Door bomen op het spoor dan lijkt mij want daar rijdt een dieselquote:
Toch niet verkeerd? Geen ondergelopen kruipruimtes, water wat uit de wc omhoogkomt, volstromende wasbakken.....quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:18 schreef HaJee het volgende:
Heb net op Twitter alle foto's van Enschede bekeken en de conclusie getrokken dat ik op het hoogste punt van Enschede moet wonen. Allemaal plekken niet verder dan 100 meter van mijn huis behoorlijk onder water terwijl hier de putten slechts lichte moeite hadden met het water.
Deze keer wel 2013?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Modderstromen omgeving Enschede
Dat is wel heel lokaal danquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:20 schreef Logician het volgende:
Hier (zuid) behalve bij de buurman in de tuin valt het ook best mee.
Begint nu minder hard te regenen, maar harder te waaien.
Ik hoor gerommel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:18 schreef Cassius het volgende:
Jep. 't Is idd al een paar graden koeler, best aangenaam zo.
Hij heeft als enige geen put in de tuin, water loopt zijn huis binnen via de achterdeur maar kan niets doen want hij is tot 30jun op vakantie. De andere buurman al gevraagd of hij een extra sleutel had maar ook niet.. dus die gaat flink balen.quote:
Dus dat water blijft 10 dagen in zijn huis staan....quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Hij heeft als enige geen put in de tuin, water loopt zijn huis binnen via de achterdeur maar kan niets doen want hij is tot 30jun op vakantie. De andere buurman al gevraagd of hij een extra sleutel had maar ook niet.. dus die gaat flink balen.
Sterkte wind ineens hier trouwens!
Haha wauwquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is een Bose-speaker.
Ja of een raampje intikken, maar weet niet of hij daar zo blij mee zal zijn..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dat water blijft 10 dagen in zijn huis staan....
Me gustaquote:
Effe bellen misschien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja of een raampje intikken, maar weet niet of hij daar zo blij mee zal zijn..
Ach soquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Hij heeft als enige geen put in de tuin, water loopt zijn huis binnen via de achterdeur maar kan niets doen want hij is tot 30jun op vakantie. De andere buurman al gevraagd of hij een extra sleutel had maar ook niet.. dus die gaat flink balen.
Sterkte wind ineens hier trouwens!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kristalhelder geluid. Alsof iemand in je oor piest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee op allesquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch niet verkeerd? Geen ondergelopen kruipruimtes, water wat uit de wc omhoogkomt, volstromende wasbakken.....
Kan nog komen vanavond/vannacht...quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom staan wij hier in zuid holland op code geel? Dat gebied heeft hier 3 regen druppels gegeven en vanavond geeft hij ook regen aan maar zie niks aankomen?
Rustgevende muziek van kabbelend water aldus iemand op FBquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kristalhelder geluid. Alsof iemand in je oor piest.
Ik keek idd net ook op buienradar maar zag niks komen voorlopig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |