neequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Je had jezelf niet per ongeluk een facial gegeven?
ongetwijfeld, maar dan nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
Maar TS, wees gerust. Ze doen het zelf vast ook.
dus eigenlijk is het heel normaal?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:10 schreef snakelady het volgende:
Ach, dat gebeurd, dat heb je als je met meerdere mensen in een huis woont.
Ik heb ook wel eens mensen betrapt en ben zelf ook meer dan eens betrapt.
Natuurlijk, iedereen fapt/flicks the bean wel eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het heel normaal?
en ik schaam me nog steedsquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen fapt/flicks the bean wel eens.
Dat gaat vanzelf wel weer over.quote:
Nee, was net klaar en al aan het opruimenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet hele topic doorgelezen ofzo, maar kon je huisgenoot ook je pielemuis zien?![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, was net klaar en al aan het opruimenmaar de pc stond nog vol te draaien en zat in mijn onderbroek
Waarom, je was immers al klaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan was jij me wezen joinen toch?
Ja, ook door een huisgenoot.quote:
quote:
awkwardquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef Knevelt het volgende:
[..]![]()
Ik zat ook nog in een huis waarin we veel met elkaar optrokken: een gezamenlijke woonkamer waar we veel zaten en elke avond wel samen eten. Ook die avond.
Mensen die niet gewoon voor de open ramen fappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb ook altijd pech![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon vanavond tijdens eten je broek uit je lul halen en die gast strak aan bijven staren waarna je roept:
"DIT WIL JE HE!? DIT WIL JE TOCH!?"
voor open ramen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon voor de open ramen fappen
Ja, zo gordijnen open en ramen open.quote:
Hoe reageerde hij/zij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zat dus even achter de pc te ...
en dacht dat ik het huis alleen had. Niets bleek minder waar![]()
Hoor ik ineens: Betrapt!![]()
huisgenoten![]()
wat is dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo gordijnen open en ramen open.
LET THE BODIES HIT THE FLOOR!
neequote:
tot nu toe voel ik alleen maar schaamtequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef Speedy_T het volgende:
Kom op TS, stel je niet zo aan. Happens to the best of us.
Morgen lach je er weer om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |