Waarom kom je hier überhaupt online?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Mja, ben dus bezig met een opdracht. Deadline morgen.
Succes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Hoe laat? herkenbaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
jij bent alleen al na het zien van monsif zo nat als de niagara watervallen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
NIET HATEN OP MONSIF AYE. Die boii is cuuuuute as fuck. #nohomo.
Please tell me you are not serious!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
NIET HATEN OP MONSIF AYE. Die boii is cuuuuute as fuck. #nohomo.
Volgens mij had ik die grap moeten copyrighten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent alleen al na het zien van monsif zo nat als de niagara watervallen!
Gaat het wel goed?quote:
Go home VA, you're drunk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij sommige mensen is de enige diepgang vaginale penetratie /rant
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die grap moeten copyrighten.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Please tell me you are not serious!!
Ga dan eens eerder beginnen suffiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, moet wel lukken. Heb alleen een zin meer.
Het is gewoon een mooie (bijna) alliteratiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jeej, ik schrok al straks mag ze me niet![]()
Nee zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
Wat zou je doen als je vriend/vriendin vraagt om poepsex?
Ik dacht al, waar blijf je :|quote:
Ik weet het. Wonder boven wonder was het op die dag van de broccoli gewoon ook gelukt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan eens eerder beginnen suffieals je nu pauze houdt heb je helemaal geen zin meer om verder te gaan
>>>/out/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
Me afvragen hoe de fuck ik in een keer aan een vriendin komquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Wonder boven wonder was het op die dag van de broccoli gewoon ook gelukt.
Dit zien als je onder invloed van lsd bentquote:
Hollandse heks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie (bijna) alliteratieIk kan er zoveel dingen mee bedenken.. zeelandse snotaap/stinkotter/zandzak/sloerie/sloeber
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
quote:
quote:
Keihard lachen en emogiffen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zou dan heel veel van die rare feestdagen hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]De dag van de broccoli
Nationale feestdag in Ezellland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |