Logisch toch. Als de prijzen voor het verzenden van pakketten dan ook omlaag zou gaan tenminste.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef superkimmi het volgende:
ik las trouwens dat postnl de tarieven voor de pakketjes zo laag houden omdat er steeds MEER mensen pakketjes bestellen. Euh, en de postzegel omhoog omdat er steeds MINDER post wordt verstuurd?
beetje dubbel tellen he..
Alleen dat doen ze nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Logisch toch. Als de prijzen voor het verzenden van pakketten dan ook omlaag zou gaan tenminste.
als ik dit zo lees komt er voorlopig helemaal nietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:31 schreef YokiKater het volgende:
Hallo medewerkers van PostNL![]()
Ik woon in de omgeving van Amsterdam dus mijn, overigens geweldige, pakketbezorger is gisteren niet langs geweest met mijn pakketjes. Vind ik niet erg, ik heb veel respect voor de staking en begrijp het volkomen.
Nu staat er op track&trace dat mijn pakketjes vandaag komen, maar ik lees ook over pakketbezorgers die naar Den Haag gaan. Is er kans dat mijn pakketjes vandaag bezorgd worden of moet ik nog even wachten?
Ik hoop dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven zodat ik mijn dagplanning kan aanpassen.
Alvast bedankt. .
Het is gewoon zo krom als een hoepel, eerst gebruikt de post jarenlang het argument "minder post, dus kosten per poststuk stijgen" om te snijden in de arbeidsvoorwaarden van postbodes. Nu gebruiken ze de omgekeerde situatie "meer pakjes, dus kosten per pakje omlaag" om te snijden in de "arbeidsvoorwaarden" van de pakketchauffeursquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Logisch toch. Als de prijzen voor het verzenden van pakketten dan ook omlaag zou gaan tenminste.
niet aan beginnen. De cash die het oplevert is leuk, maar bedenk wel dat het besmet werk is dat je verricht en dat het de verhoudingen nog meer op scherp zet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Geneziz het volgende:
Krijg ik net een mailtje van mijn VBG vestiging of er mensen zijn die op zondag pakketten in de regio Amsterdam en of IJmuiden willen wegbrengen, inclusief postbezorgers en zaterdagmedewerkers. Oh en het leukste is nog eventueel met eigen auto.. Ze beginnen nu toch wel bang te worden.
Uiteraard ga ik daar niet aan beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet aan beginnen. De cash die het oplevert is leuk, maar bedenk wel dat het besmet werk is dat je verricht en dat het de verhoudingen nog meer op scherp zet.
Moet ik nog langer wachten op m'n China bestellingquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef V__L_N het volgende:
Ik zou er maar van uit gaan dat er vandaag niks uitgaat. Tenminste als je in de volgende postcode gebieden woont:
Postcodegebied: 1041-2134
Postcodegebied: 1011-1127
Postcodegebied: 2260-2694
Postcodegebied: 1441-1567
Postcodegebied: 2144-2597
Postcodegebied: 3400-4199
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/staking.aspx
Niet iedereen staakt maar het merendeels wel.
mooi zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik daar niet aan beginnenHopelijk denkt wel iedereen er zo over.
Ik zit even uit te hijgen thuis, wat een lading: De meeste wijken waren ook nog eens een uur te laat op het depot. De Kampioen zat er hier gelukkig niet bij, wel oa Villa d'Arte, waar het halve dorp hier op geabonneerd lijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat was het VEEL vandaag zeg! Kampioenen waren er ook weer bij!
denk niet dat het veel zal opleveren want dan zou iedereen alleen dat maar doen,quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet aan beginnen. De cash die het oplevert is leuk, maar bedenk wel dat het besmet werk is dat je verricht en dat het de verhoudingen nog meer op scherp zet.
ja dat was het zeker met hun 25% aftrek sporen ze wel of nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat was het VEEL vandaag zeg! Kampioenen waren er ook weer bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |