PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
zijn jullie online of wedstrijden checken ?quote:
Allebei.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
zijn jullie online of wedstrijden checken ?
Ik denk nu ook dat hij best rendeert als CAM, wil graag een team, maar hij is lastig te hybridden. Als centrale CAM/CF hou je dan de formaties 41212, 352, 451 en 4231 over.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar was Forlan echt geniaal goed op CAM
En jaren daarvoor als spits..toen was hij nog best snel ook.
Prima league, prima landgenoten..niet zo lastig toch? Gold/silver hybridjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk nu ook dat hij best rendeert als CAM, wil graag een team, maar hij is lastig te hybridden. Als centrale CAM/CF hou je dan de formaties 41212, 352, 451 en 4231 over.
tover eens iets danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima league, prima landgenoten..niet zo lastig toch? Gold/silver hybridje
neuhquote:
JA HIHIHIquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Messi lijkt wel 80 op deze boxart.
quote:
41212 doe ik niet meer, dat flopt keer op keer helaas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of gewoon Pato in de spits ipv wally.
jammer dat er geen microsd in kanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Google/LG Nexus 4 Android 4.2 Smartphone 16GB Meer informatie over: Google/LG Nexus 4 16GB » Bespreek dit Product »
¤ 499,95
Nu! ¤ 299,95 + (5,95)
ziet er goed uit
16gb vast wel genoeg tochquote:
Ja, is ook wel weer zo. En heb toch al een tablet. Wel een leuke aanbieding, al slaat de genoemde adviesprijs nergens opquote:
zie het in de reacties jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel weer zo. En heb toch al een tablet. Wel een leuke aanbieding, al slaat de genoemde adviesprijs nergens op
Jij hebt hem?quote:
dat gaan zo focking weinig goals voor wordenquote:
allemaal posts van dat kutkindquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
DIG / LG/Google Nexus 4 #5 - Waar de Nexus4 nog steeds zeldzaam is!
Wat zou jij doen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat gaan zo focking weinig goals voor wordenZelfs die fifaralle(die toch wel een goede skiller is) heeft elke keer een poep gemiddelde met die Taarabt als spits
nah had hem zelf ook ind e spits maar vond het nou niet zo. normale spits haalde ik iig veel makkelijker goede gemiddeldes mee. Met Taarabt schoot het echt niet op ondanks z'n 5*. Ik zou gewoon een normaal team maken maar dan zijn er niet echt 5* skillers voor in de spitsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan?
En volgens mijn onderschat je Taarabt...
Hopelijk wel een redelijke samplesize en tegen normale tegenstanders(div1?) gespeeldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan?
En volgens mijn onderschat je Taarabt...
Edit:
Met Jadson in de spits liep ik ook 2goals per wedstrijd, en hij is minder in de spits dan Taarabt
Wat een terigg team zegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:57 schreef zerokil het volgende:
Of toch maar Hipsteren;
yOlO
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
allemaal posts van dat kutkindniet halen dus!
Sowieso weet ik niet meer wat ik van Div1 moet denken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah had hem zelf ook ind e spits maar vond het nou niet zo. normale spits haalde ik iig veel makkelijker goede gemiddeldes mee. Met Taarabt schoot het echt niet op ondanks z'n 5*. Ik zou gewoon een normaal team maken maar dan zijn er niet echt 5* skillers voor in de spits
[..]
Hopelijk wel een redelijke samplesize en tegen normale tegenstanders(div1?) gespeeld
Je bent gewoon fucking slecht. Accepteer het nou maar. Je kunt er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet meer wat ik van Div1 moet denken.
Sinds tijden geen Div1 gewonnen.
Dat terwijl ik 3 maanden geleden daar alles won..
De eerste keren dat je daarin speelt is het ook veel te makkelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet meer wat ik van Div1 moet denken.
Sinds tijden geen Div1 gewonnen.
Dat terwijl ik 3 maanden geleden daar alles won..
Standaard team is standaardquote:
Jullie kraken al mijn teams af, maar komen niet met alternatieven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
Die SIM only abonnementen zijn nog steeds
[..]
Standaard team is standaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |