abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128065556

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door winterstorm666 op 21-06-2013 21:28:38 ]
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 01:22:22 #2
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128066082
WS, je weet toch dat ik hier altijd trouw de wacht hou voor de nachtbrakers en zwoegers in de nachtdienst?

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2013 03:35:36 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128066238
dat klopt!!

nachtbraker it is. in ieder geval tot twee uur.
nachtdienst heb ik erop zitten. alleen even terug komen in dagritme.
hopen dat het straks overdag een beetje koeler is zodat ik en Yuno een rondje kunnen trailen.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 01:30:57 #4
92409 Twinky
Little star.
pi_128066277
Slacker: als je dit morgen leest. Mijn kinderen (ik ben juf) komen altijd met wedstrijdjes, dat de ene sneller knutselt, iemand als eerste in de kring zit, weet ik het wat. Ik zeg dan altijd: jij bent het snelste van je eigen werkje/stoeltje. Misschien is iemand later begonnen, prikt hij preciezer dan jij of heeft vannacht niet lekker geslapen; mijn boodschap is altijd dat je je bezig moet houden met jezelf en dat je je eigenlijk niet kunt vergelijken met anderen.
En zo geldt het ook met hardlopen. Je kunt je niet met anderen vergelijken want jij bent de enige die op dezelfde manier loopt als jij. Jij bent de enige die precies even lang loopt, in dat weer.
Jij bent gewoon de beste van jouw lichaam, want er heeft nog nooit iemand met jouw lichaam zo ver/lang/snel/mooi/slordig hardgelopen. Je kunt alleen maar winnen van jezelf, en dat doe je!
Dus. Luister naar juf Heidi, want jij bent de beste van jouw lijf.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 01:31:53 #5
92409 Twinky
Little star.
pi_128066307
Overigens was vanavond wel mijn loopavond maar ik zit echt tot mijn kruin vol met tapas en sangria. Dat ga ik eerst maar eens verteren :P
pi_128066312
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 01:30 schreef Twinky het volgende:
Slacker: als je dit morgen leest. Mijn kinderen (ik ben juf) komen altijd met wedstrijdjes, dat de ene sneller knutselt, iemand als eerste in de kring zit, weet ik het wat. Ik zeg dan altijd: jij bent het snelste van je eigen werkje/stoeltje. Misschien is iemand later begonnen, prikt hij preciezer dan jij of heeft vannacht niet lekker geslapen; mijn boodschap is altijd dat je je bezig moet houden met jezelf en dat je je eigenlijk niet kunt vergelijken met anderen.
En zo geldt het ook met hardlopen. Je kunt je niet met anderen vergelijken want jij bent de enige die op dezelfde manier loopt als jij. Jij bent de enige die precies even lang loopt, in dat weer.
Jij bent gewoon de beste van jouw lichaam, want er heeft nog nooit iemand met jouw lichaam zo ver/lang/snel/mooi/slordig hardgelopen. Je kunt alleen maar winnen van jezelf, en dat doe je!
*;
  vrijdag 21 juni 2013 @ 03:17:11 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128067650
SPOILER: enigszins off topic n.a.v. Twinky's post

[ Bericht 21% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2013 03:26:30 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 06:07:40 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068285
quote:
Prikken O+

Anyway, ik stond vanmorgen weer om 04:50 uur buiten, om wraak te nemen op de training van woensdag :Y) en dat is gelukt, deze keer de training wel braaf uit kunnen lopen *O*

Oh, en over de Ekiden!
quote:
DEELNAMELIMIET BIJNA BEREIKT

Vanavond wat puntjes op de i gezet, knoopjes doorgehakt. In totaal hebben zich nu 144 teams ingeschreven. 160 teams is wat de organisatie als limiet heeft gesteld in verband met o.a. de organisatorische haalbaarheid en veiligheid!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 21 juni 2013 @ 06:22:02 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128068318
OP -> Ten Commandments for the runner -> #1
F means you're fucked
pi_128068329
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Prikken O+

Anyway, ik stond vanmorgen weer om 04:50 uur buiten, om wraak te nemen op de training van woensdag :Y) en dat is gelukt, deze keer de training wel braaf uit kunnen lopen *O*

Oh, en over de Ekiden!

[..]

Goed bezig! _O_
En Ekiden... Wauw.... Hoe groot is dat terrein eigenlijk dat er zoveel mensen op kunnen? :o
Begin me af te vragen of je je daar überhaupt nog kan bewegen... :+
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 06:26:46 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068332
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:25 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Goed bezig! _O_
En Ekiden... Wauw.... Hoe groot is dat terrein eigenlijk dat er zoveel mensen op kunnen? :o
Begin me af te vragen of je je daar überhaupt nog kan bewegen... :+
Nou ja, het scheelt dat die mensen die niet allemaal tegelijk gaan rennen ;) dus op het parcours zal het nog wel gaan. Op het terrein, gezellig knus ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128068342
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nou ja, het scheelt dat die mensen die niet allemaal tegelijk gaan rennen ;) dus op het parcours zal het nog wel gaan. Op het terrein, gezellig knus ;)
Knus.... Da's ook een omschrijving voor gruwelijk druk. ;)
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 06:33:25 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068353
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:30 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Knus.... Da's ook een omschrijving voor gruwelijk druk. ;)
Mwa, ik denk dat dat wel meevalt :) komt goed!

Nu gauw even douchen!

Oh, die hardloopkalender-app is wel geinig trouwens :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 21-06-2013 07:04:44 ]
pi_128068480
FZN05 en Lula! 10km!! Mooie mijlpalen!
Hinder, Nette tijd! ^O^
pi_128068501
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:

Oh, die hardloopkalender-app is wel geinig trouwens :D
^O^
Thanks!

(Jammer dat België er niet op staat)
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 07:23:09 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068516
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^
Thanks!

(Jammer dat België er niet op staat)
D'r zou ook een mogelijkheid moeten zijn om de loopjes te exporteren naar je kalender :9
pi_128068587
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

D'r zou ook een mogelijkheid moeten zijn om de loopjes te exporteren naar je kalender :9
Zo ver ik zie, niet in deze versie.
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 07:39:36 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068634
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:32 schreef streamnl het volgende:

[..]

Zo ver ik zie, niet in deze versie.
Is er ook niet, maar zou ik wel willen :+
pi_128068635
quote:
_O_
So true
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 07:48:25 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068683
quote:
Je startnummer voor de Zomerklassieker van Brabant is:1535.
/tegenopziet :@
pi_128068710
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kun je makkelijk! ^O^
pi_128068714
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Tjakka!!! *O* *O*
pi_128068716
Yur, vandaag is er op ibood een Nexus 4 in de aanbieding. Iets voor jou GotC?
  Moderator vrijdag 21 juni 2013 @ 07:54:51 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_128068728
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:51 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kun je makkelijk! ^O^
Kunnen, ja :) makkelijk, is een ander verhaal :')

vorig jaar was de voorbereiding een stuk beter. Nu ben ik minder goed getraind (wat gekwakkeld met m'n schenen), is het warmer, zijn er meer pollen en ga ik de avond ervoor naar Bruce :+

Oh wel, dan ga ik maar gewoon voor de fun, en de epic fugly medaille *O*
pi_128068746
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh wel, dan ga ik maar gewoon voor de fun, en de epic fugly medaille *O*
Dat is toch makkelijk? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')