SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reinaquote:
Wel opmerkelijk. Voor het toernooi was het een lastige keuze tussen Valdes en Casillias en nu blijkt Valdes de derde keeper te zijn.quote:
Dit team zou gewoon in de halve finale van het WK staan. Alleen Spanje 1 en Duitsland zijn sterker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.![]()
Ik zeg: 15-0 tegen Tahiti.
9-0 denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit team zou zelfs van Nederland winnen.![]()
Ik zeg: 15-0 tegen Tahiti.
Alsof Reina een bal gaat moeten pakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk. Voor het toernooi was het een lastige keuze tussen Valdes en Casillias en nu blijkt Valdes de derde keeper te zijn.
Vliegende keep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alsof Reina een bal gaat moeten pakken. Die staat 90 minuten gewoon naar de wedstrijd te kijken
Heb ik ook 2 minuten van gezien.quote:
Moet je de WK selectie 74 van Nederland eens zien. Opa spreekt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Jezus.. 9 andere spelers en dan alsnog een wereld elftal
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je de WK selectie 74 van Nederland eens zien. Opa spreekt.![]()
Ik kreeg De Lama's er al eerder voor, in een paniekaanval de TV maar uit gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Door dit topic dacht ik even dat het al begonnen was.
Schakel ik zo naar de Dino-show toe.
En het B team was ook niet zo goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.
Klein verschilletje.
Maar zat wel Jan Boskamp bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wonnen alleen geen 3 toernooien op rij.
Klein verschilletje.
Ondisrespectloos bedoel je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel een beetje onrespectvol om met een B-team te starten
Volgens mij zit Boskamp meer in Belgische voetbalprogramma's dan in Nederlandsequote:
Had Tahiti maar niet zo slecht moeten zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
'Als .... zijnde' is dubbelopquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou als Tahiti zijnde gewoon heel slecht spelen om het ongenoegen aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |