Wees blij er zijn mannen die daar van houden. Ik zie liever een vrouw met kleine borsten dan een met dunne benen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb ook zelf vrij stevige benen. Die dunne spillepootjes zal ik nooit krijgen.
H&M, Zara, broeken van blue ridge.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan moet je me even vertellen waar je broeken scoort
Zou ik ook niet erg vinden als streef idd. Helaas lukt zo'n buik nooit meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wees blij er zijn mannen die daar van houden. Ik zie liever een vrouw met kleine borsten dan een met dunne benen.
Ik vind dat deze vrouw een goed figuur heeft in deze video's qua bodyfat en verhoudingen. Haar massa zit meer in de benen en minder in haar armen. Dit zou mijn streef zijn als vrouw.
thx, eens proberen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
H&M, Zara, broeken van blue ridge.
Maat 38/40.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden als streef idd. Helaas lukt zo'n buik nooit meerkutkoters
of veel roken zodat het hele kleine babies worden die je buik niet uitrekkenquote:
Bij de meeste vrouwen wint uiteindelijk de biologische klok en lust van het brein.quote:
En dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef MarMar het volgende:
alsof die CK modellen allemaal zo goed zijn..
[ afbeelding ]
Gewoon die met normale waist. Ipv die rare heupbroeken( heb ze wel hihi maar ze zitten niet lekker).quote:
Zara en H&M zijn juist voor die sprieten man, krijg mn bovenbenen daar nooit inquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
H&M, Zara, broeken van blue ridge.
Maat 38/40.
Die zijn echt stom, van die broeken waar je alleen in kan staan omdat je anders gewoon in je halve blote reet zit. Niet gemaakt voor vrouwen die squattenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon die met normale waist. Ipv die rare heupbroeken( heb ze wel hihi maar ze zitten niet lekker).
Dat trekt toch wel weg?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
of veel roken zodat het hele kleine babies worden die je buik niet uitrekkenik heb niet een beetje striae, maar gewoon een tijgerprint van navel tot lies.
Ik ga steriliseren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen wint uiteindelijk de biologische klok en lust van het brein.
levi'squote:Op donderdag 20 juni 2013 16:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zara en H&M zijn juist voor die sprieten man, krijg mn bovenbenen daar nooit in.
Beter zijn 7 for all mankind en natuurlijk de oude vertrouwde levi's bold curve. Verder gewoon jeggings all day everyday
Het maakt idd nogal uit of je van die halfverstikte 2kg kindjes vroegtijdig op de wereld zet, of dat je 4kg(+) kinderen na 40(+) weken werpt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
of veel roken zodat het hele kleine babies worden die je buik niet uitrekkenik heb niet een beetje striae, maar gewoon een tijgerprint van navel tot lies.
Ik had 2 negenpondersquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het maakt idd nogal uit of je van die halfverstikte 2kg kindjes vroegtijdig op de wereld zet, of dat je 4kg(+) kinderen na 40(+) weken werpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |