SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
roflquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Respect voor de scheids als hij de 75st minuut affluit. Gewoon om tong80 geen gelijk te laten krijgen!
Je ziet ook dat de ploeg leunt op Tehau. Is natuurlijk ook een wereldspeler.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tehau. Sinds dien geen goal meer gevallen!
Marcel Brands is al op zoek naar zijn nummerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de ploeg leunt op Tehau. Is natuurlijk ook een wereldspeler.
Cozorla. De enige speler bij Spanje welke het gevaar van Tahiti inzag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tehau. Sinds dien geen goal meer gevallen!
Nee, dat is Vahirua.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de ploeg leunt op Tehau. Is natuurlijk ook een wereldspeler.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja laten we Iniesta erin goeien bij een 8-0 voorsprong
KNSBquote:
quote:
Afgekeken van Cor Pot. Ook hij gooide Maher in de B-ploeg in de 70ste minuutquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja laten we Iniesta erin goeien bij een 8-0 voorsprong
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Kan die Jan Roelfs zijn dikke bek niet dichthouden? Laat die mensen toch genieten man, tering.
In niet elke commentator schuilt een politicus zoals Jeroen Grueter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... Roelfs doet zijn best om collega Frank Snoeks van de troon te stoten.
Wat een complete mongool is dit.
Ten Cate: nog 1 nog 1quote:
sowiesoquote:
We gaan samen wel helemaal los van je winst toch? Flesje cola, bamihapje en een kanjer stroopwafelquote:
Daarom geld zetten op dat er een penalty komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef inZanity het volgende:
Ik zet nooit meer geld op Tahiti
Falers
Eens. Vond ik de witte chinees leuker tijdens TAH-NIGquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... Roelfs doet zijn best om collega Frank Snoeks van de troon te stoten.
Wat een complete mongool is dit.
Jammer dat die penalty daarnet wel de wedstrijd deed kantelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef inZanity het volgende:
Ik zet nooit meer geld op Tahiti
Falers
Tuurlijk, niks mis meequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een RIANTE 5 euro
Ik dacht, mijn eerste bet, ik doe rustig aan.
Ik ga er zoveel bananenschuimpjes van kopen dat ik er misselijk van word.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We gaan samen wel helemaal los van je winst toch? Flesje cola, bamihapje en een kanjer stroopwafel
Beste wat ze nu kunnen doen is Torres nog paar keer neer halen, zodat de keeper kan shinenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
De spelers van Tahiti wisten natuurlijk bij voorbaat al dat het maximale resultaat een shirtje van Torres is.
Omdat Soldado eerste keus is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:35 schreef Nober het volgende:
Waarom eigenlijk Torres als je Villa hebt je gaat toch ook niet Casillas op de bank zetten voor Lopez ofzo.
wat had hij geslikt? Hij toonde zowaar positieve emotie en kwam met uitspraken als "Het scheelde maar een haar van een oud wijf"quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Vond ik de witte chinees leuker tijdens TAH-NIGJa, dat durf ik te zeggen.
De Witte Chinees had onderzoek gedaan naar telefoonmaatschappijen op Tahiti. Dat was grote kwaliteit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Vond ik de witte chinees leuker tijdens TAH-NIGJa, dat durf ik te zeggen.
en hoeveel kan je daarmee winnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een RIANTE 5 euro
Jammer inderdaad, is altijd kut als hij niet in de lucht hangt, maar wel valt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
wel gaaf dat er een penalty werd gemist maar helaas 9-0
11,25quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
en hoeveel kan je daarmee winnen?
netjes! heb hier ook net 5 euro winst. Ik had te laat gezetquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een RIANTE 5 euro
Zijn onderzoek naar de spelersgroep was ook fascinerend. Zo begreep hij al niks van de keus om Roche eerste keeper te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Witte Chinees had onderzoek gedaan naar telefoonmaatschappijen op Tahiti. Dat was grote kwaliteit.
Gaat ie weer nmde ruimte in?quote:
3 wedstrijden, 3 keepers. Wat mis ik?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn onderzoek naar de spelersgroep was ook fascinerend. Zo begreep hij al niks van de keus om Roche eerste keeper te maken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je dan straks naar stripclub om dit te doen?
[ afbeelding ]
Hij had er itt tot Roelfs plezier in. Die man is nog zuurder dan Stijn na een doelpunt van PSV.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Soldado eerste keus is.
[..]
wat had hij geslikt? Hij toonde zowaar positieve emotie en kwam met uitspraken als "Het scheelde maar een haar van een oud wijf"
absoluutquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je dan straks naar stripclub om dit te doen?
[ afbeelding ]
Ah... toen stond juist Salmin erin. Dus de witte Chinees was juist fan van Roche.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 3 keepers. Wat mis ik?
Fuck no, dan zou tong80 gelijk hebben.......quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
Het schijnt dat de Brazilianen over 3 minuten het veld bestormen uit onvrede over de situatie in het land. Die 10 goals zitten er dus niet in.
dan moet de wedstrijd opnieuwquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fuck no, dan zou tong80 gelijk hebben.......
Bijna.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
Die eigen goal gaat er niet meer komen helaas.
Precies en dan met een stiftje scoren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff de grens voelt de wedstrijd niet aan, had gewoon door moeten laten gaan!
Als het aan Tahiti hun eergevoel had gelegen hadden ze de 0 gehouden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zit genoeg eergevoel in die jongens om het op 9 te houden.
Hoeveel kan je winnen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef tochweerhenk het volgende:
als er een God is laat hij Tahiti scoren
God er bij halenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:44 schreef tochweerhenk het volgende:
als er een God is laat hij Tahiti scoren
Je hebt het er wel druk mee he?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef indiaantje89 het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
FUCK YOU tong80
RONDJE VAN JOHANNES.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL BOEM KNAL RAAK SOWWWWWWWW BOEM KNAL RAAK GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTLEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII KOEKOEK SOWWWWWWWWWW
Heerlijk gedaan inderdaad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we gaan denken dat hij nog goed kan voetballen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef VMSDKR het volgende:
Zagen jullie wel hoe Torres die kans bijna nog verneukte door aan die bal te zitten?
ja nou johannes_vermeer verdient dat gewoonquote:
Bij Roelfs ook niet. Hopelijk komt hij binnenkort terecht te midden van de betogers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
Kan ook geen glimlach van af bij die Spanjolen
doe maarquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
moet ik deze woorden nog marken?
Over 3 minuten dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Roelfs ook niet. Hopelijk komt hij binnenkort terecht te midden van de betogers.
Je vergelijkt amateurs met Feyenoord.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef debeterebob het volgende:
Feyenoorders konden hier minder goed mee omgaan vergeleken met deze helden
Dit iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Roelfs zielige kneus . Ze hebben er gewoon recht op om daar te zijn
Wel beginnen metquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef ValHallen het volgende:
Tijd voor een klaagmail naar de NOS. Als de Brazilianen het kunnen, kan ik het ook.
twitter:MijlpaalMin twitterde op donderdag 20-06-2013 om 22:46:55#SPATAH - Jan Roelfs geeft momenteel commentaar alsof zijn goudvis is overleden... reageer retweet
absoluut nu heb ik de smaak te pakken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef KingRoland het volgende:
wie gaat wedden zometeen Uruguay - negeria?
twitter:WilfredGene twitterde op donderdag 20-06-2013 om 22:44:32Ze herhalen het strafschopmoment niet. Duidelijk matchfixing #spatah reageer retweet
Onzeker over hun lichaam.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
Sommige Spaanse spelers houden hun shirt aan
Ze hadden wat meer penalty's moeten veroorzakenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Toch knap dat Torres de miskleun van de avond is met 4 doelpunten.
Kijk mijn eerste bet is 5 euro.quote:
Je kan dus na elk rondje failliet gaan, tenzij je alles wintquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk mijn eerste bet is 5 euro.
Dus de volgende keer 10.
Dan 20.
Dan 50
Dan 100
Dan 200
Dan 500
en dan de
WERELD JAAHAAA
200*2 is 400quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk mijn eerste bet is 5 euro.
Dus de volgende keer 10.
Dan 20.
Dan 50
Dan 100
Dan 200
Dan 500
en dan de
WERELD JAAHAAA
Je bent een Belg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benieuwd hoe ze de samenvatting gaan doen.
Goal 1, goal 5 en goal 10 wss want 10 goals tonen zal te duur zijn ...(andere zenders dan de NOS)
Ik doe gewoon wat op Uruguay, zo precies ga ik het allemaal niet makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef Momo... het volgende:
Ik ga denk ik 5 euro op 0-3 zetten voor Uruguay .
Dat wee tik nu alquote:
dat was al zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef superniger het volgende:
Vanaf nu is dit een Dionne Stax topic
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef superniger het volgende:
Topic veranderen en dan geen naakt foto's plaatsenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |