helaas.
Hema had ik idd al gezien, is een kanshebber. Ga even de kinderfeestwinkel bekijken, thanks!
http://www.tuf-tuf.nlquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:29 schreef Sannne het volgende:
Action en AH hebben we hier niet helaas.
Hema had ik idd al gezien, is een kanshebber. Ga even de kinderfeestwinkel bekijken, thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's meegenomen. Maar de kapster was heel eerlijk, want onze zoon heeft van die inhammen waar nog nauwelijks haar groeit.. Of daar ooit wat gaat groeien weet ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef Kyara het volgende:
Schattig nirak! Heb e uiteindelijk zelf een foto meegenomen of advies gevraagd aan de kapper?
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Nirak, het staat hem goed, wat wordt hij er groot van!
Faye is hier al twee dagen achter elkaar zelf in slaap gevallen voor het middagslaapjeheerlijk! Zonder huilen of wat, binnen 5 minuten vertrokken
![]()
Stiekem wel blij dat ik haar voor haar nachtslaap nog wel in slaap voedt, zo'n heerlijk slapend lijfje tegen je aan..
Lisa moet haar soja toetjes enzo ook niet.. Ook soya melk (met smaakje) moet ze niet alleen die met chocolade vind ze lekker... Soya is ook echt vies. Hopelijk valt het allemaal mee boter lijkt lisa ook wel te kunnen hebben maar giosteren heeft ze weer wat kaas gehad en stond ze helemaal onder.. En ze vind het zo lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Zoë23 het volgende:
Nirak
Staat hem goed!
En het matjegouden oorbel en ketting en t is
![]()
Sam
Aww wat sneu! En pijnlijk..Arme meid. Lief van het dansen <3
Ben nu aan het kijken wat S wel kan hebben qua melk prod. Halvarine lijkt goed te gaan. Geen vla enz meer. Soja-toetje vind ze vies (kon me er wel iets bij voorstellen) dus dat is geen optie. Verder gaat het met de Reflux oké als ze haar med maar op tijd krijgt, dat is iig al erg fijn
Marjolijntje
Knap van haar! Nachtvoedingen zijn idd knus
(al denk ik dat de productie niet zo top is, ze drinkt ook nog water snachts..alsof ze erge dorst heeft. Hoor haar wel drinken bij me maar dat is maar 2-5min. ik leg haar nog minimaal 4x pd aan)
Het hier andersom!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Nirak, het staat hem goed, wat wordt hij er groot van!
Faye is hier al twee dagen achter elkaar zelf in slaap gevallen voor het middagslaapjeheerlijk! Zonder huilen of wat, binnen 5 minuten vertrokken
![]()
Stiekem wel blij dat ik haar voor haar nachtslaap nog wel in slaap voedt, zo'n heerlijk slapend lijfje tegen je aan..
Hier al 10 maanden geen borst meer. Jou meisje houdt het goed vol, net al de kleine meid van Zoëquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het hier andersom!
Savonds wordt niet meer aan de borst geslapen, na het drinken zet R mijn BH netjes terug op mijn borst en geeft me een kusje![]()
Nirak wat een knappe man heb je![]()
Susie ik moest lachen van Anouk! wat een lieffie is ze toch!
Mevr_mus je kleintje nu al ijdelgeweldig
Ze was moe maar wilde bij mij niet in slaap vallen, heb haar in haar bed gelegd, dacht haar na 5 minuten wel weer te pakken en het dan nog eens te proberen, maar ze sliep toen al. Niks bijzonders gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Kleine E vindt het ook nog steeds heel lastig om zelf in slaap te vallen. Herkenbaar wat je schrijft over het in slaap voeden voor de nacht.
Leuk koppie zo Nirak!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:18 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn zoontje reikte me vandaag bij het aankleden zijn sokjes en slofjes aan.
En bij de lunch wilde hij uit de stoel, maar toen bleef hij aan mijn benen hangen. Dus ik dacht hij wil mijn eten. Teruggezet in de stoel, maar hij ging mij voeden met het stukje, dat ik hem had gegeven.
wat schattig!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:18 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn zoontje reikte me vandaag bij het aankleden zijn sokjes en slofjes aan.
En bij de lunch wilde hij uit de stoel, maar toen bleef hij aan mijn benen hangen. Dus ik dacht hij wil mijn eten. Teruggezet in de stoel, maar hij ging mij voeden met het stukje, dat ik hem had gegeven.
Draakje wast zelf d'r haren in de douche. Ik doe dan wat shampoo op d'r hoofd en zij gaat dan met d'r handjes door d'r haar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:20 schreef bitterend het volgende:
Helpen jullie dreumessen ook zo lief mee ? 's ochtends en na het bad helpt ze altijd lotion op te doen! ze pakt zelf de fles, doet het op haar benen, smeert lekker en dan smeert mijn gezicht ook nog bijook met aankleden doet ze heel veel mee!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
Verder helpt hij met ongeveer alles, vooral huishoudelijke dingen vindt hij leuk, tafel dekken, afwasmachine inruimen, was opvouwen, planten water geven etc. Erg lief, maar niet altijd handig
Graag! PM je later vandaag even!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:53 schreef NotTheSame het volgende:
Mevr. Mus ik heb zo'n koelkastbeveiliger liggen geloof ik. Hij is hier overbodig. Wil je em hebben?
Dat is wel herkenbaar. I. is natuurlijk wel jonger nog, maar als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft (keuken in kruipen, aan stopcontact zitten, naar de gang of de trap op), dan doet hij het ook continu. Hier gaat hij na een tijdje even in de box, zolang die er nog staat. Even 5 minuutjes en dan is het uit z'n systeem lijkt het.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:36 schreef octopussy het volgende:
Kyara, ik tape ook kastdeurtjes dichtAlleen nu met plastictape, want dat zie je itt ducttape niet zo zitten.
Niet alleen omdat Mia er dingen uithaalt, maar ze vindt het geweldig leuk om 10.000 keer te slaan met de deurtjes. En dan vooral niet luisteren als ik zeg dat ze het niet mag doen. Met een grote grijns door blijven gaan![]()
Vandaag heeft ze voor het eerst een minuutje op de gang gestaan. Ik weet dat ze er eigenlijk te jong voor is, maar kan op geen andere manier tot haar doordringen.
Nou gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Phaidra het volgende:
Er liggen grote keien rond de vijver, dus het was hem niet zomaar gelukt om erbij te komen. Sowieso willen we de vijver weg, staat gepland voor later dit jaar
Het is geen klusje waar ik naar uit ziequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar
Ah leuk klusje![]()
Zet je de vissen/pomp op marktplaats?
Veel plezier! Ik vind fietsen samen erg leuk. Is het plaatsen van het stoeltje nog gelukt in combinatie met fietstassen?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef bitterend het volgende:
En Kyara? slaapt hij inmiddels?
Ik wil vanmiddag gaan fietsen met de dreumsje! wat een mooi weer!
Ja! Alleen midden augustus zijn wij er nietquote:
Niet omdat zijn zusjes wakker zijn of niet, gewoon over het algemeen, door de veranderingen enzo. Geen idee hoe dat werkt verder, maar snap je?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:13 schreef Kyara het volgende:
M was boos omdat ie niet met zijn vinger in het oog van zijn zusje mocht prikken
Slapen heeft denk ik niet met de meiden te maken. Die gaan namelijk eerder naar bed en komen er pas weer uit als M slaapt in bed ligt. Het is niet zo dat hij naar bed moet terwijl zijn zusjes nog opblijven of zo.
Fijn dat de vakantie leuk was Soempie. Hoe voel jij je?
Ja, of wat Clubsoda aangeeft: de exclusieve aandacht als z'n zusjes toch al liggen te slapen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:27 schreef Susie het volgende:
[..]
Niet omdat zijn zusjes wakker zijn of niet, gewoon over het algemeen, door de veranderingen enzo. Geen idee hoe dat werkt verder, maar snap je?![]()
Ja, dat is best handig. Ik heb ook een kratje voorop.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:08 schreef bitterend het volgende:
Soempie heb ik niet geprobeerd! we gaan een maandje.krat kopen voor voorop! vind ik beter, kan ik makkelijker spullen pakken!
Welk boek is dat? Mensenkinderen? Ik wil ook wat meer lezen over gedrag nu is hier een driftige dreumes to be hebquote:Op zondag 30 juni 2013 13:32 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik zweer bij dat boek van Steven Pont. Meer kennis over het waarom van bepaald gedrag helpt enorm met het reageren.
Ja, ik vond het zelf juist wel een heel fijn boek.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welk boek is dat? Mensenkinderen? Ik wil ook wat meer lezen over gedrag nu is hier een driftige dreumes to be heb
Ik vind het ook een fijn boek. Juist omdat hij per ontwikkelingsgebied een beschrijving geeft van 0-4 jaar vind ik het ook overzichtelijk (voorbeelden: de morele ontwikkeling, de cognitieve ontwikkeling, de motorische ontwikkeling, de spelontwikkeling, enz.).quote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zelf juist wel een heel fijn boek.
Eerste twee weken van augustus, minimaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef bitterend het volgende:
Van wanneer tot wanneer ben jij weg dan Musje?
Nee geen interessequote:Op zondag 30 juni 2013 10:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is geen klusje waar ik naar uit zie. Vooral die keien, loodzwaar en zowat een kuub...
Er zitten geen vissen in, enkel wat verdwaalde kikkers in de zomer. Pomp weet ik niet, we willen misschien nog een ander (kindvriendelijker) watertje, dus wie weet komt die nog ergens van pas. Had je interesse?
Nou hequote:Op maandag 1 juli 2013 08:37 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, al die mensen met vakantieplannen ook
Da's het nadeel he, van vroeg vakantie. Eigenlijk moet je twee keer gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 08:58 schreef Fee-nix het volgende:
Dat boek van Steven Pont vind ik ook interessant klinken!
[..]
Nou he. Die van ons is al achter de rug, maar ik zou er wel voor in zijn, om nog wat zon op te zoeken, hoor!
Nee hoor we gaan Dinsdag daarna pas op vakantie!quote:Op maandag 1 juli 2013 08:21 schreef Susie het volgende:
Laatste weekend van augustus is Bitterend op vakantie, gaat hem niet worden dus.
Balen van die avonden Kyara! Zal vast wel eens goed komen!
Ik bedoelde mevr-mus voor de verjaardag!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef bitterend het volgende:
Ja Twiske![]()
![]()
Ja inkopen kan ik doen maar zaterdag of zondag alles is toch open hier dus maakt me niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |