Waarom kom je hier überhaupt online?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Mja, ben dus bezig met een opdracht. Deadline morgen.
Succes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
Hoe laat? herkenbaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
jij bent alleen al na het zien van monsif zo nat als de niagara watervallen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
NIET HATEN OP MONSIF AYE. Die boii is cuuuuute as fuck. #nohomo.
Please tell me you are not serious!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
NIET HATEN OP MONSIF AYE. Die boii is cuuuuute as fuck. #nohomo.
Volgens mij had ik die grap moeten copyrighten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent alleen al na het zien van monsif zo nat als de niagara watervallen!
Gaat het wel goed?quote:
Go home VA, you're drunk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij sommige mensen is de enige diepgang vaginale penetratie /rant
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die grap moeten copyrighten.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Please tell me you are not serious!!
Ga dan eens eerder beginnen suffiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, moet wel lukken. Heb alleen een zin meer.
Het is gewoon een mooie (bijna) alliteratiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jeej, ik schrok al straks mag ze me niet![]()
Nee zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
Wat zou je doen als je vriend/vriendin vraagt om poepsex?
Ik dacht al, waar blijf je :|quote:
Ik weet het. Wonder boven wonder was het op die dag van de broccoli gewoon ook gelukt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan eens eerder beginnen suffieals je nu pauze houdt heb je helemaal geen zin meer om verder te gaan
>>>/out/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
Me afvragen hoe de fuck ik in een keer aan een vriendin komquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Wonder boven wonder was het op die dag van de broccoli gewoon ook gelukt.
Dit zien als je onder invloed van lsd bentquote:
Hollandse heks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie (bijna) alliteratieIk kan er zoveel dingen mee bedenken.. zeelandse snotaap/stinkotter/zandzak/sloerie/sloeber
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
quote:
quote:
Keihard lachen en emogiffen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zou dan heel veel van die rare feestdagen hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]De dag van de broccoli
Nationale feestdag in Ezellland
Inderdaad. Ik ben voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet fok.rar eens updaten voor jullie.
Goed plan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou dan heel veel van die rare feestdagen hebben.![]()
Zojuist besloten: k ga nog een deel doen en dan de rest morgenochtend.
Ik zou haar fetisj afkeuren, en de mijne aan haar opdringen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik neem aan dat die twee wel een vervangende blik hebben ontwikkeldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan jij emo.giffen irl? Dat zou ik echt willen kunnen!
Wat is datquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet fok.rar eens updaten voor jullie.
Wat moet je meer doen dan? Jij zou haar djoeken zeker?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je meer doen dan? Jij zou haar djoeken zeker?
Emo.gif = verbaasd kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan jij emo.giffen irl? Dat zou ik echt willen kunnen!
Slim slimquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet tijdens tentamenweken altijd minstens 6 wekkers aan op mobiel en tablet.
Een blikje energydrank en een snoepjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je wat op ?
Deze vind ik minder leuk :/
Alle wachtwoorden van alle usersquote:
Een snoepje met een grote X er op zekerquote:
Wat is de mijne?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle wachtwoorden van alle users
Updaten die hap!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou haar onderpoewpen en plassenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je meer doen dan? Jij zou haar djoeken zeker?
Nee, Red Band. Zo'n half zure-half zoete weet je wel. Met suiker op de buitenkant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een snoepje met een grote X er op zeker
Uhu, die zijn kaolo lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Red Band. Zo'n half zure-half zoete weet je wel. Met suiker op de buitenkant.
Oh mijne is: ******quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Correctquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die twee wel een vervangende blik hebben ontwikkeld
Mja, niet echt. Dingen gaat toch altijd beetje vreemd bij mij. Zie als voorbeeld dat van die broccoli.quote:
quote:
Volgens mij zit er in broccoli wel een stimulant waardoor je je beter gaat concentreren. Gewoon lekker eten om 6 uur morgen dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, niet echt. Dingen gaat toch altijd beetje vreemd bij mij. Zie als voorbeeld dat van die broccoli.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet tijdens tentamenweken altijd minstens 6 wekkers aan op mobiel en tablet.
Ik zou haar helemaal vol poewpen tot ze vol zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze vroeg niet eens om plas, misschien vind ze dat wel hartstikke vies?
Haar Voornaam?quote:
Haaniestja maak jij er van?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haar Voornaam?
Haar achternaam zou echt 10 keer beter zijn, moet altijd 3 keer opnieuw doen voor ik hem goed heb
juist tof_O_quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, niet echt. Dingen gaat toch altijd beetje vreemd bij mij. Zie als voorbeeld dat van die broccoli.
Ga ik ook weer doen als ik morgen wakker word. Is best lekker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in broccoli wel een stimulant waardoor je je beter gaat concentreren. Gewoon lekker eten om 6 uur morgen dus
Niemand houd je tegen!!quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
Klik hier voor zinloos vermaak. Gegarandeerd dat je het leuk vindt.
achternaam is altijd moeilijker bedoel ikquote:
Thafuqquote:
Waarschuwing gelezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef arachide. het volgende:
Jongens, kunnen die verbale ranzigheden (poep-, plas en ik-scheur-je-kut-openseksposts) stoppen nu? Mijn ogen voelen zich verkracht.
en ja, dit is een waarschuwing
Vond het niet leuk :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
Die doe ik wel in een keer goed hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haar Voornaam?
Haar achternaam zou echt 10 keer beter zijn, moet altijd 3 keer opnieuw doen voor ik hem goed heb
Ja kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
achternaam is altijd moeilijker bedoel ik
HOOR JE DIT LMI!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef arachide. het volgende:
Jongens, kunnen die verbale ranzigheden (poep-, plas en ik-scheur-je-kut-openseksposts) stoppen nu? Mijn ogen voelen zich verkracht.
en ja, dit is een waarschuwing
Dit is echt geweldigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er nog 1571.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MRW we gifjes posten
[ afbeelding ]
Gifjes posten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MRW we gifjes posten
[ afbeelding ]
Ik moest het hardste lachen om zombocom. Je komt 'm zo wel tegen. Zet je geluid aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit is echt geweldigIk moet echt zo hard lachen om wat ik vind.
Godquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
Je kan hier mensen letterlijk dood mee laten schrikken he?quote:
Die is wel goed jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
http://www.pointerpointer.com/
Dit is trouwens echt de aller beste.
Gewoon random plaatjes?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
In een deuk hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
Welke idioot klikt dan ook zomaar op een linkje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hier mensen letterlijk dood mee laten schrikken he?
Stel dat ik nou hartproblemen had gehad
Ja lekker elk linkje vooraf uitgebreid controlerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke idioot klikt dan ook zomaar op een linkje.
Hoeveel plaatjes zou het wel niet hebben?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je 'm niet helemaal ben ik bang
Moet je maar geen slecht hebben!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker elk linkje vooraf uitgebreid controlerenBen geen autist
Ik was net aan het typen of je huisgenootje je Ezelll noemtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
"Heey, pssttt, Ezelll!"
Huisgenootje ineens.
Wel andere naam natuurlijk.
/failquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je 'm niet helemaal ben ik bang
ihihi ik weet welke naam hihihiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
"Heey, pssttt, Ezelll!"
Huisgenootje ineens.
Ik moest lachen toen ik er aan dacht als ze echt ezell had gezegdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
"Heey, pssttt, Ezelll!"
Huisgenootje ineens.
Haha, neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was net aan het typen of je huisgenootje je Ezelll noemt
Dat weet praktisch iedereen hier schatquote:
Heul niequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet praktisch iedereen hier schat
BAM HOEFquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Geheime code, jwt. Anders hoef tegen je kop.
Succes Lezellquote:
ZO REBELSquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Succes Lezell
TOch stukje van je echte naam
Manga > watermelon.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:28 schreef Spatieloos het volgende:
Zoals ik al eerder zei, Watermeloenvocht > kutvocht.
Die pointer was wel briljant, maar iloveyoulikeafatladylovesapples is ook leukquote:
quote:What if a Slenderman was outside your window while you were watching a funny video on YouTube and you turn to the open window and you’re so teriffed that you can’t even scream and he just whispers:
“Play it again.”
Nikker of ik die ken. Hoe durf je dat te vragen. Tuurlijk ken ik die.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doet me denken aan die bleach anime filler op het strand, ken je die ?
Dat is echt de beste filler van alle anime (die ik heb gezien)!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nikker of ik die ken. Hoe durf je dat te vragen. Tuurlijk ken ik die.
Dit is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet theuselessweb, maar wel heel tof
http://www.incredibox.com/en/play
De manga is echt vet nu. Maar ik heb alles gezien van the big 3.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt de beste filler van alle anime (die ik heb gezien)!
Ik niet, toen ik bij de laatste aflevering was die er toen was ging ik gewoon manga lezen en daarna bijna nooit meer de anime. Maar manga van bleach is nu vet ja! En Naruto komt eindelijk ook weer iets leuk met orochimaru.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De manga is echt vet nu. Maar ik heb alles gezien van the big 3.
366 Bleach afleveringen, 595 One Piece afleveringen, iets meer dan 500 Naruto afleveringen. Tering.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet, toen ik bij de laatste aflevering was die er toen was ging ik gewoon manga lezen en daarna bijna nooit meer de anime. Maar manga van bleach is nu vet ja! En Naruto komt eindelijk ook weer iets leuk met orochimaru.
Ja het is best raar, dat ik gewoon meer dan 2k episodes heb gekeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
366 Bleach afleveringen, 595 One Piece afleveringen, iets meer dan 500 Naruto afleveringen. Tering.
666quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is best raar, dat ik gewoon meer dan 2k episodes heb gekeken.
Dat is 2000*20 ongeveer 40000 minuten, is 666 uur!!
Eigenlijk valt dat dan nog wel mee :/
Ach, I regret nothing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is best raar, dat ik gewoon meer dan 2k episodes heb gekeken.
Dat is 2000*20 ongeveer 40000 minuten, is 666 uur!!
Eigenlijk valt dat dan nog wel mee :/
Als je ipv big 3 the big 5 zegt, wat zou er dan nog meer inzitten? Fairy Tail?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
366 Bleach afleveringen, 595 One Piece afleveringen, iets meer dan 500 Naruto afleveringen. Tering.
Hallon je spreekt de Duif0l groetjensquote:
Fairy Tail is echt geen flikker aan imo, toch lees ik het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je ipv big 3 the big 5 zegt, wat zou er dan nog meer inzitten? Fairy Tail?
Hierhierhier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Waar is tjok? Waar is VA? waar is iedereenIk ben zo wakker
Wat? Ik vind het best wel erg goed!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Fairy Tail is echt geen flikker aan imo, toch lees ik het.
Here's Johnny!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:37 schreef arachide. het volgende:
Waar is tjok? Waar is VA? waar is iedereenIk ben zo wakker
Geen idee, het is maar net waar ik zin in heb. Lees wel meeste shounens, maar zou niet echt zeggen dat het mijn favoriete is. Maar denk toch wel dat comedy belangrijk is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatiebro, wat is je favo genre dan?
anime is een genre toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatiebro, wat is je favo genre dan?
Anime = anime, je hebt gewoon genres als shounen, seinen, jousei, comedy, romance, drama, slice of life, sci-fi, mystery etc.quote:
oooowwwwwwwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Anime = anime, je hebt gewoon genres als shounen, seinen, josei, comedy, romance, drama, slice of life, sci-fi, mystery etc.
bedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
die 3 eerste woorden zullen me worst wezen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat het woord bed de vorm heeft van een bed
Death Note is geweldig. Wel met subs en geen dubs hoop ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet wat ik van anime moet vinden eigenlijk![]()
Heb 1 episode van Death Note gekeken en het was mwah mwah
uhm, dubs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatie, Hellsing gezien? Die Hellsing Ultimate OVA's man.
[..]
Death Note is geweldig. Wel met subs en geen dubs hoop ik?
Doe je ding.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
HOIHOIHOI
Ben je moe? Hopelijk niet
Ik heb weer een update
Het is gewoon net als series, het zijn gewoon allemaal verschillende dingen, maar als je niet van animatie houd of van Japanse stemmetjes dan kan ik begrijpen dat je het niet leuk vind. Maar verder is het gewoon net als bij series genre. En natuurlijk kan het zijn dat je Japanse humor minder vind dan Engelse ofso.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet wat ik van anime moet vinden eigenlijk![]()
Heb 1 episode van Death Note gekeken en het was mwah mwah
Nooit opgevallenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat het woord bed de vorm heeft van een bed
Ik denk dat dat het vooral is jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is gewoon net als series, het zijn gewoon allemaal verschillende dingen, maar als je niet van animatie houd of van Japanse stemmetjes dan kan ik begrijpen dat je het niet leuk vind. Maar verder is het gewoon net als bij series genre. En natuurlijk kan het zijn dat je Japanse humor minder vind dan Engelse ofso.
Al was ik nuchter, dit vind ik nog steeds leuk jaquote:
Je weet toch wel wat subbed en dubbed is?quote:
Moet ik me nu heel dom voelen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat subbed en dubbed is?
Ik kan geen enkel ander woord verzinnen dat de vorm heeft van wat het betekent. penis komt in de buurt.quote:
Nee, ik heb wel eens een episode gezien, het lijkt me leuk, maar ben gewoon nooit aan begonnen! Moet het maar eens doen dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Spatie, Hellsing gezien? Die Hellsing Ultimate OVA's man.
[..]
Death Note is geweldig. Wel met subs en geen dubs hoop ik?
ohja, penis ook wel beetjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel ander woord verzinnen dat de vorm heeft van wat het betekent. penis komt in de buurt.
quote:
Nee hoor, maar dubbed is dat het in een andere taal is ingesproken dan het origineel.quote:
Oh dat stond er eigenlijk gewoon los vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al was ik nuchter, dit vind ik nog steeds leuk ja
Oh als in een synchronisatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dubbed is dat het in een andere taal is ingesproken dan het origineel.
Zien/horenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dat stond er eigenlijk gewoon los vanIk wilde gewoon weten of je nog aangeschoten was!
![]()
Is er reden voor drank?
Ohja, een vriend van een klasgenoot heeft me opgenomen in de karaokebar. Wtf.
Japans gesproken en Engelse ondertiteling.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als in een synchronisatieJa nee dan was het subbed
Siquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Japans gesproken en Engelse ondertiteling.
En klonk het goed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh dat stond er eigenlijk gewoon los vanIk wilde gewoon weten of je nog aangeschoten was!
![]()
Is er reden voor drank?
Ja, ik heb het nog steeds niet zelf kunnen horen, maar met mijn verjaardag wil ik naar de karaoke bar en uit, omdat ik liedjes zingen zo leuk vindquote:
Ja, ik kan morgen uitslapen en de rest van de week niet. En zaterdag kroegen is me door de neus geboord voorlopigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
![]()
Is er reden voor drank?
Mijn ex was anime-verslaafd dusquote:
Wieso?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik kan morgen uitslapen en de rest van de week niet. En zaterdag kroegen is me door de neus geboord voorlopig
Pics/nummer van je ex?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ex was anime-verslaafd dusIk moest een aflevering kijken van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan inderdaad vrij verslavend zijn, ik kijk makkelijk 10-15 episodes op een dag als ik een anime geweldig vind. Uiteraard wel alleen als ik er tijd voor heb.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Zou met een maar de stad in gaan. Maar heeft een of andere BBQquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pics/nummer van je ex?wow das wel veel ja. Hoeveel afleveringen hebben die series dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan inderdaad vrij verslavend zijn, ik kijk makkelijk 10-15 episodes op een dag als ik een anime geweldig vind. Uiteraard wel alleen als ik er tijd voor heb.
ze was ook Kurt Cobain verslaafd, en ze had ginger haar, en nu half blauw, en ze speelde gitaar, tof wijf
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Verschillende aantal afleveringen, veel hebben er 25, of 50. Maar sommige hebben er ongeveer 100, of 13, en sommige meer dan 500, zelfs een paar met meer dan 1000quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow das wel veel ja. Hoeveel afleveringen hebben die series dan?
ze was ook Kurt Cobain verslaafd, en ze had ginger haar, en nu half blauw, en ze speelde gitaar, tof wijf
Is heel erg verschillend, ligt aan hoeveel bronmateriaal er is. Soms 12, soms 24, soms 64. Naruto Bleach en One Piece zijn momenteel de grootste uitzonderingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow das wel veel ja. Hoeveel afleveringen hebben die series dan?
meer dan 1000quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verschillende aantal afleveringen, veel hebben er 25, of 50. Maar sommige hebben er ongeveer 100, of 13, en sommige meer dan 500, zelfs een paar met meer dan 1000
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
meer dan 1000wtf
exsch:Je wilde gewoon super graag die foto showen. Hoe lang is het al uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quotenIk verwijder hem zo
Nah valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wilde gewoon super graag die foto showen. Hoe lang is het al uit?
quote:
Soms wel ja. Ze is ook de enige ex waar ik nog contact mee heb, maar als ik dan met haar praat is het ook weer `net niet'' dusquote:
Oh ze zijn er toch wel:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nee 1000 volgens mij voor anime toch niet, foutje.
Maar pokemon heeft er nu iets van 790
Die manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar, random? zomaarDie elvis gozer, die was het opnemen waard
echt, zijn coolness. Zelfs de noordpool is minder coolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die man
Zijn snor
Zijn stem
Die gast is drowning in pussy
Nergens voor. But then again, waar zijn mensen goed voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:03 schreef arachide. het volgende:
Echt, die muggenbult onder mijn voet. WTF.
Waar zijn muggen in godsnaam goed voor?
Om je agressie op af te richtenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:03 schreef arachide. het volgende:
Echt, die muggenbult onder mijn voet. WTF.
Waar zijn muggen in godsnaam goed voor?
Wat diep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nergens voor. But then again, waar zijn mensen goed voor.
zijn mensen en muggen beiden goed voorquote:
Kennelijk omdat larven van muggen natuurlijk voedsel van de vis is. Nou, dan maar wat vissen minder. Grafmuggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nergens voor. But then again, waar zijn mensen goed voor.
uitroeien die hapquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb wel eens ergens gelezen, dat als er geen muggen op aarde waren, er nauwelijks iets zou veranderen :/
Geen muggen > minder vissen > meer andere vervelende zeikbeesten die in het water leven > meer vissen. Ben je terug op hetzelfde punt maar dan zonder muggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kennelijk omdat larven van muggen natuurlijk voedsel van de vis is. Nou, dan maar wat vissen minder. Grafmuggen
Ik luister altijd muziekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat luisteren jullie momenteel? Of luisteren jullie geen muziek meer op dit tijdstip,
Nieuwe single van Arctic Monkeys staat hier op repeat vandaag. En Settle van Disclosure.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat luisteren jullie momenteel? Of luisteren jullie geen muziek meer op dit tijdstip,
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm, ik heb momenteel echt weer iets voor Knowmads.
Pffff.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
geen groot fan, maar zat het ineens te luisteren.
Dan luister ik liever de eerste naruto opening/ending.quote:
Dat vind ik wel een beetje zielig voor VH.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:21 schreef arachide. het volgende:
Een dazensteek.
even serieus, ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd
Alle Naruto OST's zijn goed man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan luister ik liever de eerste naruto opening/ending.
Die eerste ending is goed,
Dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alle Naruto OST's zijn goed man.
Hij was erbij. We waren aan het wandelen en dat ding stak me onder mijn voet. Het voelde alsof er een paar keer een brandend mes in mijn voet werd gestoken. Janken, ik was zo over de zeik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje zielig voor VH.
Dat is wel een van de bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |