Goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat absoluut nietnooit
nee maar serieus, ik vind het niet vreemd als je zoent met iemand die buiten je geaardheid ligt om het uit te proberen een keer.
Jaquote:
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef msacras het volgende:
[..]
wat?! dat is echt veel
ik bedoel, zoenen dat kan makkelijk snel oplopen, gewoon tijdens het uitgaan etc, maar voor seks moet je toch wel wat meer moeite doen. gvd
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef msacras het volgende:
Zoenen is leuk, seks vind ik iets wat je alleen doet met iemand voor wie je gevoelens hebt.
Zoenen is leuk, seks vind ik iets wat je alleen doet met iemand voor wie je gevoelens hebt.
Zoenen is leuk denk ik, seks vind ik iets wat je alleen doet met iemand voor wie je gevoelens hebt.
FF DrNick bellenquote:
Ja ik vind zoenen dus echt gewoon niet lekker omdat je er niks van krijgt ofzo. Het geeft niet dat lekkere gevoel zoals bij seks en klaarkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Is toch leuk, en lekker. Behalve als zon meisje je ingewanden probeert te bereiken met haar tong.
Ik krijg jou nog wel, letterlijk en figuurlijk.quote:
wat als ik niks zeg?quote:
Oh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, letterlijk en figuurlijk.
Die rende al paniekerig weg toen ik hem een kusje op de wang gaf.quote:
Al die meisjes doen het voor aandacht? Wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed. Ja je hebt wel gelijk, maar het staat nu nogal kut omdat al die meisjes het voor aandacht doen en ik denk dat mensen dat meteen gaan denken als je zegt dat je met een meisje hebt gezoend zeg maaarr. En ergens geef ik zewel gelijk, waarom zou je dat moeten zeggen. Proberen ok, maar waarom delen
[..]
Ja.
[..]
Ja. Maar hij vond 't zelf ook niet atlijd even leuk want hij kan/wil geen relatie. En dat vond ie wel kut voor de toekomst.
Iedere week had ie er eentje ofzoiets. Die gast is ook al 28 ofzo hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |