Maar dat is niet hetzelfde. Weet ik veel.quote:
Maar ik wel. En de enige andere plek waar je die studie kan doen is in Groningen, maar toch Leiden en Delft gekozen.quote:
Leiden.quote:
Dan dumpen we spatieloos maar bij rezquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan heb ik nog liever Paxcon dan Spatieloos
Kom LAPO hunten danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
LMI, ik wil dan misschien bi worden, maar ik ga OP ook veranderen!
4e is het knapst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
tsja rez deze is ook best leuk hoor
maar doe dan deze
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
maar doe dan deze
[ afbeelding ]
mijnhemelquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
maar doe dan deze
[ afbeelding ]
doe dat maar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan dumpen we spatieloos maar bij rez
Ohjaquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde. Weet ik veel.
[..]
Maar ik wel. En de enige andere plek waar je die studie kan doen is in Groningen, maar toch Leiden en Delft gekozen.
[..]
Leiden.
Leiden is ook leuk hoor, maar ik woon er al m'n hele leven dus ik wil wat andersquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wel. En de enige andere plek waar je die studie kan doen is in Groningen, maar toch Leiden en Delft gekozen.
[..]
Leiden.
ik wil wel slagroom van zn lichaam aflikkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef msacras het volgende:
[..]
nee, Etsu is team deze foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
maar doe dan deze
[ afbeelding ]
there's a rat in the kitchenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leiden.
Ik ken de stad alleen als scholier, niet als student, dus anders wordt het sowieso.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Leiden is ook leuk hoor, maar ik woon er al m'n hele leven dus ik wil wat anders
ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil wel slagroom van zn lichaam aflikken
Pquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Niks vergeleken met mijn goddelijke lichaam
Ik ken de stad idd alleen als scholier officieel, maar ik heb wel een aantal vrienden die studeren in Leiden en kom ook vrij regelmatig op studentenfeestjes (en in de hifi, Odessa, etc) dus wel half als studentquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken de stad alleen als scholier, niet als student, dus anders wordt het sowieso.
dat is dat gay mannenmerk toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Aussiebum niet goed genoeg is.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn camera crasht dan van heetheid.
Whaha
Nee hoor, ik moet helemaal tellen in welk jaar ik met ben begonnen, weet je hoeveel werk?quote:
Ja dat weet ik toevallig, mijn moeder heeft twee vrienden en dat zijn echt de meest obvious gays die je je maar kan bedenkenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
http://img61.imageshack.us/img61/8909/babe663pv.jpg (copy/paste deze link)
Dat kan je prima uit je hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet helemaal tellen in welk jaar ik met ben begonnen, weet je hoeveel werk?
Aussiebum?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toevallig, mijn moeder heeft twee vrienden en dat zijn echt de meest obvious gays die je je maar kan bedenkenen die hadden het er over "ja Bjorn Borg is echt zo uit.... Aussiebum is het helemaal blablabal"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |