Er zijn letterlijk duizenden horloges voor nog minder dan $7...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef RDMKR het volgende:
[..]
das dus $7 per stuk voor de horloges. Zie nergens horloges voor zo weinig. Lijkt me een tikkeltje sterk.
Ik bedoel, ik wil het wel geloven...
Vraag het aan davydavy?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef henk3412 het volgende:
davedavy beweert dat hij een contact in china heeft, en die contact verzend voor 15 USD ongeacht het gewicht.hij verzend met dhl.
kent iemand dit?
hij hou dit geheim en daarom vraag ik het hierquote:
Lijkt me erg sterk dat je enkele kilo's voor $15 dollar kunt verzenden. Zou best kunnen dat een Chinees een deal heeft met andere postbedrijven en daardoor de prijs laag kan houden, maar er zal ongetwijfeld een maximaal gewicht aanzitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:41 schreef henk3412 het volgende:
[..]
hij hou dit geheim en daarom vraag ik het hier
misschien dat jullie het weten?
Zo iemand ken ik ook. Bezorgt gratis en onbeperkt! Helaas maar 1 keer per jaar, maar wel met de slee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:54 schreef shiznuts het volgende:
Ik ken iemand die het binnen 24hr per slee bezorgd.
5 dollar goedkoper zelfs!
Maar ik kan je er helaas niks over zeggen.
Deze persoon leeft in z'n eigen wereld, eerst stelt die een vraag waarna hij later zelf een antwoord verzintquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef henk3412 het volgende:
davedavy beweert dat hij een contact in china heeft, en die contact verzend voor 15 USD ongeacht het gewicht.hij verzend met dhl.
kent iemand dit?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Em(...)c3f1f#ht_1395wt_1002
de PCB van een U2 was toch zilver ipv groen? (T6)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:42 schreef Downstar het volgende:
Zojuist de Ultrafire C8 XM-L T6 van Banggood ontvangen, die van 8.88$..
om hem dus te vergelijken met de 'Ultrafire' C8 XM-L T6 die ik al had van tmart..
Qua feeling voelt op de een of andere manier die C8 van banggood lichter aan..
Het uiterlijkt wijkt ook iets van elkaar af etc..
ff batterij erin gedaan en een vergelijking snel gedaan op de muur, daar viel me gelijk om dat de C8 van banggood veel warmer was dan de C8 van Tmart.com.. Tevens leek hij ook minder fel te zijn.
Even alles uit elkaar geschroefd en wat kom ik tegen:
[ afbeelding ]
Juist, een XM-L U2 ipv van een XM-L T6.. Terwijl op de case ook gewoon staat:
[ afbeelding ]
Nou is het misschien wel een voordeel, want de U2 zal wat meer Lumens moeten uitstoten dan een T6, maar op het eerste oog wat ik zo heb gemerkt is dat niet het geval..
mogelijk doordat de T6 bin veel witter/helderder licht uit stoot, maar als ik beide spots naast elkaar houd vind ik de C8 van Tmart dus veeel feller..
Vanavond maar ik wel even een uitgebreidere review met beamshots en andere verschillen , wanneer het echt donker is, mogelijk is het nu gewoon vertekend beeld..
Monkeybrain had volgens mij ook een C8 van banggood ontvangen, heb jij wel een XM-L T6 ontvangen?
sinds wanneer heb jij er verstand van danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:13 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de PCB van een U2 was toch zilver ipv groen? (T6)
edit: oh, dat is bij de XM-L2
nou ja, zo te zien schelen ze haast niets met elkaar, dat verschil kan al komen door een 18650 die wat minder is.. wissel de batterijen eens om?
sinds dit LOL http://flashlightwiki.com/Creequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij er verstand van dan?
batterijen om gewisseld hebt niks.. Zelfd ebatterij in beide gedaan
ook dan geef ik de voorkeur aan de T6..
maar zoals ik al aangaf is het zeer wss gewoon doordat de U2 veel warmer licht uit straalt
waardoor het minder fel lijkt..
vanavond maak ik wel wat beamshots, dan kan ik het beter vergelijken..
nou je vind die Tmart T6 dus verbazing wekkend..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
sinds dit LOL http://flashlightwiki.com/Cree
en ik heb mn 3x XML T6 vergeleken met de 1x XML T6 van t-mart
verbazingwekkend, bijna geen verschil op wat meer trow na van de 1x XML-T6
dat maakt mij geen expert nee, maar wel gebruiker
waren de lumen meters maar voor weinig te krijgen he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
nou je vind die Tmart T6 dus verbazing wekkend..
ik ook..
De U2 zou dus meer lumens moeten pushen.. maar dat lijkt t dus nie te doen zo op het blote oog te zien.. maargoed daarom vanavond even wat beamshots maken..
valt het beter te vergelijken!
Daarnaast staat de C8 bekend om zijn throw, dat lijkt ook minder te zijn bij de C8 van banggood ten opzichte van de Tmart versie..
ik ben wel benieuwd, want die zou meer dan 200 lumen meer moeten geven dus bij 3000mah?quote:
Hoe betaal ik het dan? Want in het winkelmandje krijg ik de gewone prijsquote:Daarnaast valt er vaak wel iets te scoren bij je bestelling. Dat kan zijn in de vorm van een paar dollar korting of wat gratis freebies (screenprotector, stylus, hoesje etc.).
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:29 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe betaal ik het dan? Want in het winkelmandje krijg ik de gewone prijs
Je moet ook niet zelf een funpakket gaan samenstellen en dan verbijsterd naar je mandje staan te kijken omdat ze niet gratis zijn. Je moet gewoon zoals je op een markt in Italië, Spanje, Turkije of waar dan ook doet, gewoon een beetje onderhandelen. Dus stuur je een berichtje en zegt dat als je daar iets besluit te kopen er wel graag zus-en-zo bij zou willen krijgen. Veelal zul je dan vast het antwoord krijgen 'ja, is goed, sturen we dan mee'. Of je vraagt of de prijs nog wat omlaag kan voor z'n special fliend en krijg je een paar dollar korting ofzo. Nee heb je, ja kun je krijgen, maar vaak zijn ze wel goed gezind hoor, die AliExpress sellers.quote:In dat geval kun je ook gewoon een normale 'message' sturen. Contact opnemen met je handelaar is vrijwel altijd raadzaam om even te doen.
Zou de beste nog betaalbare BIN moeten zijn in ieder geval ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:53 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd, want die zou meer dan 200 lumen meer moeten geven dus bij 3000mah?
En SoShines erin natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef mickeyD het volgende:
zow, ff goeie 18650's besteld.. gezien ik de zaklampen (meer dan) regelmatig gebruik..
2pcs SoShine Rechargeable 18650 3100mAh 3.7V-4.2V PCB Protector Li-ion Batteries Black/pink
¤17,89
kost wat, maar dan hebbie ook wat he :-)
CN sowieso. Is geloof ik 9 van de 10 keer sneller.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef davedavy het volgende:
Item op Aliexpress, gokken want moet het voor 22 Juli hebben. HK post of CN post heb je als keus, en dan niet weten welke je moet kiezen omdat je niet weet met welke je deze keer geluk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |