Uiteraard tegen vergoedingquote:
Is mij de 2,5 uur rijden niet waard.quote:
Weet je waar ik woon?quote:
Nee maar ik weet dat je eerste vraag was wie er morgen in amsterdam kwam smoken. Daarna vroeg je wanneer de meet was en begon je te vragen of iemand nog wiet wou brengen.quote:
Het laatste stukje joint aansteken met een veel te hoge vlamquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef Snowbells het volgende:
Waarom doet wenkbrauwen epileren ZO FUCKING VEEL PIJN
Tranen gelaten
je moet meer smoken jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat je eerste vraag was wie er morgen in amsterdam kwam smoken. Daarna vroeg je wanneer de meet was en begon je te vragen of iemand nog wiet wou brengen.
Dus ik ben bang dat je niet bij mij in de buurt woont en dan calculeer ik ook nog wat rondrij minuten in omdat ik het waarschijnlijk toch niet in 1x kan vinden.
Niet zo zeuren miepjequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:36 schreef Snowbells het volgende:
Waarom doet wenkbrauwen epileren ZO FUCKING VEEL PIJN
Tranen gelaten
Pfoeh, liever niet.quote:
Deze weetquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Met links snijden is echt aids, maar met links eten is ook echt aids.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Sardu het volgende:
Man roses.![]()
![]()
![]()
http://www.urbandictionar(...)0roses&defid=2372041
Alleen in privé DM's uiteraardquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad.
Teleurstellend Moirverklaar u nader
What is this sherlock you speak of?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen in privé DM's uiteraard
En de vieze shit was Mono's idee, ik heb hem slechts helpen aanvullen
Zou zo mooi zijn als hij onder heel FOK! bekend wordt en mensen elkaar trollen en dat er telkens gewoon mensen in blijven trappen
Tevens moet je mij even lokquoten als je het tegen mij hebt anders kom ik er pas bij de Sherlock achterSherlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |