abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128205002
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja :p vooral als ze niet zeker weet of je haar wel of niet leuk vind wordt ze warm van.
Gelukkig dan maar dat ik van mezelf al vaag ben :P
Instant win! *O*
pi_128205017
Als je haar tongt in de club verklein je je kans op seks die avond of een tweede afspraak. Het klinkt raar, maar in de praktijk is dit zo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128205041
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wil hij 10-jarigen hosselen? Is wel iets te jong voor hem.
KT kan beter een iets meer ervaren vrouw zoeken.
Ja, daar zijn shooters voor...maar dat wil meneertje KT weer niet! ;(
pi_128205055
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar tongt in de club verklein je je kans op seks die avond of een tweede afspraak. Het klinkt raar, maar in de praktijk is dit zo.
Ist zo?

En wat stel jij dan voor? I.p.v. iemand zoenen als je dat wilt?
Rustig aan.
pi_128205071
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig dan maar dat ik van mezelf al vaag ben :P
Instant win! *O*
:) nice
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128205074
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Gelukkig ga ik nooit naar de club, is niks voor mij.
Problem solved! *O*
pi_128205075
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen zich aangetrokken tot gasten die het perfect kunnen balanceren. Daardoor ben je onvoorspelbaar en spontaan + spannend , maar ben je ook sociaal geaccepteerd en de gangmaker.
Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.

Je tactiek 'werkt' omdat het aansluit bij de droevige staat waarin veel mensen in de Westerse wereld in verkeren, knap om dat 'succes' te noemen, je hebt functioneel gezien net zoveel productwaarde als een nieuwe smartphone.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128205093
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ist zo?

Gelijk gaan vingeren ;D
pi_128205186
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Canillas het volgende:

[..]

Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.

Je tactiek 'werkt' omdat het aansluit bij de droevige staat waarin veel mensen in de Westerse wereld in verkeren, knap om dat 'succes' te noemen, je hebt functioneel gezien net zoveel productwaarde als een nieuwe smartphone.
Ok, ik ben dus vaag (daarmee stoot ik de diepgangigen af) en arm (daarmee stoot ik de oppervlakkigen af)...I'm in deep shit here baby! -O-

HELLUP! Wie trekt me uit de put!? *ECHO*
pi_128205224
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Probeer anders even www.mylittleponyonline.com? :P

Sarcasm is a bitch :P
Rustig aan.
pi_128205239
Plaatje doet ut niet bij mij :P
pi_128205463
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ist zo?

Gelijk met haar de club uit. En anders boeie, abundance.
pi_128205468
Btw, Kaneel, jij nog succes gehad op versiergebied? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')