Op zich dit, maar: wat was openbaar vervoer ook alweer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:02 schreef Snakey het volgende:
Ik vind het idee om naast elkaar te staan en dan gepijpt worden altijd wel een opwindend idee. Handig als je met openbaar vervoer reist enzo.
seauquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voordat je haar raakt waait ze weg door die mepper.
plsquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel abs geen ass/benen, 6/10 would not hit.
zie je heupen? nee dus lelijke platte assquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
pls
hoe kan je nou weten dat zij geen ass heeft¿¿
Ik zou niet huilen als ik morgen met zo'n lijf wakker werd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zie je heupen? nee dus lelijke platte ass
#uncertifiedbroscience
Ik ook niet. Mhuahahahaha...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zou niet huilen als ik morgen met zo'n lijf wakker werd.
Mja, we willen alles in overzichtelijke hokjes hebben tegenwoordig. Dat werkt gewoon niet en het gros van de mensen is te dom om voor zichzelf na te denken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-voedingsadvies.html_!!!!!!11
'De calculator/formule gaf x kcal aan, dat ging ik eten, en toen werd ik dik! Het is de schuld van de calculator!'
Anyway, ligt een beetje genuanceerder bij babies natuurlijk, maar hoe dan ook: blijven kijken wat er gebeurt, formules zijn gemiddeldes en wijken altijd af van je persoonlijke situatie.
Oh echt FOR FUCKS SAKE kutouders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-voedingsadvies.html_!!!!!!11
'De calculator/formule gaf x kcal aan, dat ging ik eten, en toen werd ik dik! Het is de schuld van de calculator!'
Anyway, ligt een beetje genuanceerder bij babies natuurlijk, maar hoe dan ook: blijven kijken wat er gebeurt, formules zijn gemiddeldes en wijken altijd af van je persoonlijke situatie.
't begint al in de wieg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, we willen alles in overzichtelijke hokjes hebben tegenwoordig. Dat werkt gewoon niet en het gros van de mensen is te dom om voor zichzelf na te denken.
Het is er met de paplepel ingeschoven, letterlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't begint al in de wieg.
vriend van me die d'r uit kwam als een baby van 6kg srs. Uber dikke mama uiteraard. En dan bij elke piep die die gaf kreeg die een flesje limonade. Als die 's avonds lag te janken in z'n wiegje. Flesje limo en hij was stil. Tijdens z'n kinderjaren 2 zakken chips 's middags na school en een fles cola, voor het eten.
En dan natuurlijk pilsen vanaf z'n 15e. Tot i op z'n 18e 150kg woog, zwaar asmatisch was uiteraard, en zelf ook wel inzag dat er wat moest gebeuren. Nu is i 30, en zo'n 110kg, netjes voor zijn bouw e.d. maar nog veul te dik.
En maar doorvreten.
hoe heb jij hem zo lang kunnen observerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't begint al in de wieg.
vriend van me die d'r uit kwam als een baby van 6kg srs. Uber dikke mama uiteraard. En dan bij elke piep die die gaf kreeg die een flesje limonade. Als die 's avonds lag te janken in z'n wiegje. Flesje limo en hij was stil. Tijdens z'n kinderjaren 2 zakken chips 's middags na school en een fles cola, voor het eten.
En dan natuurlijk pilsen vanaf z'n 15e. Tot i op z'n 18e 150kg woog, zwaar asmatisch was uiteraard, en zelf ook wel inzag dat er wat moest gebeuren. Nu is i 30, en zo'n 110kg, netjes voor zijn bouw e.d. maar nog veul te dik.
En maar doorvreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |