Gelukkig dan maar dat ik van mezelf al vaag benquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja :p vooral als ze niet zeker weet of je haar wel of niet leuk vind wordt ze warm van.
Ja, daar zijn shooters voor...maar dat wil meneertje KT weer niet!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil hij 10-jarigen hosselen? Is wel iets te jong voor hem.
KT kan beter een iets meer ervaren vrouw zoeken.
Ist zo?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar tongt in de club verklein je je kans op seks die avond of een tweede afspraak. Het klinkt raar, maar in de praktijk is dit zo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik van mezelf al vaag ben
Instant win!
Gelukkig ga ik nooit naar de club, is niks voor mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar tongt in de club verklein je je kans op seks die avond of een tweede afspraak. Het klinkt raar, maar in de praktijk is dit zo.
Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot gasten die het perfect kunnen balanceren. Daardoor ben je onvoorspelbaar en spontaan + spannend , maar ben je ook sociaal geaccepteerd en de gangmaker.
Gelijk gaan vingeren ;Dquote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist zo?
En wat stel jij dan voor? I.p.v. iemand zoenen als je dat wilt?
Ok, ik ben dus vaag (daarmee stoot ik de diepgangigen af) en arm (daarmee stoot ik de oppervlakkigen af)...I'm in deep shit here baby!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Canillas het volgende:
[..]
Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.
Je tactiek 'werkt' omdat het aansluit bij de droevige staat waarin veel mensen in de Westerse wereld in verkeren, knap om dat 'succes' te noemen, je hebt functioneel gezien net zoveel productwaarde als een nieuwe smartphone.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Probeer anders even www.mylittleponyonline.com?
Gelijk met haar de club uit. En anders boeie, abundance.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist zo?
En wat stel jij dan voor? I.p.v. iemand zoenen als je dat wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |