ik eet vanavond bij de macquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat moet je nog lang horen
Het avondeten was nog nooit zo awkward
Liep hij niet weer snel weg? De volgende keer zeg je gewoon:"doe je mee?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Heul niet, die loopt gewoon binnen, in alle onschuld, ik zit daar![]()
Strak planquote:
hij liep snel weg jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Liep hij niet weer snel weg? De volgende keer zeg je gewoon:"doe je mee?"
Hij moest keihard lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als hij snel wegliep voelde hij zich ook beschaamd
Ach het is net als poepen, dat doen we allemaal. Gewoon zelf een grap over maken als je hem weer ziet zoiets als: was je één minuut eerder binnengekomen had je mijn fap-sessie verneukt, dus goede timingquote:
Hij klopte en liep tegelijk naar binnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach het is net als poepen, dat doen we allemaal. Gewoon zelf een grap over maken als je hem weer ziet zoiets als: was je één minuut eerder binnengekomen had je mijn fap-sessie verneukt, dus goede timingVoortaan mag je ook wel eerst kloppen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze wil alleen buitenlanders.
quote:
Lees mijn post eerder in dit topic, ben ooit betrapt door moeders en ja dat was awkward, maar zo veel maakte het nou ook weer niet uitquote:
door je moederquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Lees mijn post eerder in dit topic, ben ooit betrapt door moeders en ja dat was awkward, maar zo veel maakte het nou ook weer niet uit
dan krijg je wel meteen zwijggeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als je je moeder zou betrappen met fappen
of een bal in je mond en aan de kettingquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan krijg je wel meteen zwijggeld
gastquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
of een bal in je mond en aan de ketting
voor tissues?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ze riep in ieder geval niet 'betrapt', maar vroeg gewoon stug waar ze voor kwam
Sta je daar met je pik in je hand en een flinke zwarte janus op je beeldschermquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ze riep in ieder geval niet 'betrapt', maar vroeg gewoon stug waar ze voor kwam
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sta je daar met je pik in je hand en een flinke zwarte janus op je beeldscherm
Dan zeg je gewoon. "Ik wilde even vergelijken of het waar is wat ze zeggen over neger piemels. Maar mama, die van mij is toch net zo groot?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:33 schreef Smack10 het volgende:
Sta je daar met je pik in je hand en een flinke zwarte janus op je beeldscherm
Tot je moeder even haar ervaringen erbij haalt met negerpiemelsquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon. "Ik wilde even vergelijken of het waar is wat ze zeggen over neger piemels. Maar mama, die van mij is toch net zo groot?"
Je wilde gewoon zijn piemel zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Franknfurter het volgende:
Vroegah, toen je nog een pc in de woonkamer had staan en iedereen zijn eigen account had daarop heb ik mijn broer wel eens betrapt. Toen kwam ik via de achterdeur binnen (waar de gordijnen volledig dicht waren gedaan, dus ik wist wel genoeg) en gilde ik: BETRAPT!
Dat gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee en die heb ik gelukkig ook niet gezienquote:
Met de staart tussen z'n benenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee en die heb ik gelukkig ook niet gezienMeneer had nog het fatsoen om even snel zn broek dicht te doen voor hij met het schaamrood op zijn kaken naar boven rende.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:43 schreef wise het volgende:
[..]
[img=320,240]http://img.chan4chan.com/img/2010-10-07/Hotel_Fag.GIF[img]
gaat te fur
Hangt er vanaf, mijn vorige kamer kon op slot, mijn huidige niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi! Ik ga binnenkort op kamers en eh.... Is het niet zo dat je kamer gewoon op slot kan?
Ik zou het niet fijn vinden dat als ik niet thuis ben mijn huisgenoten gewoon zo binnen kunnen lopen? Of als ik slaap ofzo
Ik zou nooit voor een kamer kiezen die niet op slot kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, mijn vorige kamer kon op slot, mijn huidige niet.
want je zou toch maar fappen en betrapt wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor een kamer kiezen die niet op slot kan.tenzij je je huisgenoten kent.
Ik fap niet. Ik dacht meer in de richting van geld dat gestolen wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want je zou toch maar fappen en betrapt worden![]()
gewoon een kastje dat op slot kan, heb ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik fap niet. Ik dacht meer in de richting van geld dat gestolen wordt.
is ook een optie idd. maar dan nog zou ik het niet prettig vindenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een kastje dat op slot kan, heb ik ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |