quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dayumn mevrouw Brownie, daar passen niet veel brownies in![]()
*ar ie es pie ie sie tie*
Dat was geen engelse grammaticale vraag...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef the85mc het volgende:
He ik heb even een engelse grammaticale vraag. Wat is de juiste/correcte gebruik van het woord since en because als je het als vertaling van omdat wil gebruiken? Zijn het synoniemen? Of is since alleen tijdgerelateerd te gebruiken?
Hallo Blob. Misschien is het weer even tijd dat Tink uitlegt hoe een lichaam na de zwangerschap kan veranderen en dat je niet meteen na 2 weken weer hot bent?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig wat een figuurtje JB. Nu voel ik me een überblob.
Janies heeft ook geen baby meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ieder mens is anders, hoe anderen eruit zien moet je dus niet betrekken op jezellefs he!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankje! Snap wel ongeveer wat je bedoelt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Since gebruik je als de informatie 'oud' is en dus al bekend en het vooral gaat om het tweede deel van de zin, en because als de informatie (het waarom) 'nieuw' is. Zoiets.
Regen is goed! Extra zuurstofquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef _Dido_ het volgende:
Regenhopelijk is het na zessen droog, als ik moet fietsen.
Ja als ik direct naar huis kan en kan douchen vind ik het prima maar ik moet direct uit het werk naar de fysioquote:
Nee hoor, ik had alleen gehoopt dat m'n buik iéts minder flubbyblubby zou zijn dan dat ie is. M'n moeder komt elke week haar kleindochter opeten zo ongeveerquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.
Maar even serieus XM, verwachtte je werkelijk dat je binnen 2 maanden weer helemaal strak zou zijn of zelfs in de buurt van strak zou komen? Nee toch hoop ik?
Is de fysio een lekker wijf?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja als ik direct naar huis kan en kan douchen vind ik het prima maar ik moet direct uit het werk naar de fysio
He jakkes, dat is wel een beetje vervelendquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had alleen gehoopt dat m'n buik iéts minder flubbyblubby zou zijn dan dat ie is. M'n moeder komt elke week haar kleindochter opeten zo ongeveer. En dan zit ze de hele tijd naar m'n buik te kijken en opmerkingen over corrigerend ondergoed, wanneer ik weer kan sporten, of ik al buikspieroefeningen mag doen, dat ze hoopt dat ik weer zo word als voor de bevalling, etc etc.
En dat is wel lastig en maakt me ook bewuster van m'n buik en lijf. En m'n heupen/bekken is idd breder geworden. Ik heb afscheid genomen van ca. 12 broeken.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:09 schreef loveli het volgende:
Waarom extra douchen als het toch al regent?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is de fysio een lekker wijf?
Nee? Dan boeit het toch niet?
Ja? Zorg dat je tshirt ook nat is. Extra spannend.
dan dus ook gewoon een wit t-shirt aan en zonder jas op de fiets. Vinden ze leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]het is een man. Wel een leuke btw maar ik neem geen hardloopadviezen van hem aan
ja jij bent misschien leuk in een nat wit shirt, ik nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan dus ook gewoon een wit t-shirt aan en zonder jas op de fiets. Vinden ze leuk![]()
Sorry
dat is ook niet leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had alleen gehoopt dat m'n buik iéts minder flubbyblubby zou zijn dan dat ie is. M'n moeder komt elke week haar kleindochter opeten zo ongeveer. En dan zit ze de hele tijd naar m'n buik te kijken en opmerkingen over corrigerend ondergoed, wanneer ik weer kan sporten, of ik al buikspieroefeningen mag doen, dat ze hoopt dat ik weer zo word als voor de bevalling, etc etc.
En dat is wel lastig en maakt me ook bewuster van m'n buik en lijf. En m'n heupen/bekken is idd breder geworden. Ik heb afscheid genomen van ca. 12 broeken.
ik zou me ook doodongelukkig voelen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja jij bent misschien leuk in een nat wit shirt, ik niet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt een super buikjequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook niet leukheeft ze zelf niet in de gaten dat dat gewoon rotopmerkingen zijn? Ik zou zoiets niet eens dúrven zeggen
![]()
Ik voelde me ook heel blubberig na de bevallingen hoor, denk wel een jaar of twee nog, maar ik sportte niet (ben begonnen toen de jongste 2,5 was ofzo? Vooral veel gespind toen)
En dank jullie wel, nu ben ik verlegenik zette m eigenlijk gewoon neer om het verschil te laten zien en dat ik daar blij mee ben, zeker omdat ik het gewoon zelf niet echt zag
*raam open zet*quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan zit ze de hele tijd naar m'n buik te kijken en opmerkingen over corrigerend ondergoed, wanneer ik weer kan sporten, of ik al buikspieroefeningen mag doen, dat ze hoopt dat ik weer zo word als voor de bevalling, etc etc.
quote:
ik één keerquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Novem het volgende:
Iemand hier weleens het Insanity programma gedaan?
SPOILER: studiegezeur, ik vind mijn werk erg leuk maar tyf op met je portfolio, zeg maar...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
we hebben een clubje opgericht lalalalaaaaquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:10 schreef Probability het volgende:
Bah Kwak.
Nou ja je mag wel in mijn clubje nu. Als je daar iets vrolijker van wordt. Ik moet denk ik nog 2 jaar studeren ipv 0,5.
Hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
we hebben een clubje opgericht lalalalaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |