abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128024340
Beste mensen,

Enige tijd geleden heb ik op Facebook een nep profiel aangemaakt. Dit omdat ik er achter wilde komen of iemand vreemd zou gaan.
Nou heb ik heel even met die persoon zitten chatten en die zei al ik vertrouw je niet helemaal.
Een paar uur later kreeg ik een mailtje waarin hij mijn ECHTE NAAM ZEI ?? en hij ze JE BENT ERBIJ !!!!!
Hij is dus achter mijn identiteit gekomen ??

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
Ik snap er niks van en ben er een beetje bang van geworden eerlijk gezegd.
Ik zou dit in ieder geval nooooit meer doen. ( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden ) en zou het nooit meer aanraden.

Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
leven en laten leven
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:02:29 #2
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_128024367
*serieuze reactie*
Geen dank! ;)
hoihallo
pi_128024369
quote:
5s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef thewhiteshark het volgende:
ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden
Gast :')
pi_128024476
quote:
Beste mensen,

Enige tijd geleden heb ik op Facebook een nep profiel aangemaakt. Dit omdat ik er achter wilde komen of iemand vreemd zou gaan.
Nou heb ik heel even met die persoon zitten chatten en die zei al ik vertrouw je niet helemaal.
Een paar uur later kreeg ik een mailtje waarin hij mijn ECHTE NAAM ZEI ?? en hij ze JE BENT ERBIJ !!!!!

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
Ik zou dit in ieder geval nooooit meer doen. ( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden ) en zou het nooit meer aanraden.

De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.

Ziehier mijn serieuze reactie.

Oh, en als je met vuur speelt, moet je wel goed begrijpen hoe het werkt.

quote:
( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden )
Oordeel eerst over de balk in je eigen oog voordat je over de splinter in een ander z'n oog oordeelt. Het feit dat twee mensen dit ene zinnetje al aangrijpen in hun reply zou bewijs genoeg voor je moeten zijn dat er een balk in je eigen oog zit waar je zelf iets aan moet doen.
pi_128024534
Gezien de OP, ben jij een kloon van sanasoufi?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:07 #6
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128024550
Tja, blijkbaar was je naam een beetje overduidelijk, of misschien je manier van typen, of wat je allemaal hebt gezegd.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:30 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_128024559
Misschien heb je een HERKENBARE SCHRIJFSTIJL ???? Daar kan iemand je ook AAN HERKENNEN !!!!!!!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_128024582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.

mensen die niks weten van hoe het op internet gaat :')

je kan op zoveel manieren erachter komen wie iemand is en tot op het huisnummer na natrekken waar diegene zich bevindt.

TS is iemand die zonder na te denken vond dat ze dit moest doen... geen onderzoek heeft gedaan. zich als een ware held blindelings op het probleem storten.

wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
excuus maar serieuze reactie is bijna onmogelijk....
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:40 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128024643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef basvandalen het volgende:

[..]

je kan op zoveel manieren erachter komen wie iemand is en tot op het huisnummer na natrekken waar diegene zich bevindt.

TS is iemand die zonder na te denken vond dat ze dit moest doen... geen onderzoek heeft gedaan. zich als een ware held blindelings op het probleem storten.

wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
excuus maar serieuze reactie is bijna onmogelijk....
idd... ik loop zo wel ff langs om het in detail uit te leggen. TS, zet je koffie klaar?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_128024646
Nee TS, nee :')
U MAD?
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:54 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128024648
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef RadioSlut het volgende:
Tja, blijkbaar was je naam een beetje overduidelijk, of misschien je manier van typen, of wat je allemaal hebt gezegd.
Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doen >:O
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:15:22 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_128024684
Ik voel een nieuwe aflevering van achter gesloten deuren aankomen. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_128024721
quote:

Je zat toch wel achter 7 proxies en je communiceerde ondertussen met helemaal niets anders (whatsapp, msn, iphone, android) op dat communicatiekanaal natuurlijk?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:18:04 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128024766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Je zat toch wel achter 7 proxies en je communiceerde ondertussen met helemaal niets anders (whatsapp, msn, iphone, android) op dat communicatiekanaal natuurlijk?
En vergeet niet dat de ramen dicht moeten zijn en de stekker van de TV eruit!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_128024790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Flurry het volgende:

[..]

En vergeet niet dat de ramen dicht moeten zijn en de stekker van de TV eruit!
Ik wist niet dat ramen ook via tcp/ip communiceerden? :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:19:41 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128024811
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

sssht ik mag daar niets over zeggen :X remember Snowden!
pi_128024835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef Flurry het volgende:

sssht ik mag daar niets over zeggen :X remember Snowden!
Zie je dat kleine lampje onderin je monitor?

Dat is geen lampje.....
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:21:49 #18
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128024873
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doen >:O
:D
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:26:00 #19
132191 -jos-
Money=Power
pi_128024983
Faalhaas :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128024989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef basvandalen het volgende:

[..]

Absoluut onmogelijk voor een normale burger.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_128025024
Gevalletje zelfoverschatting :')
pi_128025040
Identity theft is a serious crime, millions of people suffer every day
pi_128025082
quote:

[..]

Dit.

Opgelost, slotje.
pi_128025099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

[..]

Oordeel eerst over de balk in je eigen oog voordat je over de splinter in een ander z'n oog oordeelt. Het feit dat twee mensen dit ene zinnetje al aangrijpen in hun reply zou bewijs genoeg voor je moeten zijn dat er een balk in je eigen oog zit waar je zelf iets aan moet doen.

Nee hoor is helemaal niet verboden.

Wat wel verboden is, is om iemand anders z'n identiteit aan te nemen.
pi_128025243
Bedankt voor jullie achterlijke reacties. Ik heb niet zoveel verstand van computers en ik wilde gewoon weten hoe dit kan gebeuren ?
leven en laten leven
pi_128025310
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef thewhiteshark het volgende:
Bedankt voor jullie achterlijke reacties. Ik heb niet zoveel verstand van computers en ik wilde gewoon weten hoe dit kan gebeuren ?
quote:

[..]

Dat het antwoord op je vraag niet is wat je gehoopt had, maakt het niet minder waar.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:41:48 #27
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_128025458
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

[..]

Dat het antwoord op je vraag niet is wat je gehoopt had, maakt het niet minder waar.
_O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:42:30 #28
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128025473
Juist, kort samengevat: de persoon is er niet achter gekomen door een trucje op de computer, maar door deductie uit andere gegevens.
Ok stelletje hokboeren
pi_128025738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

dit is zeer makkelijk en te doen voor iedereen met een klein beetje kennis van it
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:50:50 #30
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128025746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Zie je dat kleine lampje onderin je monitor?

Dat is geen lampje.....
ahh, vandaar dat dat lampje op mijn beeldscherm aan de achterkant naar mijn bureau schijnt >:O

quote:
Nou, je zegt het zelf al.
Als digibeet zijnde niet van die stomme acties uithalen en dan hier huilie huilie komen doen met hoe had dit kunnen gebeuren.
Beware of the Raping Zebra's
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:52:11 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128025796
Waarschijnlijk heb je je gewoon versproken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:53:05 #32
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128025820
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

ahh jij woont ook in Proxy

donderdag 20 juni 2013 @ 11:03:57 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_128026131
quote:
Het gebeurde omdat je een nep account op facebook opende.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:05:56 #34
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128026196
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Tuurlijk, zit ingebakken in windows.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:08:19 #35
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128026272
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Tuurlijk, zit ingebakken in windows.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_128026698
Als in eens een wildvreemd persoon zich aanmeld op je profiel en met je gaat chatten, wordt die ander denk ik wel beetje achterdochtig.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:21:02 #37
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128026751
ook dat idd
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:21:57 #38
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128026785
quote:
Ik denk dat je niet zo goed ben in het doen alsof je een ander bent.
Heeft niets met de computer te maken.
So we just called him Fred
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:23:28 #39
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128026843
en waarom eigenlijk meerdere topic's er over starten?
DIG / hoe kan iemand achter mijn adres komen dmv mijn ip adres ?
Dat is not done en daarmee zorg je er alleen maar voor dat mensen je nog minder helpen

Juist omdat je irritant bent en het sowieso moreel gezien twijfelachtig is wat je gedaan hebt
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:24:33 #40
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_128026889
Ik had vroeger een servertje thuis staan. Alle verkeer van en naar die server wordt gelogd in een groot textbestand.

Als ik iemand wilde traceren gooide ik altijd gewoon een plaatje op die server en zorgde ik dat die persoon het te zien kreeg, desnoods gewoon posten op een forum en kijken in de lijst van wie in het topic aan het lezen is om te zien wanneer het doelwit ongeveer het topic (en dus het plaatje) bekijkt. Vervolgens in de logbestanden van de server kijken wie er rond dat tijdstip het plaatje opgevraagd hebben. De browser stuurt ook automatisch allemaal metadata mee waar je tussen kan gaan vissen.

Verder kan je ook custom cookies maken en die bij het doelwit naar binnen fietsen, de volgende keer dat hij je server bezoekt kan je meteen zien welke sites hij in de tussentijd bekeken heeft.

Er zijn echt duizenden manieren om achter iemands online identiteit te komen.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_128027095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Shakkara het volgende:
Ik had vroeger een servertje thuis staan. Alle verkeer van en naar die server wordt gelogd in een groot textbestand.

Als ik iemand wilde traceren gooide ik altijd gewoon een plaatje op die server en zorgde ik dat die persoon het te zien kreeg, desnoods gewoon posten op een forum en kijken in de lijst van wie in het topic aan het lezen is om te zien wanneer het doelwit ongeveer het topic (en dus het plaatje) bekijkt. Vervolgens in de logbestanden van de server kijken wie er rond dat tijdstip het plaatje opgevraagd hebben. De browser stuurt ook automatisch allemaal metadata mee waar je tussen kan gaan vissen.

Verder kan je ook custom cookies maken en die bij het doelwit naar binnen fietsen, de volgende keer dat hij je server bezoekt kan je meteen zien welke sites hij in de tussentijd bekeken heeft.

Eej, psst. Je metadata zegt dat je je profiel niet goed hebt ingevuld.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:33:36 #42
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128027218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:24 schreef Shakkara het volgende:

precies
zo moeilijk is het allemaal niet
ook zal het me niks verbazen al TS de enige vriend van dat nep profiel was
pi_128027219
quote:
Beste mensen,

Gebruik dure woorden, mensen komen dan niet zo snel achter.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:42:25 #44
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128027547
ow en TS beter dat facebook er ook niet achter komt want het tegen de regels van facebook
je hebt kans dat ze je echte profiel dan blokkeren
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:42:48 #45
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128027565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef netolk het volgende:
ow en TS beter dat facebook er ook niet achter komt want het tegen de regels van facebook
je hebt kans dat ze je echte profiel dan blokkeren
Volgens mij mist niemand TS op facebook hoor.
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:43:25 #46
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128027596
Nee, is nu meer dat die "vreemdganger" het leest het het meld :P
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:23:26 #47
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_128029159
quote:
Dus je zit vanuit het huis van je vriend, je eigen vriend te 'testen'. _O-
Misschien ging ie een biertje halen uit de koelkast en zag hij jouw scherm :')
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_128030348
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:53 schreef netolk het volgende:

[..]

ahh jij woont ook in Proxy

[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet. Maar als ik je dus mijn IP-adres geef weet jij waar mijn huis woont?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:57:35 #49
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128030477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je plaatje doet het niet. Maar als ik je dus mijn IP-adres geef weet jij waar mijn huis woont?
raar, bij mij doet het plaatje het gewoon hoor...
afbeelding werkt hij zo wel?

en nee, niet zonder dat ik daar moeite voor moet doen.
en daar heb ik geen zin in.

Maar die "vreemdganger" kan rustig het ip adres van TS hebben vergeleken met ander vrienden.

ondanks dat ik denk dat TS zich gewoon op de een of andere manier verraden heeft
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:59:35 #50
132191 -jos-
Money=Power
pi_128030549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef netolk het volgende:

[..]

raar, bij mij doet het plaatje het gewoon hoor...
afbeelding werkt hij zo wel?

en nee, niet zonder dat ik daar moeite voor moet doen.
en daar heb ik geen zin in.

Maar die "vreemdganger" kan rustig het ip adres van TS hebben vergeleken met ander vrienden.

ondanks dat ik denk dat TS zich gewoon op de een of andere manier verraden heeft
Hotlinken werkt niet.

http://www.funnyjunk.com/(...)+Anonymous+Proxy+too

Kun je via facebook dan het IP adres van anderen zien?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128030558
Haha, sommige van jullie zijn een stelletje mafkezen.
Maar ik heb mezelf absoluut niet verraden, ik begon gewoon een leuk gesprekje, wat voor werk hij doet en hobby's, vriendin enz, ik toonde gewoon een beetje interesse.
Ik heb een apart e-mail adres gebruikt.
En het is verboden om je bij Facebook om je voor te doen als een BESTAAND persoon, je mag heus wel een foto gebruiken van Google en daar een nep naam bij verzinnen, dat is niet verboden.
Vele van jullie zeggen dat het gemakkelijk is, nou leg het me uit aub ?!
Thanks
leven en laten leven
pi_128030665
Ja want foto's van google zijn niet van bestaande personen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:02:59 #53
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128030695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef -jos- het volgende:

[..]

Hotlinken werkt niet.

http://www.funnyjunk.com/(...)+Anonymous+Proxy+too

Kun je via facebook dan het IP adres van anderen zien?
raar bij mij wel gewoon....

en ja als je in een chat bent wel want dat schijnt direct verbinding te maken. dus zou je simpel kunnen zien met welk ip-adres je verbonden bent
pi_128030716
Als je de naam niet weet niet
leven en laten leven
pi_128030758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef thewhiteshark het volgende:
Maar ik heb mezelf absoluut niet verraden, ik begon gewoon een leuk gesprekje, wat voor werk hij doet en hobby's, vriendin enz, ik toonde gewoon een beetje interesse.
En het is verboden om je bij Facebook om je voor te doen als een BESTAAND persoon, je mag heus wel een foto gebruiken van Google en daar een nep naam bij verzinnen, dat is niet verboden.
Thanks
Goed, ik hap wel effe.:

Het kan ontzettend gemakkelijk zijn. Technisch ben je praktisch altijd te achterhalen, maar als we dat even achterwege laten dan houden we nog een paar andere interessante dingen over:

Je manier van presenteren is uniek. Ook kan diegene er vooraf achter zijn gekomen dat ie zou worden gevolgd. Kortom: een bepaald gedrag maakt al een hoop dingen mogelijk. Dan heb je nog het doodgewone uit de tent lokken. Heel veel kan.

Anders vraag je het gewoon hoe ie het wist?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:04:39 #56
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128030774
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef thewhiteshark het volgende:
Thanks
Het is op facebook verboden om een account aan te maken waar niet je echte naam in voorkomt dat je het even weet...

En via google een foto van iemand zoeken en daar een andere naam bij zetten is zelfs bij wet verboden, dat je dat ook even weet (dan doe je je namelijk voor als iemand anders)
pi_128031113
Facebook kan hoogstens mijn eigen account sluiten, meer niet,
Het nep profiel is allang verwijderd door mij.
Maar jammer genoeg is mijn vraag nog niet beantwoord.
Hij kan er nooit achter gekomen zijn dat ik het ben aan de hand van mijn taalgebruik of versprekingen. ( ook had ik 60 nep vrienden, ja ik weet het is niet netjes, maar was echt nodig )
Het is iets computertechnisch, iemand die zeer slim is met computers
Niemand een idee ?

[ Bericht 9% gewijzigd door thewhiteshark op 20-06-2013 13:20:46 ]
leven en laten leven
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:17:41 #58
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128031279
Gewoon door goed te gokken. Hij kon waarschijnlijk makkelijk bedenken wie in zijn omgeving gestoord genoeg is om zoiets te doen.

Als ik het goed begreep stuurde hij het mailtje naar je nep-account, niet naar je normale e-mailadres. Als hij het 100% zeker wist, waarom je dan niet direct aanspreken?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:19:04 #59
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128031342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef thewhiteshark het volgende:
Facebook kan hoogstens mijn account sluiten, meer niet,
Maar dat profiel is allang verwijderd door mij.
Maar jammer genoeg is mijn vraag nog niet beantwoord.
Hij kan er nooit achter gekomen zijn dat ik het ben aan de hand van mijn taalverbruik of versprekingen.
Het is iets computertechnisch.
Niemand een idee ?
als je de posts van de mafkezen hier had gelezen had je het geweten
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:20:12 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_128031404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef netolk het volgende:
en ja als je in een chat bent wel want dat schijnt direct verbinding te maken. dus zou je simpel kunnen zien met welk ip-adres je verbonden bent
Nee.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_128031778
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef netolk het volgende:

[..]

als je de posts van de mafkezen hier had gelezen had je het geweten

Beter hou je op met je constante achterlijke reacties, ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving, of ga je straatje schoonpoetsen, waardeloze vent.
Ik stel hier gewoon normaal een vraag en ik zit niet op je IQ loze berichten te wachten, loser
leven en laten leven
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:31:10 #62
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_128031849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef thewhiteshark het volgende:
Beter hou je op met je constante achterlijke reacties, ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving, of ga je straatje schoonpoetsen, waardeloze vent.
Ik stel hier gewoon normaal een vraag en ik zit niet op je IQ loze berichten te wachten, loser
Op deze manier ga je weining serieuze reacties meer krijgen. :N
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:31:27 #63
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_128031859
quote:
ga wat nuttigs doen of zo voor de samenleving
Zegt degene die met een nepprofiel op facebook zit te chatten. _O-
👾
pi_128031922
quote:

[..]

Nee, lekker vriendelijk ben jij :') Als je je zo gedraagd lukt dat natuurlijk ook niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_128031999
Ohh jullie zijn allemaal vriendje van Netolk ? werk het zo hier.
Dan weet ik voldoende, waardeloze nietsnutten

GOOI ER MAAR EEN SLOT OP.
leven en laten leven
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:37:15 #66
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128032038
quote:

[..]

in eerste instantie was dat ook gewoon een serieuze reactie voor zover dat kan
overigens ben ik wat nuttigs aan het doen voor de samenlevening
Dus ga lekker zelf je staat maar aanvegen, en ik zal maar niet beginnen over jou IQ loze berichten zoals deze hier boven
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:38:29 #67
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128032084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef thewhiteshark het volgende:

Ach gut, krijgt het menneke niet te horen wat het menneke wil horen? Ga janken joh, waardeloze klaphark. Kom nog eens terug als je ballen zijn ingedaald.
Ok stelletje hokboeren
pi_128032110
Je doet wel erg veel moeite, moet je uit de friendzone komen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:39:29 #69
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_128032126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef thewhiteshark het volgende:

Niet schelden hoor.
We kunnen zo zien waar je woont. :{w
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_128032128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef netolk het volgende:

[..]

in eerste instantie was dat ook gewoon een serieuze reactie voor zover dat kan
overigens ben ik wat nuttigs aan het doen voor de samenlevening
Dus ga lekker zelf je staat maar aanvegen, en ik zal maar niet beginnen over jou IQ loze berichten zoals deze hier boven
Sukkel, je hebt niks normaals gezegd tegen mij, vieze kakkerlak

Wie is hier nou gek met je Beware of the Raping Zebra's.??????
Als jij wat nuttig te doen had, had je niet zoveel waardeloze post hier neergezet.
leven en laten leven
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:42:28 #71
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128032246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef thewhiteshark het volgende:

[..]

Als jij wat nuttig te doen had, had je niet zoveel waardeloze post hier neergezet.
ik zeg ook niet dat ik niet gek ben, maar ik denk dat ik binnen nu en een paar jaar heel wat nuttiger voor de samenleving ga zijn dan jij.

Jij probeert alleen maar mensen te verleiden en dan kom je hier huilen omdat je dat ook niet kan
vervolgens krijg je daar kritiek op kan je niet hebben en begin je mensen uit te schelden
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:42:55 #72
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_128032267
👾
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:43:45 #73
189216 netolk
maar dan andersom
pi_128032305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:45:18 #74
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128032369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef thewhiteshark het volgende:

[..]

Ok stelletje hokboeren
pi_128032524
Tijd voor een slotje idd, wat een drama dit...