Kut, ik had ook al een deel 4 aangemaaktquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, volgens mij mag de OP wel ff aangepast worden?
Zit mobiel hier in Frankrijk, dus geen zin in
Laten we wel eerlijk zijn, dit is de sluiter van topic 3.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Kut, ik had ook al een deel 4 aangemaakt![]()
Ik heb even de OP van eXplorer1 erin geplakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, volgens mij mag de OP wel ff aangepast worden?
Zit mobiel hier in Frankrijk, dus geen zin in
Lieve Anne, zou je die van mij kunnen deleten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb even de OP van eXplorer1 erin geplakt.
En tevens is dit nu een reeks!
niceeequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef swollywood het volgende:
Laat ik me hier dan ook maar eens melden, sinds 4 weken in het bezit van een Saab 9-5 Estate.![]()
[ afbeelding ]
Aangepast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef delano.888 het volgende:
Die foto in de op vond ik echt niet meer kunnendus zou die vervangen kunnen worden door deze?:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben echt in de stromende regen naar buiten gegaan hiervoor haha, en het interieur gedeelte is om nummerborden van buren te verbergen
En erbij gezet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef swollywood het volgende:
Laat ik me hier dan ook maar eens melden, sinds 4 weken in het bezit van een Saab 9-5 Estate.![]()
[ afbeelding ]
Hoe dik zijn die stickers?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef delano.888 het volgende:
Nog iemand behoefte aan Saab stickers btw? Heb er nog 2 liggen:
[ afbeelding ]
Deze:
http://www.ebay.co.uk/itm/360656702102
Er zijn dus 2 badges over, voor ¤3,17 per stuk + 0,54 per verzending. Ik maak hier geen winst op.
Dat is goedkoper dan ebay, omdat ik er meer tegelijk heb gekocht.
Behoorlijk dun. En ze zijn goed buigbaar, maar dan zou ik er wel lijm oid tussen doen voor de zekerheid:quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hoe dik zijn die stickers?
Ik wil er nog eentje voor op de fiets van mn dochter, maar dan moeten ze wel buigbaar zijn
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant zijn ze overal voor spotprijzen te koop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft toch een mooi merk, jammer at het niet meer bestaat
Volgens mij heeft John net een foto gepost van zijn Saab bij een Zweedse Saabfabriekquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft toch een mooi merk, jammer at het niet meer bestaat
Het merk bestaat nog, maar er worden echt geen nieuwe meer gemaakt hoor.. Laatste zijn volgens mij in 2012 geproduceerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft John net een foto gepost van zijn Saab bij een Zweedse Saabfabriek
Kijk nog eens goed wat daar staat dan, en kijk eens bij de vacatures op deze linkquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het merk bestaat nog, maar er worden echt geen nieuwe meer gemaakt hoor.. Laatste zijn volgens mij in 2012 geproduceerd.
Ehhh.. Blijkbaar heeft de hele wereld een doorstart gemist? Ik ga even inlezen want dit is erg vreemd..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed wat daar staat dan, en kijk eens bij de vacatures op deze link
http://www.saabcars.com/
Nee hoor..... Elektrisch was bekendquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehhh.. Blijkbaar heeft de hele wereld een doorstart gemist? Ik ga even inlezen want dit is erg vreemd..
quote:Product range
Development work for the first electric vehicle is in progress, and launch is planned for early 2014. The initial EV model is based on Saab 9‑3 technologies, enhanced and modified for electric drive.
We also plan to resume production of some parts of the existing Saab 9‑3 product family. A feasibility study for this decision is conducted together with our suppliers.
The 9‑3 platform will be replaced by a new platform where the Phoenix architecture is one of the assets which will be put to use.
Eind dit jaar begin volgend jaar willen ze weer opstarten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het merk bestaat nog, maar er worden echt geen nieuwe meer gemaakt hoor.. Laatste zijn volgens mij in 2012 geproduceerd.
Ja, die Sport Sedan is toch een beetje een Saab Vectra..... gelukkig rijdt hij wel beter dan een Opelquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik hoop dat ze wel het GM platform laten vallen, het heeft het veel verpest in die auto's
mwaah, als het motorblok maar van Saab is. B204/B205equote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die Sport Sedan is toch een beetje een Saab Vectra..... gelukkig rijdt hij wel beter dan een Opel
Ik lees op die site dat ze dit najaar de productie van diesel en benzine versies willen herstarten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Eind dit jaar begin volgend jaar willen ze weer opstarten.
Je had tijdens het Saabfestival af en toe de mogelijkheid om wat fabriekspersoneel te spreken...
quote:Monday, May 13, 2013
SWEDEN: NEVS pencils autumn 2013 for Saab 9-3 petrol/diesel restart
National Electric Vehicle Sweden (NEVS), says it is aiming to restart Saab production this autumn as it continues a recruitment drive for its new venture.
neuuh, geef mij maar een Saab 9-5 estate (2001-2003) met een pk'tje of 400 en omgebouwd naar RWDquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef delano.888 het volgende:
Doe mij deze maar btw:
[ afbeelding ]
Maar die heeft Leandra niet er in liggen...quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
mwaah, als het motorblok maar van Saab is. B204/B205e![]()
Oh die is leukquote:
B207 is toch ook een genuine Saab blok en geen schijt GM blok.quote:
Je kan met de T5 de druk met een MBC omhoogschroeven, als je het met software wil doen heb je een T7 APC nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
BTW trouwens, een 2000 9-3 T5 kan je niet tunen met alleen software, toch?
Volgens mij de reden dat deze doorstart wel is gelukt, in de nieuwe 9-5 zat teveel GM patenten, zodat het lastig was met Chinezen samen te werken of winstgevend te verkopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:53 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik hoop dat ze wel het GM platform laten vallen, het heeft het veel verpest in die auto's
Das natuurlijk veel beter.quote:The rights to the PhoeniX platform is 100% owned by Saab, but it uses some parts (less than 10%) that are bought from GM.[5]
http://www.google.nl/url?(...)jJAnKfaV-ZgPBMoiAhjQquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:36 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
B207 is toch ook een genuine Saab blok en geen schijt GM blok.
[..]
Je kan met de T5 de druk met een MBC omhoogschroeven, als je het met software wil doen heb je een T7 APC nodig.
quote:LK9
This engine is also known as B207 when used by Saab and Z20NET in other countries such as The United Kingdom and Australia.
LK9 is a turbocharged 2.0 L— 1,998 cc (121.9 cu in)—version of the L850 (86 mm bore) series ECOTEC utilizing a reinforced sand cast aluminum cylinder head and reinforced internal components. It features an 86 millimetres (3.4 in) bore and stroke and a 9.5:1 compression ratio. Power is 210 horsepower (160 kW) at 5300 rpm and 221 lb·ft (300 N·m) of torque at 2500 rpm. Maximum boost is 12.3 psi (0.85 bar).
2003–present Saab 9-3
2003–2008 Opel Vectra
2006–present Cadillac BLS
Saab 9-3, and Cadillac BLS Variations:
1.8t
2002–present 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 2000–3500 rpm Low-pressure
2.0t
2002–present 129 kW (175 PS; 173 hp) @ 5500 rpm 265 N·m (195 lb·ft) @ 2500–4000 rpm Mid-pressure (B207L)
2.0T
2002–present 154 kW (209 PS; 207 hp) @ 5300 rpm 300 N·m (220 lb·ft) @ 2500–4000 rpm High-pressure(B207R)
Arggh, dus wel een GM blokquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:30 schreef Leandra het volgende:
Ik doe de relevante zaken wel even:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |