YW, ik blijf wel weer braaf in mijn 'eigen' topic hoorquote:
Jup, good night dan maar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef DemonRage het volgende:
Regendruppels in Eindhoven, maar geen vuurwerk.
Een hint van oplichtende lucht in de verte is ook niet noemenswaardig.
check buienradar, er borrelt watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie steeds meer flitsen in de verte... zou het dan toch nog?
Boven Zeeland en Zuid-Holland onweert het nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie steeds meer flitsen in de verte... zou het dan toch nog?
Hoop hebben voor dit regengebiedquote:
Ik woon aan de kust..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop hebben voor dit regengebied
Of je moet in aan de kust wonen ofzo...
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten, maar lang niet zo actief als van vanmiddag. Wel neemt de onweersactiviteit boven Duitsland toe. Naar verwachting pas laat in de nacht/vroeg in de ochtend in Nederland. Oost-Groningen lijkt de grootste kanshebber.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef practics het volgende:
Almelo Zuid regen![]()
Dan eindelijk het begin van het eind?![]()
Dat gebied tussen Frankfurt en Hannover? Ben bang dat dat echt wel zijn kracht dan kwijt is tegen die tijd hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten, maar lang niet zo actief als van vanmiddag. Wel neemt de onweersactiviteit boven Duitsland toe. Naar verwachting pas laat in de nacht/vroeg in de ochtend in Nederland. Oost-Groningen lijkt de grootste kanshebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |