Ik ken de stad idd alleen als scholier officieel, maar ik heb wel een aantal vrienden die studeren in Leiden en kom ook vrij regelmatig op studentenfeestjes (en in de hifi, Odessa, etc) dus wel half als studentquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken de stad alleen als scholier, niet als student, dus anders wordt het sowieso.
dat is dat gay mannenmerk toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Aussiebum niet goed genoeg is.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn camera crasht dan van heetheid.
Whaha
Nee hoor, ik moet helemaal tellen in welk jaar ik met ben begonnen, weet je hoeveel werk?quote:
Ja dat weet ik toevallig, mijn moeder heeft twee vrienden en dat zijn echt de meest obvious gays die je je maar kan bedenkenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
http://img61.imageshack.us/img61/8909/babe663pv.jpg (copy/paste deze link)
Dat kan je prima uit je hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet helemaal tellen in welk jaar ik met ben begonnen, weet je hoeveel werk?
Aussiebum?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toevallig, mijn moeder heeft twee vrienden en dat zijn echt de meest obvious gays die je je maar kan bedenkenen die hadden het er over "ja Bjorn Borg is echt zo uit.... Aussiebum is het helemaal blablabal"
welkequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
Ik had laatst een heel leuk liedje die sof me liet horen
om jou natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom post je hier als ik hier ook post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |