Ik refereer naar de post waarin Puala het stukje eruit haalde waarin ik zei dat als iemand het een mooie foto vond ze mochten stemmen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Refeer je naar dat topic wat ik laatst sloot?
Ahja aangepast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik refereer naar de post waarin Puala het stukje eruit haalde waarin ik zei dat als iemand het een mooie foto vond ze mochten stemmen.
Jaja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef MrManuel het volgende:
[..]
FOT / [FOT SC] #308 met bruilofthelden! om precies te zijn.. Maarja
Mag hoor, ik zal op je stemmenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Eej dat mocht wel..
Ik zei alleen wat mij werd verteld
Had ook al terug gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mag hoor, ik zal op je stemmen
Wees welkomquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik dacht kom hier eens mee kijken/posten als dat mag
Hoi!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik dacht kom hier eens mee kijken/posten als dat mag
Ook halloquote:
Ja maar wel benauwd warm dan weer..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook hallo![]()
------------------
Nou het is mooi pleurisweer buiten. Was nog net op tijd binnen van het wandelen met de hond ^^
Mja in Eindhoven heeft het net flink staan klappen. Maar het is inderdaad nog steeds plak weer. En naar joh dat je verkouden bent. Vorige week ook geweest was er goed beroerd vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja maar wel benauwd warm dan weer..
En ik ben al verkouden dus krijg lkkr weinig lucht buiten
I know, zit ook in Eindhoven haha..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja in Eindhoven heeft het net flink staan klappen. Maar het is inderdaad nog steeds plak weer. En naar joh dat je verkouden bent. Vorige week ook geweest was er goed beroerd vanBeterschap!
Ha grappig! Nou zwaai vanuit Strijp dan ^^quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef MrManuel het volgende:
[..]
I know, zit ook in Eindhoven haha..
* MrManuel zwaait vanuit Flight Forumquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha grappig! Nou zwaai vanuit Strijp dan ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |