quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:01 schreef minthy het volgende:
Dat komt verdomd dicht in de buurt van een eenpersoons donderwolkje![]()
Even testen. Uiteraard heb ik MLquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:02 schreef Yvesss het volgende:
Ja. kijk maar eens op hun website. het werkt dus wél. Vraag is of je cameraprocessor snel genoeg is om op de flash te reageren. Werkt allemaal in livemode. Dus spiegel opklappen is er niet bij.
Meheh, je foto's zijn me veel te scherp en van te hoge kwaliteitquote:
Moet je nog lang wachten? En hoe is het weer helemaal aan de andere kant van het land?quote:
Welnee. Je ziet hooguit dat zelfs vrouwen een donssnorretje hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Meheh, je foto's zijn me veel te scherp en van te hoge kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zes minuten geleden geland, nu wachten op dat hele taxigedoe enz. Duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je nog lang wachten? En hoe is het weer helemaal aan de andere kant van het land?
Ik heb de optie gevonden in ML. Staat nu op Level 8. Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:09 schreef Yvesss het volgende:
Normaliter is de duur van een flash wat korter dan de responsetijd van je camera. Ik lock dan ook alles. WB, exposure en de hele meuk. Misschien is de responsetijd dan sneller. Zelf nog niet kunnen testen, want onweer ken ik alleen van youtube. Het zou op deze manier mogelijk zijn om het resultaat van die duur te koop zijnde lightning triggers te evenaren. Iets van 350 dollar geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee. Je ziet hooguit dat zelfs vrouwen een donssnorretje hebben
Heb je die ook gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik brand ze weg hier
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Oh, dat valt me dan nog mee! Dacht dat ze tegen een uurtje of 3 pas zouden landenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zes minuten geleden geland, nu wachten op dat hele taxigedoe enz. Duurt nog wel even.
Tis hier droog. En donker
Na 4u in bed, fantastischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat valt me dan nog mee! Dacht dat ze tegen een uurtje of 3 pas zouden landen![]()
Dat donker had ik wel gegokt ja
Uiteraard ben ik erbij als ze toch in Goor zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je die ook gemaakt?![]()
Ik brand ze weg hier
Dat lukt hier helaas ook wel zonder retourtje naar Schipholquote:
Ho, maar er is meer. Je kunt hem op exposure differnce instellen of frame difference. De trigger value is dan ook weer apart in te stellen. Level 8 is standaard. Kun je ook minder danwel meer gevoelig afstellen. Ik heb dit bij gebrek aan onweer getest op voorbijrijdende fietsers, hij pakt ze allemaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de optie gevonden in ML. Staat nu op Level 8. Wat houdt dat in?
Ergens in Goor, tegenover een persvak? Aangezien je ws de foto hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik erbij als ze toch in Goor zijnRara waar sta ik
![]()
[ afbeelding ]
Die oranje gozer, want oranje is tof.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Whehequote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lukt hier helaas ook wel zonder retourtje naar Schiphol
1 van de 4 L lenzen aangezien dat wel leuke combo is met een 5D MKIIquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vast wel, maar dat geeft niet. Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WheheNou ik ben benieuwd of je dan nog wakker bent. Hoop het niet natuurlijk
Wat een tofheid hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:22 schreef Yvesss het volgende:
En ook ik ben blij dat Minthy nog wakker is.
Even stoeien dus. Het kan alleen in Live View?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:19 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Ho, maar er is meer. Je kunt hem op exposure differnce instellen of frame difference. De trigger value is dan ook weer apart in te stellen. Level 8 is standaard. Kun je ook minder danwel meer gevoelig afstellen. Ik heb dit bij gebrek aan onweer getest op voorbijrijdende fietsers, hij pakt ze allemaal.
Dat verschil zie ik dus niet eens, ik zie alleen een hoop lange lenzen waarvoor ik hard op de loop zou gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:22 schreef practics het volgende:
[..]
1 van de 4 L lenzen aangezien dat wel leuke combo is met een 5D MKII
Nee, ik sta er echt opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ergens in Goor, tegenover een persvak? Aangezien je ws de foto hebt gemaakt?
Ik verf alles zwartquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die oranje gozer, want oranje is tof.
Jawel joh!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:25 schreef Yvesss het volgende:
Ja, maar jij weet ook wel: Zonder Minthy geen feestje.
Die motion detect sequence inderdaad, ja. Ik houd ook niet van die spiegel opgeklapt. Maar daar pakt je camera net die tijdswinst mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even stoeien dus. Het kan alleen in Live View?
Ergens rechtsbovenin? Ik Fok op m'n tablet, inzoemen lukt nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik sta er echt op
[..]
Ik verf alles zwart
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:22 schreef practics het volgende:
[..]
1 van de 4 L lenzen aangezien dat wel leuke combo is met een 5D MKII
We hebben 2 winnaarsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ergens rechtsbovenin? Ik Fok op m'n tablet, inzoemen lukt niet
Het werkt, even getest met een flitser als surrogaat voor onweerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:27 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Die motion detect sequence inderdaad, ja. Ik houd ook niet van die spiegel opgeklapt. Maar daar pakt je camera net die tijdswinst mee.
Ja hoor, oprecht! En ondanks een kleine valse start ben ik ook gewoon weer gemeend liefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:31 schreef Yvesss het volgende:
Volgens mij is Minthy best lief. Had ik al gezegd tegen act-f dat je even moet klooien met die ML settings met een zaklamp ofzo? Of met passerende fietsers? Als er iemand mooie lightning shots kan maken is hij het wel.
Dat is de vraag. Wat is het, beneden 1/10 sec? Kan ook 1/100 zijn. Je moet het dus hebben van een pre-flash of een felle leader. Maar sowieso is daytime phototography in deze wat lastig. Des avonds ga je natuurlijk altijd voor je lage iso en long shutter manual.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het werkt, even getest met een flitser als surrogaat voor onweerMaar uiteraard niet snel genoeg om erop te reageren. Gelukkig zijn blikseminslagen wat langer.
Scherpe ogenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:32 schreef practics het volgende:
[..]
gokje 70-200L en dan de 2.8 versie?
inclusief zonnekap
Alleen als er een angstbehandeling bij in zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een cursus onweersfotografie natuurlijk
Die heb jij niet meer nodig. Had ik al gezegd dat Minthy lief is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een cursus onweersfotografie natuurlijk
Flitsen van een flitser zijn sowieso te kort, c.a. 1/2000 bij volle flits of 1/20.000 bij weinig flits. Ik ga testen of ik de sluiter kan uitzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:37 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Wat is het, beneden 1/10 sec? Kan ook 1/100 zijn. Je moet het dus hebben van een pre-flash of een felle leader. Maar sowieso is daytime phototography in deze wat lastig. Des avonds ga je natuurlijk altijd voor je lage iso en long shutter manual.
MKII maar dat had je verklapt, lens was puur gok... Zou ik namelijk zelf ook mee genomen hebben naar zoiets. Super fijne en haarscherpe lens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Scherpe ogenZie je ook nog of het een MKI of MKII is?
Je bent straks een nieuwe minthy, sterker dan ooit te vorenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als er een angstbehandeling bij in zit
Ik niet, maar jullie misschien welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:41 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Die heb jij niet meer nodig. Had ik al gezegd dat Minthy lief is?
De lens bedoelde ik hè, die is ook MKII. Inderdaad haarscherp, te letterlijk. Je ziet de haartjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:41 schreef practics het volgende:
[..]
MKII maar dat had je verklapt, lens was puur gok... Zou ik namelijk zelf ook mee genomen hebben naar zoiets. Super fijne en haarscherpe lens.
Drijf es niet zo over, jong!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:41 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Die heb jij niet meer nodig. Had ik al gezegd dat Minthy lief is?
Tofquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent straks een nieuwe minthy, sterker dan ooit te voren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |