Je shared dingen op een forum toch niet als je wil dat het prive blijftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, als zij het hier post mogen wij er best mee lachen tochToch? Toch?
Waar ben je dan het meest boos over? Dat er geen gast naast je vriendin ligt? Dat hij je bed onderzeikt? Dat hij je vriendin onderzeikt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
een vriend van me kwam ooit thuis toen er een feest van huisgenoten was in zijn huis, toen hij naar zn slaapkamer ging lagen er een gast en zn vriendin, en die gast had zn hele vriendin en het bed ondergezeken.Dan sta je ook wel ff zuur te kijken.
Nee dat vind ik ook vreemd, want hij moet toch langs Ama om in dat bed te springen, zou hem gewoon geblokkeerd hebben en hem naar z'n eigen bed gebracht hebben voordat ie ergens op de gang zou sneuvelen ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, ik had op mijn beurt nooit tegestaant dat die aap in mijn bed zou gaan liggen met z'n zatte kop. Helemaal niet als ie gewoon een eigen bed heeft iets verderop.
Nee, dat meen je niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
een vriend van me kwam ooit thuis toen er een feest van huisgenoten was in zijn huis, toen hij naar zn slaapkamer ging lagen er een gast en zn vriendin, en die gast had zn hele vriendin en het bed ondergezeken.Dan sta je ook wel ff zuur te kijken.
het was zijn eigen vriendin (dus de vriendin van de zeikerd)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar ben je dan het meest boos over? Dat er geen gast naast je vriendin ligt? Dat hij je bed onderzeikt? Dat hij je vriendin onderzeikt?
Zo te lezen was hij ook dronken genoeg om in z'n eigen ranzige bed ook te kunnen slapen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook vreemd, want hij moet toch langs Ama om in dat bed te springen, zou hem gewoon geblokkeerd hebben en hem naar z'n eigen bed gebracht hebben voordat ie ergens op de gang zou sneuvelen ofzo.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook vreemd, want hij moet toch langs Ama om in dat bed te springen, zou hem gewoon geblokkeerd hebben en hem naar z'n eigen bed gebracht hebben voordat ie ergens op de gang zou sneuvelen ofzo.
Wtfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
Ah, oké. Dat maakt het net ietsjes minder bizar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was zijn eigen vriendin (dus de vriendin van de zeikerd)
Precies, vooral als ie dronken is en zo'n opvliegert als wat ze af en toe hier neer kalkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of desnoods aan zn lul weer uit bed gesleept, tyf opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of desnoods aan zn lul weer uit bed gesleept, tyf op
Eigenlijk is het gewoon een hele lieve jongenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies, vooral als ie dronken is en zo'n opvliegert als wat ze af en toe hier neer kalkt.
Maar ik begreep het niet en hij deed ook wel lieve dingen. Zo blijkt nu in het vorige topic.
Ik ga eens ongevraagd bij jou in bed liggen. Gratis penisverlening.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goed, maar als jij het bijv was geweest dan had ik je wel naar je eigen bed gebracht, niet als ie dat soort idiote dingen al vaker bij me fliktequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.jij zou hem een klap hebben gegeven en gezegd hebben dat hij op moest tiefen,
Ja echt, bedjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zegt ze steeds jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies, vooral als ie dronken is en zo'n opvliegert als wat ze af en toe hier neer kalkt.
Maar ik begreep het niet en hij deed ook wel lieve dingen. Zo blijkt nu in het vorige topic.
Alleen als alle andere opties falenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga eens ongevraagd bij jou in bed liggen. Gratis penisverlening.
Ahw.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja goed, maar als jij het bijv was geweest dan had ik je wel naar je eigen bed gebracht, niet als ie dat soort idiote dingen al vaker bij me flikte
En het tondeuze over m'n hoofd heen halen dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen als alle andere opties falen
Ik heb geen tondeuzequote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En het tondeuze over m'n hoofd heen halen dan.
Nee, maar ik wel. Dan kan je mij niet aan mijn haren uit je bed slepen.quote:
DM graag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ga nog harder stuk na het zien van die A. op fb
dm graagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik ga nog harder stuk na het zien van die A. op fb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |