Plaatjes in HTML verkleinen heeft weinig nut als het om bandbreedte gaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef vosss het volgende:
FOK! schaalt dat toch zelf dat het gewoon past? Ken je er nog op klikken ook.
Plaatjes verkleinen doe ik al jaren niet meer aan; iedereen heeft breedbandinternet.
Ik doe dat bijvoorbeeld om 3 plaatjes naast mekaar te zetten, waarbij ze niet belachelijk groot zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef vosss het volgende:
FOK! schaalt dat toch zelf dat het gewoon past? Ken je er nog op klikken ook.
Plaatjes verkleinen doe ik al jaren niet meer aan; iedereen heeft breedbandinternet.
Bedankt, dat is inderdaad de oplossing, super!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoezo moet je rekenen?
En ja, gewoon rechtermuis -> element inspecteren en de afmetingen bekijken?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:08 schreef Pakspul het volgende:
Dit soort vragen in 2013algemene internet ban....
Ja duhhh, dat gaat dus niet bij een oud bericht he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:52 schreef netolk het volgende:
[..]![]()
en TS je kan ook gewoon op bericht bewerken klikken dan kun je zelfs de img code die je getyped hebt kopiėren en klik je daarna gewoon op het kruisje
Quote hem dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja duhhh, dat gaat dus niet bij een oud bericht he.
...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja duhhh, dat gaat dus niet bij een oud bericht he.
Dan komt er een afbeelding linkje, niet de thumbnail getallen.quote:
Firefox:quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef delano.888 het volgende:
En maar zeggen dat ik achterlijk ben.. Probeer het anders eens?
Test plaatje:
[ afbeelding ]
Quote me maar, je ziet niet de thumbnail grootte..
Ja ik snap het nu ondertussen wel hoor. Maar mensen moeten niet komen met opmerkingen dat ik dom ben enz, en dan zeggen dat ik het uit een quote kan halen, niet dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:04 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Firefox:
312px × 312px (scaled to 100px × 100px)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |