Ja. Desnoods huur ik een grote gespierde neger in.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind seks logischer dan zoenen.
Zoenen krijg je niks voor terug en seks kom je van klaar is lekker.
de handeling van zoenen is leuk, zeker als iemand het echt heel goed kanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind seks logischer dan zoenen.
Zoenen krijg je niks voor terug en seks kom je van klaar is lekker.
En ik stuur Pax en Jordy op je af, dan schijt je 7 regenboogkleuren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Desnoods huur ik een grote gespierde neger in.
Challenge acceptedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
[..]
de handeling van zoenen is leuk, zeker als iemand het echt heel goed kan
echt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die rende al paniekerig weg toen ik hem een kusje op de wang gaf.
Dat veel meisjes met een andere meisje zoenen zodat andere mensen daar op kunnen geilen. Valt vooral op doordat meisjes vaak zoenen wanener iedereen kijkt en niet wanneer ze gewoon met zn tweetjes zijn ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Al die meisjes doen het voor aandacht? Wat bedoel je daar mee?
Nja ik ken het wel, ik hou zelf ook niet zo van relaties, niet echt m'n sterkste punt.Maar iedere week met een ander in bed liggen... nee, niet mijn stijl.
Doe ik sowieso al.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik stuur Pax en Jordy op je af, dan schijt je 7 regenboogkleuren.
ga maar leren krabs pls leer pls pls plsquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan praat ik met jou en leer ik morgen harder :S
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
Hij heeft wel zachte wangetjes, dat wel.
Oh zo, nee daarom deed ik het nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat veel meisjes met een andere meisje zoenen zodat andere mensen daar op kunnen geilen. Valt vooral op doordat meisjes vaak zoenen wanener iedereen kijkt en niet wanneer ze gewoon met zn tweetjes zijn ofzo.
Gewoon, voor aandacht.
Goedzo, moet je ook niet doen.
Uhm neequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
jawel! Want deze foto's in de OP moeten we houden
wat zielig dat jullie roddelen over drnickquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
Hij heeft wel zachte wangetjes, dat wel.
Ja, dat zijn mannenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zo, nee daarom deed ik het nietdie reactie gaf men (vooral het mannelijke gedeelte) er wel op dat moment
wat ik echt niet snap, ik word ook niet opgewonden van 2 zoenende mannen, maar oké.
GA LEREN!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat zielig dat jullie roddelen over drnick
2 zoenende mannenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zo, nee daarom deed ik het nietdie reactie gaf men (vooral het mannelijke gedeelte) er wel op dat moment
wat ik echt niet snap, ik word ook niet opgewonden van 2 zoenende mannen, maar oké.
Je moet eens kijken hoe vaak jij 't woord 'schattig' zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
PaxconHij is zo schattig
Zo koetsjiekoetsjie, knijpen in zn wangetjes
Dan hebben we dat nu weer ff recht gezetquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met iemand heb gezoend was 1 juni ofzo ja
Hypocriet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2 zoenende mannen![]()
Dan liever 2 vrouwen die bezig zijn
Mannenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er meer mensen hier op mannen vallen dan op vrouwen, dat is best raar voor internet.
Doe ff normaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er meer mensen hier op mannen vallen dan op vrouwen, dat is best raar voor internet.
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet eens kijken hoe vaak jij 't woord 'schattig' zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |