ik eet vanavond bij de macquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat moet je nog lang horen
Het avondeten was nog nooit zo awkward
Liep hij niet weer snel weg? De volgende keer zeg je gewoon:"doe je mee?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Heul niet, die loopt gewoon binnen, in alle onschuld, ik zit daar![]()
Strak planquote:
hij liep snel weg jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Liep hij niet weer snel weg? De volgende keer zeg je gewoon:"doe je mee?"
Hij moest keihard lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als hij snel wegliep voelde hij zich ook beschaamd
Ach het is net als poepen, dat doen we allemaal. Gewoon zelf een grap over maken als je hem weer ziet zoiets als: was je één minuut eerder binnengekomen had je mijn fap-sessie verneukt, dus goede timingquote:
Hij klopte en liep tegelijk naar binnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach het is net als poepen, dat doen we allemaal. Gewoon zelf een grap over maken als je hem weer ziet zoiets als: was je één minuut eerder binnengekomen had je mijn fap-sessie verneukt, dus goede timingVoortaan mag je ook wel eerst kloppen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze wil alleen buitenlanders.
quote:
Lees mijn post eerder in dit topic, ben ooit betrapt door moeders en ja dat was awkward, maar zo veel maakte het nou ook weer niet uitquote:
door je moederquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Lees mijn post eerder in dit topic, ben ooit betrapt door moeders en ja dat was awkward, maar zo veel maakte het nou ook weer niet uit
dan krijg je wel meteen zwijggeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als je je moeder zou betrappen met fappen
of een bal in je mond en aan de kettingquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan krijg je wel meteen zwijggeld
gastquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
of een bal in je mond en aan de ketting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |