Hij moet nog een jaar wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:29 schreef Kyara het volgende:
Ik wil hier graag ook even stilstaan bij een dreumes die binnen zeer korte tijd zijn mama moet missen (zie het update topic). We hebben bijna allemaal met Nanadu meegepost in z&g en even kort in het babytopic. Het nieuws dat ze ziek was, sloeg al in als een bom maar nu lijkt het toch echt voorbij. Als ik het me goed herinner is haar jongste nu net een jaar. En nu al half wees.
Wat afschuwelijk. Ik kan hier echt om janken
Ik las vorige week mijn bevaltopic in Z&G en zag haar nog posten daarin. Heel confronterend dat zij haar bijna even oude zoontje niet mag zien opgroeienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:09 schreef Kyara het volgende:
Nog niet eens de allereerste verjaardag van haar zoontje mee mogen maken dus. Vreselijk. Ik kan dat echt niet bevatten.
Ze heeft eigenlijk nooit geweldig uit fles/tuit etc gedronken. Tuit met harde beker heeft nichtje en die vind S geweldig ( met roos vice terwijl ze thuis geen roos vice lust ) maar alleen omdat het van nichtje is ofzo. Thuis wil ze die ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:23 schreef Kyara het volgende:
Heb je een tuitbeker met een harde of zachte tuit? Dat maakte hier het verschil. M heeft nu een Avent oefenbeker. Misschien is dat nog wat?
Deze
[ afbeelding ]
Zoe wat balen. En verschillende drankjes hadden jullie ook al geprobeerd toch? Mijn kleintje drinkt ook echt voornamelijk melk en dat uit een flesje. Op kdv dagen 1 fles bv en een rijstemelk (min. 300ml). S'ochtends en s'avonds 2 keer ook nog bij mij. Op mijn vrije dag en weekenden drinkt hij ook vornamelijk uit de borst. Wij hebben wel een tuitbeker. Ik dacht dat die alleen niet goed is als je kind daar de hele dag door uit drinkt of veel zoete drankjes uit drinkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:14 schreef Zoë23 het volgende:
Wat sneu Tinu
Leuke fotos mevr mus, Kyara en fee
Wij hebben een klein tuintje en zo'n blauwe schelp als klein zwembadje en een speeltafel van little tikes. Gelukkig hebben beide opa en oma's een lekkere tuin met gras enz
S drinkt erg weinig. Nichtje drinkt 260ml bij het ontbijt alleen al. S drinkt pd nog geeneens een tuitbeker. Ze drinkt nu overdag ook weer uit de borst want overdag had ze geen plasluiers meer
Iemand nog tips? Ze heeft sinds gister een beker met rietje van nuby, daar heeft ze wel meer uitgedronken dan normaal uit de tuitbeker maar nogsteeds erg weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |