Je zou ook een paraplu mee kunnen nemen. Of een regenpak aantrekken. Die zijn echt fantastisch!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Kan het niet even droog worden? Moet straks weg om een examen te maken en ik heb geen zin om drijfnat te beginnen
Korte broek? You're crazy. Ik heb net een fleecedingetje aangedaan. Voor je het weet valt de eerste snil weer. Ik vrees ook voor kruiend ijs bij de vuurtoren van Marken dit weekend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Nu rest weer een lastige vraag: Is het korte-broek weer?
Gewoon je korte broek en dan snowboots eronder. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Korte broek? You're crazy. Ik heb net een fleecedingetje aangedaan. Voor je het weet valt de eerste snil weer. Ik vrees ook voor kruiend ijs bij de vuurtoren van Marken dit weekend.
Regenpak, bedoel je die troep die je een 20 euro kost, van die zwarte of blauwe dingen die eigenlijk van binnen een sauna worden na 2 minuten fietsen en ook niet bepaald lekker ruiken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je zou ook een paraplu mee kunnen nemen. Of een regenpak aantrekken. Die zijn echt fantastisch!
Succes met je examen trouwens!
Ik denk het, maar ik heb geen regenpak. Ik heb een autoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Regenpak, bedoel je die troep die je een 20 euro kost, van die zwarte of blauwe dingen die eigenlijk van binnen een sauna worden na 2 minuten fietsen en ook niet bepaald lekker ruiken?![]()
Natuurlijk, waarom nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Nu rest weer een lastige vraag: Is het korte-broek weer?
Achteraf was het wel een goed idee, mijn broek is nog natquote:
Nu is het koud en is er geen onweer. Dan hoef ik geen regen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:16 schreef NoBoNo het volgende:
Rare poes....eerst bijna bidden om regen en nu het regent moet het ophouden!
Het regent hier de hele dag al. Het draait dan ook hierboven rondquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat schild zich momenteel boven Heerenveen bevindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |