Ik denk in zn slaapquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af op welke manier, dat ie zegmaar z'n piemel uit zn broek haalde of gewoon in z'n broek piste of wat
Ja dit ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af op welke manier, dat ie zegmaar z'n piemel uit zn broek haalde of gewoon in z'n broek piste of wat
Dierenwinkel bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar koop je ze meestal? Ik had nu bij zooplus, maar kwaliteit is mehmeh
Gebruik hem wel dagelijks, maar hij lijkt nu een soort van lam geraakt te zijn ofzo :s Eens kijken of het doorzet en anders eens langs de Hi winkelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
neewel irritant om elke keer te kloten met het klepje, maar niet vanzelf.
![]()
Maar ik gebruik die ook neit zo vaak. Misschien scheelt dat?
Ama; "ik vraag om 5 uur wel of hij eruit wil"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WTF-verhaal van hier tot Tokio, sowieso ongevraagd in iemands bed gaan slapen, wat ben je dan voor klapharkik zou hem desnoods gewoon uit dat bed hebben gesleurd.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Over je haren?
had hem allang een gebroken kaak geslagen en met grof geweld mijn kamer uitgetieft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou al gaan flippen als iemand weigert uit mijn bed te gaanecht serieus
Ama zie ik dan zo kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ama; "ik vraag om 5 uur wel of hij eruit wil"
"oh kut nee nee hij pist alles onder"kwam niet meer bij.
Dat is volgend weekend.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit ookof hij hem er dan zo uit haalt en al pissende een helikoptertje gaat pullen zodat alles onder zit ofzo
Haha, hier idemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ama; "ik vraag om 5 uur wel of hij eruit wil"
"oh kut nee nee hij pist alles onder"kwam niet meer bij.
hmm ja, zou idd maar even langsgaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gebruik hem wel dagelijks, maar hij lijkt nu een soort van lam geraakt te zijn ofzo :s Eens kijken of het doorzet en anders eens langs de Hi winkel
Nehquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dierenwinkel bij mij om de hoekMaar dat zit dus in de baarsjes en daar werk jij niet echt dichtbij toch?
Ja wtf manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
had hem allang een gebroken kaak geslagen en met grof geweld mijn kamer uitgetieft.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
"Plas in haar kont" was dan geen treffende opmerking geweest of wel?
Had wellicht de minste zooi gemaaktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
Godver, hij ligt hier gewoon op tafel, maar dat kutklepje staat nu weer openquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
hmm ja, zou idd maar even langsgaan.
Er is ook een xperia z topic, misschien dat iemand daar wat weet?
godverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had wellicht de minste zooi gemaakt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, je kunt het ook positief bekijken: Hij weet nu in ieder geval waar hij z'n blaas moet legen als de WC verstopt zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |