Zit je daarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
Je zal toch maar net even bezig zijn met 'iets' en er komt ineens een huisgenoot binnen 'hey supergirl heb je nog dit of dat'![]()
Klopt, ik kan nog steeds door de grond zakkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Echt nog nooit betrapt zelfje hebt die ninja skills of niet
Lijkt mij wel echt kloten, dit. Ook nog door een vent.
Zou hem niet meer aan durven kijken
Aan de andere kant, hij riep 'betrapt' en dus zal het hem wellicht worst (lol) wezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit je daar
[..]
Klopt, ik kan nog steeds door de grond zakken
zit ik waarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit je daar
[..]
Klopt, ik kan nog steeds door de grond zakken
Ja ik woon samen met 2 vrienden die ik al bijna mn hele leven ken, dus no problemquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor een kamer kiezen die niet op slot kan.tenzij je je huisgenoten kent.
Dan nog, ik kan nu nooit meer normaal rondlopen hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij riep 'betrapt' en dus zal het hem wellicht worst (lol) wezen.
Anders was ie wel stil gebleven en er voor gezorgd dat jij hem ook niet opmerkte.
Silent betrapt zijn lijkt me nog kutter
te soppen natuurlijkquote:
Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan nog, ik kan nu nooit meer normaal rondlopen hier
[..]
te soppen natuurlijk
Ja kijk, dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ja ik woon samen met 2 vrienden die ik al bijna mn hele leven ken, dus no problem
Ik vermoed in elk geval wel een hoop getreiterquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan nog, ik kan nu nooit meer normaal rondlopen hier
[..]
te soppen natuurlijk
ik ook, ik ga verhuizen denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vermoed in elk geval wel een hoop getreiter
Zit je heftige vrouwensecks te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef -supergirl- het volgende:
Je zal toch maar net even bezig zijn met 'iets' en er komt ineens een huisgenoot binnen 'hey supergirl heb je nog dit of dat'![]()
Dan is het nog steeds awkwardquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Zit je heftige vrouwensecks te kijken.
Ik had al mijn onderbroek aan, gewone broek op de enkels, en de gordijnen dicht het beeldscherm nog aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat die persoon dat beeld ook niet meer uit zijn netvliezen gebrand krijgt. Moet sowieso een schok zijn geweest want FOK!kers hebben een fallus van minimaal 30 centimeter.
Zozo jij maakt er een heel spektakel van. Schreeuw/hijg je er ook nog eens bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had al mijn onderbroek aan, gewone broek op de enkels, en de gordijnen dicht het beeldscherm nog aan![]()
Ah, jij bent dus een binnenbroekse rukker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had al mijn onderbroek aan, gewone broek op de enkels, en de gordijnen dicht het beeldscherm nog aan![]()
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Zozo jij maakt er een heel spektakel van. Schreeuw/hijg je er ook nog eens bij.
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus een binnenbroekse rukker.
Je had jezelf niet per ongeluk een facial gegeven?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
[..]
Neeik was net bezig mezelf te fatsoeneren
neequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Je had jezelf niet per ongeluk een facial gegeven?
ongetwijfeld, maar dan nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef -supergirl- het volgende:
Maar TS, wees gerust. Ze doen het zelf vast ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |