Gegarandeerd dat je door kan pratenquote:Dit is waarschijnlijk een vreemde vraag, maar er zit echt een prachtig verhaal achter. Als ik op jou bed plas, mag ik je dan mee uit eten nemen?
Je kan ook bij z'n matras gaan staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Het ging per ongeluk. Oh men ik ben echt alles aan t typen met mijn kop in een teiltjePff
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
NEE, wat een sukkel. Hij heeft mijn dekbed in de was gedaan, ding is gevuld met veren dus dat kan niet
Ik zou het nog gewoon proberen ook. Nee heb je een nat bed kan je krijgen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat is wel een fucking goede openingszin trouwens:
[..]
Gegarandeerd dat je door kan praten
word alleen maar beterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
NEE, wat een sukkel. Hij heeft mijn dekbed in de was gedaan, ding is gevuld met veren dus dat kan niet
Ja echt fuck.. Ik heb gewoon niet de kracht om nu te lachen of naar zijn kamer te lopen wat Sardu zegtquote:
Maak anders even een topic in klb met een gedetailleerde samenvatting en pics.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Had die wel ja.. Maar het is nu een monsterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef Onorgineel het volgende:
Verder heeft ie wel een leuke persoonlijkheid?
Wat is je plan nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had die wel ja.. Maar het is nu een monster
Betere dekbed eisen, mijn leven leiden en hem in de stront laten zakkenquote:
Hou je eraanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betere dekbed eisen, mijn leven leiden en hem in de stront laten zakken
Waarom heb jij dan al een dekbed gekocht?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betere dekbed eisen, mijn leven leiden en hem in de stront laten zakken
Dat zou mijn plan zijn. Gewoon met de hele woongroep beginnen te lachen als hij binnenkomt. Telkens op een afstandje staan grinniken en als ie vraagt waar het om gaat. Niks zeggen en weer een paar meter afstand bewaren en grinniken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hou je eraan
En maak er maar een nieuw bed van.
Mocht ie nog boos worden realiseer je dan dat hij in jouw bed hebt liggen pissen, dus dat je m eigenlijk vrij hard uit mag lachen
Heb ik niet, heeft hij gedaan maar dat is een goedkoop dun dekentjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan al een dekbed gekocht?Had hij sowieso moeten doen.
Hij wil hier sowieso al weg omdat het hele huishouden vannacht heeft gehoord hoe die zich als een mongool gedroegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zou mijn plan zijn. Gewoon met de hele woongroep beginnen te lachen als hij binnenkomt. Telkens op een afstandje staan grinniken en als ie vraagt waar het om gaat. Niks zeggen en weer een paar metet afstand bewaren en grinniken.
Hou dit een week vol en die gast flipt m helemaal.![]()
Psychologische oorlogsvoering ftw.
Ik zou serieus kijken of ik nog een zekering bij hem kon laten doorbranden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wil hier sowieso al weg omdat het hele huishouden vannacht heeft gehoord hoe die zich als een mongool gedroeg
Haha heb zelf ook al lopen nadenken wat ik kan doen maar momenteel kom ik niet ver, maag is compleet van slag door slaaptekortquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou serieus kijken of ik nog een zekering bij hem kon laten doorbranden.
Maar nu mag ik ook graag mensen het leven zuur maken.
'S nachts een tv bij hem in de kamer rollen, alle uitgangen blokkeren met huishoudfolie en op die tv dat stukje uit Saw afspelen. "Do you want to play a game?"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha heb zelf ook al lopen nadenken wat ik kan doen maar momenteel kom ik niet ver, maag is compleet van slag door slaaptekort
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
'S nachts een tv bij hem in de kamer rollen, alle uitgangen blokkeren met huishoudfolie en op die tv dat stukje uit Saw afspelen. "Do you want to play a game?"
De ene avond een teil water naast z'n bed, de avond erop punaises, dan een teil water met punaises erin en uiteindelijk een teil water waar dan die tv in dondert en ben je van m af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |