Je moet het van de leaders hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Flitsen van een flitser zijn sowieso te kort, c.a. 1/2000 bij volle flits of 1/20.000 bij weinig flits. Ik ga testen of ik de sluiter kan uitzetten.
Denk wel de MKII ook alhoewel het ergens ook logica is als je in 2008-2009 het in combinatie hebt gehaald (Dus MKI). Al is het voor een "amateur" wel veel geld in 1 klapquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De lens bedoelde ik hè, die is ook MKII. Inderdaad haarscherp, te letterlijk. Je ziet de haartjes
Ja klopt. Had vanmiddag kunnen testenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:46 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Je moet het van de leaders hebben.
http://www.dpreview.com/a(...)y-with-magic-lantern
http://www.magiclantern.fm/forum/index.php?topic=5078.0
Maar zoals ik al zegde, ik krijg er gfdomme nooit de mogelijkheid toe.
Altijd handig. Ik vraag je wel als ik moet verhuizenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:46 schreef minthy het volgende:
Tof![]()
Dan hoek ik zomaar ineens iedereen en versjouw ik complete bankstellen
En als je eens een dagje gaat "chasen"? Daar zijn hier volgens mij wel meer mensen voor te porren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:46 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zegde, ik krijg er gfdomme nooit de mogelijkheid toe.
Is het ook. De hele set is zo'n ¤6000quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:47 schreef practics het volgende:
[..]
Denk wel de MKII ook alhoewel het ergens ook logica is als je in 2008-2009 het in combinatie hebt gehaald (Dus MKI). Al is het voor een "amateur" wel veel geld in 1 klap
Kijk uit, straks verander ik alsnog in een klerewijfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:49 schreef Yvesss het volgende:
(had ik overigens al gezegd dat Minthy heel lief is?)
Is goed mien jong, zolang je me maar geen bier geeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd handig. Ik vraag je wel als ik moet verhuizen
Die is voor mij uiteraard. Ik kijk wel toequote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:52 schreef minthy het volgende:
Is goed mien jong, zolang je me maar geen bier geeft
Tof!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die is voor mij uiteraard. Ik kijk wel toe
quote:
Inderdaad. Als je auto gestolen wordt met je tas erin maak je je niet druk om de auto maar om de camerasetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:54 schreef practics het volgende:
[..]Herken het, kun je ook leuke auto voor kopen, ben zelf voornamelijk actief in vogel spotten/fotografie maar, het kan altijd gekker duurder en maffer. Af en toe loop ik rond en denk ik Sjees heb gewoon meer dan een leuke middenklasser auto achter op de rug
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je auto gestolen wordt met je tas erin maak je je niet druk om de auto maar om de cameraset
Je kan nu wel gemakkelijk raden wat je hobby's zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:57 schreef practics het volgende:
[..]Nou heb 3 auto's bij de deur staan, maar dan toch liever me gear weg dan mijn auto's, al hoe wel auto's zijn allemaal wel allrisk verzekerd Camera en lenzen niet.
Ik denk kantklossenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan nu wel gemakkelijk raden wat je hobby's zijn
Auto's Fotografie. Maar heb er nog meerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan nu wel gemakkelijk raden wat je hobby's zijn
Ik denk ook dat je van kantklossen houdtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:00 schreef practics het volgende:
[..]
Auto's Fotografie. Maar heb er nog meer
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je van kantklossen houdt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je van kantklossen houdt
Inderdaad, als purist doet het pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:07 schreef Yvesss het volgende:
Om nog even taalfonetisch bezig te zijn: "Schat, waar is me hond? Ja, die is met de meisje mee. Gofdverdomme, met deze onweer? Nee, is mooj, kom zelf is kijken.
Offtopic: Ik kan het niet eens nadoen en ik haat het,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |