Gastquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef thewhiteshark het volgende:
ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden
De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef thewhiteshark het volgende:
Beste mensen,
Enige tijd geleden heb ik op Facebook een nep profiel aangemaakt. Dit omdat ik er achter wilde komen of iemand vreemd zou gaan.
Nou heb ik heel even met die persoon zitten chatten en die zei al ik vertrouw je niet helemaal.
Een paar uur later kreeg ik een mailtje waarin hij mijn ECHTE NAAM ZEI ?? en hij ze JE BENT ERBIJ !!!!!
Hij is dus achter mijn identiteit gekomen ??
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
Ik snap er niks van en ben er een beetje bang van geworden eerlijk gezegd.
Ik zou dit in ieder geval nooooit meer doen. ( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden ) en zou het nooit meer aanraden.
Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
Oordeel eerst over de balk in je eigen oog voordat je over de splinter in een ander z'n oog oordeelt. Het feit dat twee mensen dit ene zinnetje al aangrijpen in hun reply zou bewijs genoeg voor je moeten zijn dat er een balk in je eigen oog zit waar je zelf iets aan moet doen.quote:( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden )
mensen die niks weten van hoe het op internet gaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.
Ziehier mijn serieuze reactie.
Oh, en als je met vuur speelt, moet je wel goed begrijpen hoe het werkt.
idd... ik loop zo wel ff langs om het in detail uit te leggen. TS, zet je koffie klaar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef basvandalen het volgende:
[..]
mensen die niks weten van hoe het op internet gaat![]()
je kan op zoveel manieren erachter komen wie iemand is en tot op het huisnummer na natrekken waar diegene zich bevindt.
TS is iemand die zonder na te denken vond dat ze dit moest doen... geen onderzoek heeft gedaan. zich als een ware held blindelings op het probleem storten.
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
excuus maar serieuze reactie is bijna onmogelijk....
Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef RadioSlut het volgende:
Tja, blijkbaar was je naam een beetje overduidelijk, of misschien je manier van typen, of wat je allemaal hebt gezegd.
Je zat toch wel achter 7 proxies en je communiceerde ondertussen met helemaal niets anders (whatsapp, msn, iphone, android) op dat communicatiekanaal natuurlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef thewhiteshark het volgende:
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
En vergeet niet dat de ramen dicht moeten zijn en de stekker van de TV eruit!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je zat toch wel achter 7 proxies en je communiceerde ondertussen met helemaal niets anders (whatsapp, msn, iphone, android) op dat communicatiekanaal natuurlijk?
Ik wist niet dat ramen ook via tcp/ip communiceerden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
En vergeet niet dat de ramen dicht moeten zijn en de stekker van de TV eruit!
sssht ik mag daar niets over zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ramen ook via tcp/ip communiceerden?
Zie je dat kleine lampje onderin je monitor?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef Flurry het volgende:
sssht ik mag daar niets over zeggenremember Snowden!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doen
Absoluut onmogelijk voor een normale burger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef basvandalen het volgende:
[..]
mensen die niks weten van hoe het op internet gaat![]()
je kan op zoveel manieren erachter komen wie iemand is en tot op het huisnummer na natrekken waar diegene zich bevindt.
Dit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doen
Nee hoor is helemaal niet verboden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.
Ziehier mijn serieuze reactie.
Oh, en als je met vuur speelt, moet je wel goed begrijpen hoe het werkt.
[..]
Oordeel eerst over de balk in je eigen oog voordat je over de splinter in een ander z'n oog oordeelt. Het feit dat twee mensen dit ene zinnetje al aangrijpen in hun reply zou bewijs genoeg voor je moeten zijn dat er een balk in je eigen oog zit waar je zelf iets aan moet doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef thewhiteshark het volgende:
Bedankt voor jullie achterlijke reacties. Ik heb niet zoveel verstand van computers en ik wilde gewoon weten hoe dit kan gebeuren ?
Dat het antwoord op je vraag niet is wat je gehoopt had, maakt het niet minder waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Dat het antwoord op je vraag niet is wat je gehoopt had, maakt het niet minder waar.
dit is zeer makkelijk en te doen voor iedereen met een klein beetje kennis van itquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Absoluut onmogelijk voor een normale burger.
ahh, vandaar dat dat lampje op mijn beeldscherm aan de achterkant naar mijn bureau schijntquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zie je dat kleine lampje onderin je monitor?
Dat is geen lampje.....
Nou, je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef thewhiteshark het volgende:
Bedankt voor jullie achterlijke reacties. Ik heb niet zoveel verstand van computers en ik wilde gewoon weten hoe dit kan gebeuren ?
ahh jij woont ook in Proxyquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Absoluut onmogelijk voor een normale burger.
Het gebeurde omdat je een nep account op facebook opende.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef thewhiteshark het volgende:
Tuurlijk, zit ingebakken in windows.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ramen ook via tcp/ip communiceerden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tuurlijk, zit ingebakken in windows.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beware of the Raping Zebra's
Ik denk dat je niet zo goed ben in het doen alsof je een ander bent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef thewhiteshark het volgende:
Eej, psst. Je metadata zegt dat je je profiel niet goed hebt ingevuld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Shakkara het volgende:
Ik had vroeger een servertje thuis staan. Alle verkeer van en naar die server wordt gelogd in een groot textbestand.
Als ik iemand wilde traceren gooide ik altijd gewoon een plaatje op die server en zorgde ik dat die persoon het te zien kreeg, desnoods gewoon posten op een forum en kijken in de lijst van wie in het topic aan het lezen is om te zien wanneer het doelwit ongeveer het topic (en dus het plaatje) bekijkt. Vervolgens in de logbestanden van de server kijken wie er rond dat tijdstip het plaatje opgevraagd hebben. De browser stuurt ook automatisch allemaal metadata mee waar je tussen kan gaan vissen.
Verder kan je ook custom cookies maken en die bij het doelwit naar binnen fietsen, de volgende keer dat hij je server bezoekt kan je meteen zien welke sites hij in de tussentijd bekeken heeft.
Er zijn echt duizenden manieren om achter iemands online identiteit te komen.
preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Shakkara het volgende:
Ik had vroeger een servertje thuis staan. Alle verkeer van en naar die server wordt gelogd in een groot textbestand.
Als ik iemand wilde traceren gooide ik altijd gewoon een plaatje op die server en zorgde ik dat die persoon het te zien kreeg, desnoods gewoon posten op een forum en kijken in de lijst van wie in het topic aan het lezen is om te zien wanneer het doelwit ongeveer het topic (en dus het plaatje) bekijkt. Vervolgens in de logbestanden van de server kijken wie er rond dat tijdstip het plaatje opgevraagd hebben. De browser stuurt ook automatisch allemaal metadata mee waar je tussen kan gaan vissen.
Verder kan je ook custom cookies maken en die bij het doelwit naar binnen fietsen, de volgende keer dat hij je server bezoekt kan je meteen zien welke sites hij in de tussentijd bekeken heeft.
Er zijn echt duizenden manieren om achter iemands online identiteit te komen.
Gebruik dure woorden, mensen komen dan niet zo snel achter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef thewhiteshark het volgende:
Beste mensen,
Enige tijd geleden heb ik op Facebook een nep profiel aangemaakt. Dit omdat ik er achter wilde komen of iemand vreemd zou gaan.
Nou heb ik heel even met die persoon zitten chatten en die zei al ik vertrouw je niet helemaal.
Een paar uur later kreeg ik een mailtje waarin hij mijn ECHTE NAAM ZEI ?? en hij ze JE BENT ERBIJ !!!!!
Hij is dus achter mijn identiteit gekomen ??
Ik snap er niks van en ben er een beetje bang van geworden eerlijk gezegd.
Ik zou dit in ieder geval nooooit meer doen. ( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden ) en zou het nooit meer aanraden.
Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
Volgens mij mist niemand TS op facebook hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef netolk het volgende:
ow en TS beter dat facebook er ook niet achter komt want het tegen de regels van facebook
je hebt kans dat ze je echte profiel dan blokkeren
Dus je zit vanuit het huis van je vriend, je eigen vriend te 'testen'.quote:Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
Je plaatje doet het niet. Maar als ik je dus mijn IP-adres geef weet jij waar mijn huis woont?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:53 schreef netolk het volgende:
[..]
ahh jij woont ook in Proxy
[ afbeelding ]
raar, bij mij doet het plaatje het gewoon hoor...quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet. Maar als ik je dus mijn IP-adres geef weet jij waar mijn huis woont?
Hotlinken werkt niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef netolk het volgende:
[..]
raar, bij mij doet het plaatje het gewoon hoor...
afbeelding werkt hij zo wel?
en nee, niet zonder dat ik daar moeite voor moet doen.
en daar heb ik geen zin in.
Maar die "vreemdganger" kan rustig het ip adres van TS hebben vergeleken met ander vrienden.
ondanks dat ik denk dat TS zich gewoon op de een of andere manier verraden heeft
raar bij mij wel gewoon....quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hotlinken werkt niet.
http://www.funnyjunk.com/(...)+Anonymous+Proxy+too
Kun je via facebook dan het IP adres van anderen zien?
Goed, ik hap wel effe.:quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef thewhiteshark het volgende:
Haha, sommige van jullie zijn een stelletje mafkezen.
Maar ik heb mezelf absoluut niet verraden, ik begon gewoon een leuk gesprekje, wat voor werk hij doet en hobby's, vriendin enz, ik toonde gewoon een beetje interesse.
Ik heb een apart e-mail adres gebruikt.
En het is verboden om je bij Facebook om je voor te doen als een BESTAAND persoon, je mag heus wel een foto gebruiken van Google en daar een nep naam bij verzinnen, dat is niet verboden.
Vele van jullie zeggen dat het gemakkelijk is, nou leg het me uit aub ?!
Thanks
Het is op facebook verboden om een account aan te maken waar niet je echte naam in voorkomt dat je het even weet...quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef thewhiteshark het volgende:
Haha, sommige van jullie zijn een stelletje mafkezen.
Maar ik heb mezelf absoluut niet verraden, ik begon gewoon een leuk gesprekje, wat voor werk hij doet en hobby's, vriendin enz, ik toonde gewoon een beetje interesse.
Ik heb een apart e-mail adres gebruikt.
En het is verboden om je bij Facebook om je voor te doen als een BESTAAND persoon, je mag heus wel een foto gebruiken van Google en daar een nep naam bij verzinnen, dat is niet verboden.
Vele van jullie zeggen dat het gemakkelijk is, nou leg het me uit aub ?!
Thanks
als je de posts van de mafkezen hier had gelezen had je het gewetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef thewhiteshark het volgende:
Facebook kan hoogstens mijn account sluiten, meer niet,
Maar dat profiel is allang verwijderd door mij.
Maar jammer genoeg is mijn vraag nog niet beantwoord.
Hij kan er nooit achter gekomen zijn dat ik het ben aan de hand van mijn taalverbruik of versprekingen.
Het is iets computertechnisch.
Niemand een idee ?
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef netolk het volgende:
en ja als je in een chat bent wel want dat schijnt direct verbinding te maken. dus zou je simpel kunnen zien met welk ip-adres je verbonden bent
Beter hou je op met je constante achterlijke reacties, ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving, of ga je straatje schoonpoetsen, waardeloze vent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef netolk het volgende:
[..]
als je de posts van de mafkezen hier had gelezen had je het geweten
Op deze manier ga je weining serieuze reacties meer krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef thewhiteshark het volgende:
Beter hou je op met je constante achterlijke reacties, ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving, of ga je straatje schoonpoetsen, waardeloze vent.
Ik stel hier gewoon normaal een vraag en ik zit niet op je IQ loze berichten te wachten, loser
Zegt degene die met een nepprofiel op facebook zit te chatten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef thewhiteshark het volgende:
ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving
Nee, lekker vriendelijk ben jijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef thewhiteshark het volgende:
[..]
Beter hou je op met je constante achterlijke reacties, ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving, of ga je straatje schoonpoetsen, waardeloze vent.
Ik stel hier gewoon normaal een vraag en ik zit niet op je IQ loze berichten te wachten, loser
in eerste instantie was dat ook gewoon een serieuze reactie voor zover dat kanquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef thewhiteshark het volgende:
[..]
Ach gut, krijgt het menneke niet te horen wat het menneke wil horen? Ga janken joh, waardeloze klaphark. Kom nog eens terug als je ballen zijn ingedaald.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef thewhiteshark het volgende:
Ohh jullie zijn allemaal vriendje van Netolk ? werk het zo hier.
Dan weet ik voldoende, waardeloze nietsnutten
GOOI ER MAAR EEN SLOT OP.
Niet schelden hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef thewhiteshark het volgende:
Ohh jullie zijn allemaal vriendje van Netolk ? werk het zo hier.
Dan weet ik voldoende, waardeloze nietsnutten
GOOI ER MAAR EEN SLOT OP.
Sukkel, je hebt niks normaals gezegd tegen mij, vieze kakkerlakquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef netolk het volgende:
[..]
in eerste instantie was dat ook gewoon een serieuze reactie voor zover dat kan
overigens ben ik wat nuttigs aan het doen voor de samenlevening
Dus ga lekker zelf je staat maar aanvegen, en ik zal maar niet beginnen over jou IQ loze berichten zoals deze hier boven
ik zeg ook niet dat ik niet gek ben, maar ik denk dat ik binnen nu en een paar jaar heel wat nuttiger voor de samenleving ga zijn dan jij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef thewhiteshark het volgende:
[..]
Sukkel, je hebt niks normaals gezegd tegen mij, vieze kakkerlak
Wie is hier nou gek met je Beware of the Raping Zebra's.??????
Als jij wat nuttig te doen had, had je niet zoveel waardeloze post hier neergezet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef thewhiteshark het volgende:
[..]
Sukkel, je hebt niks normaals gezegd tegen mij, vieze kakkerlak
Wie is hier nou gek met je Beware of the Raping Zebra's.??????
Als jij wat nuttig te doen had, had je niet zoveel waardeloze post hier neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |