quote:In de provincies Gelderland, Overijssel en Drenthe moet de komende uren rekening houden met zware regen- en onweersbuien. De buien gaan gepaard met hagel en lokaal veel neerslag. De zware buien trekken de komende uren langzaam naar het noordwesten en noorden van het land.
Elders is er kans op een enkele regen- of onweersbui
Zwaarste gebieden trekken over de Noordzee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan aan mij liggen hoor maar ik keek net buienradar paar uur vooruit en daar lijkt het hele gebied toch wat westelijker te komen met zwaardere buien... Of heb ik dat verkeerd gezien?
Het randstadschildquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
Zwa
[..]
Zwaarste gebieden trekken over de Noordzee.
Zoveel spuug heb ik niet. En liever overdag dan in de nachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat. Het gaat helemaal los straks
Ja, jij woont vlakbij mij, dus dat kan wel kloppen ja.quote:
Roept u maar, klopt het of niet?twitter:bartjancune twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:45:05Code oranje nu vanwege onweer in het oosten van het land. Daar zou ook het GSM netwerk platliggen. Klopt dat? http://t.co/krODXqkEnP #nosop3 reageer retweet
klopt nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef Pino112 het volgende:
Roept u maar, klopt het of niet?twitter:bartjancune twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:45:05Code oranje nu vanwege onweer in het oosten van het land. Daar zou ook het GSM netwerk platliggen. Klopt dat? http://t.co/krODXqkEnP #nosop3 reageer retweet
Lekker op tijd KNMIquote:WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Zware onweersbuien in het oosten
Toelichting In de provincies Gelderland, Overijssel en Drenthe moet de komende uren rekening houden met zware regen- en onweersbuien. De buien gaan gepaard met hagel en lokaal veel neerslag. De zware buien trekken de komende uren langzaam naar het noordwesten en noorden van het land.
Elders is er kans op een enkele regen- of onweersbui.
Jullie hebben al 't een en ander gehad, hier in het midden van het land alleen nog maar wat lichte regen nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:47 schreef Californian het volgende:
Hier in Apeldoorn nog gewoon bereik met Vodafone. Hopelijk krijgen we nog een mooi portie onweer!
Maar het klopt toch Frutsquote:
Twintig minuten geleden stonden grote delen van Gelderland al blank... vind ik wat te laat eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar het klopt toch Fruts
Zie het als de waarschuwingen in Amerika. Daar krijg je ook pas een waarschuwing als een cell echt zwaar is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |