lol wil je soms zeggen dat je keus heb, fatso?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou eerder een ecto doen dan iemand die echt een dikke pens heeft ( nee een bulkpensje telt niet mee).
Kijk, als de schoolarts hiervan nou zegt dat ze een paar kilo aan moet komen, snap ik het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ff af wie zieker is, dat meisje, of degene die haar zo fotografeert.
ik ga niet over 6.5jes heen matty, ga minstens voor die 9.67quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef kaasplankje het volgende:
die vrouw heeft altijd keus als je deroveer heen kon ging je tog ook vriend
Te shredded en haar benen zijn te dun. Vrouwen horen wat vetreserves te hebben.quote:
Dankjewel Ethanolic, dankzij jou kan ik de wereld weer aan!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
grapje fanta ik plaag je, je bent wel een 7
Vanaf nu:quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind wel dat het GYM topic zich heel erg druk maakt om te dikke mensen hier. Laat hun zichzelf lekker dood eten, we hebben toch last van overbevolking.
Owkee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tenzij je buff bent, dan zit je aan de roids.
Nee dat weet ze niet. Dus niet meer over praten ajb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet je vrouw eigenlijk dat je aan de roids zit? En wat vindt zij daarvan?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee dat weet ze niet. Dus niet meer over praten ajb.
Kan haar benen niet mooi vinden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Te dun ik vind het wel meevallen goede benen hoor.
Ik heb ook zelf vrij stevige benen. Die dunne spillepootjes zal ik nooit krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kan haar benen niet mooi vinden.
Kortney heeft goede benen al vind ik haar armen te mannelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goed
[ afbeelding ]
Same here. In een broek lijken ze vet, onder een jurk zijn ze AWESOME!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb ook zelf vrij stevige benen. Die dunne spillepootjes zal ik nooit krijgen.
Naja dat eerste ook niet echt, ik heb wel goede vorm benen kuiten enz.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same here. In een broek lijken ze vet, onder een jurk zijn ze AWESOME!
Dan moet je me even vertellen waar je broeken scoortquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja dat eerste ook niet echt, ik heb wel goede vorm benen kuiten enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |