abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128024340
Beste mensen,

Enige tijd geleden heb ik op Facebook een nep profiel aangemaakt. Dit omdat ik er achter wilde komen of iemand vreemd zou gaan.
Nou heb ik heel even met die persoon zitten chatten en die zei al ik vertrouw je niet helemaal.
Een paar uur later kreeg ik een mailtje waarin hij mijn ECHTE NAAM ZEI ?? en hij ze JE BENT ERBIJ !!!!!
Hij is dus achter mijn identiteit gekomen ??

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
Ik snap er niks van en ben er een beetje bang van geworden eerlijk gezegd.
Ik zou dit in ieder geval nooooit meer doen. ( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden ) en zou het nooit meer aanraden.

Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
leven en laten leven
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:02:29 #2
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_128024367
*serieuze reactie*
Geen dank! ;)
hoihallo
pi_128024369
quote:
5s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef thewhiteshark het volgende:
ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden
Gast :')
pi_128024476
quote:
Beste mensen,

Enige tijd geleden heb ik op Facebook een nep profiel aangemaakt. Dit omdat ik er achter wilde komen of iemand vreemd zou gaan.
Nou heb ik heel even met die persoon zitten chatten en die zei al ik vertrouw je niet helemaal.
Een paar uur later kreeg ik een mailtje waarin hij mijn ECHTE NAAM ZEI ?? en hij ze JE BENT ERBIJ !!!!!
Hij is dus achter mijn identiteit gekomen ??

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk ? met mijn IP adres ? ( staat op mijn vriend zijn naam )
Ik snap er niks van en ben er een beetje bang van geworden eerlijk gezegd.
Ik zou dit in ieder geval nooooit meer doen. ( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden ) en zou het nooit meer aanraden.

Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.

Ziehier mijn serieuze reactie.

Oh, en als je met vuur speelt, moet je wel goed begrijpen hoe het werkt.

quote:
( ook al verdiende die persoon in kwestie het om getest te worden )
Oordeel eerst over de balk in je eigen oog voordat je over de splinter in een ander z'n oog oordeelt. Het feit dat twee mensen dit ene zinnetje al aangrijpen in hun reply zou bewijs genoeg voor je moeten zijn dat er een balk in je eigen oog zit waar je zelf iets aan moet doen.
pi_128024534
Gezien de OP, ben jij een kloon van sanasoufi?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:07 #6
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128024550
Tja, blijkbaar was je naam een beetje overduidelijk, of misschien je manier van typen, of wat je allemaal hebt gezegd.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:30 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_128024559
Misschien heb je een HERKENBARE SCHRIJFSTIJL ???? Daar kan iemand je ook AAN HERKENNEN !!!!!!!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_128024582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

De enige serieuze reactie die ik hier op kan geven is dat het verboden is bij de wet om je als een ander voor te doen en dat jij op een volwassener manier had moeten omgaan met het vreemdgaan van die persoon. Of helemaal niks doen, want het is jouw zaak niet, of de persoon persoonlijk aanspreken, waarbij je je mening mag vertellen en verder niks.

mensen die niks weten van hoe het op internet gaat :')

je kan op zoveel manieren erachter komen wie iemand is en tot op het huisnummer na natrekken waar diegene zich bevindt.

TS is iemand die zonder na te denken vond dat ze dit moest doen... geen onderzoek heeft gedaan. zich als een ware held blindelings op het probleem storten.

wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
excuus maar serieuze reactie is bijna onmogelijk....
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:40 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128024643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef basvandalen het volgende:

[..]

je kan op zoveel manieren erachter komen wie iemand is en tot op het huisnummer na natrekken waar diegene zich bevindt.

TS is iemand die zonder na te denken vond dat ze dit moest doen... geen onderzoek heeft gedaan. zich als een ware held blindelings op het probleem storten.

wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
excuus maar serieuze reactie is bijna onmogelijk....
idd... ik loop zo wel ff langs om het in detail uit te leggen. TS, zet je koffie klaar?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_128024646
Nee TS, nee :')
U MAD?
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:54 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128024648
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef RadioSlut het volgende:
Tja, blijkbaar was je naam een beetje overduidelijk, of misschien je manier van typen, of wat je allemaal hebt gezegd.
Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doen >:O
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:15:22 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_128024684
Ik voel een nieuwe aflevering van achter gesloten deuren aankomen. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_128024721
quote:

Je zat toch wel achter 7 proxies en je communiceerde ondertussen met helemaal niets anders (whatsapp, msn, iphone, android) op dat communicatiekanaal natuurlijk?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:18:04 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128024766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Je zat toch wel achter 7 proxies en je communiceerde ondertussen met helemaal niets anders (whatsapp, msn, iphone, android) op dat communicatiekanaal natuurlijk?
En vergeet niet dat de ramen dicht moeten zijn en de stekker van de TV eruit!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_128024790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Flurry het volgende:

[..]

En vergeet niet dat de ramen dicht moeten zijn en de stekker van de TV eruit!
Ik wist niet dat ramen ook via tcp/ip communiceerden? :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:19:41 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128024811
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ramen ook via tcp/ip communiceerden? :)
sssht ik mag daar niets over zeggen :X remember Snowden!
pi_128024835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef Flurry het volgende:

sssht ik mag daar niets over zeggen :X remember Snowden!
Zie je dat kleine lampje onderin je monitor?

Dat is geen lampje.....
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:21:49 #18
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128024873
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Of TS is de enige kneus in de kennissenkring van betreffend persoon die zoiets zou doen >:O
:D
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:26:00 #19
132191 -jos-
Money=Power
pi_128024983
Faalhaas :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128024989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef basvandalen het volgende:

[..]

Absoluut onmogelijk voor een normale burger.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_128025024
Gevalletje zelfoverschatting :')
pi_128025040
Identity theft is a serious crime, millions of people suffer every day
pi_128025082
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dit.

Opgelost, slotje.
pi_128025099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

[..]

Oordeel eerst over de balk in je eigen oog voordat je over de splinter in een ander z'n oog oordeelt. Het feit dat twee mensen dit ene zinnetje al aangrijpen in hun reply zou bewijs genoeg voor je moeten zijn dat er een balk in je eigen oog zit waar je zelf iets aan moet doen.

Nee hoor is helemaal niet verboden.

Wat wel verboden is, is om iemand anders z'n identiteit aan te nemen.
pi_128025243
Bedankt voor jullie achterlijke reacties. Ik heb niet zoveel verstand van computers en ik wilde gewoon weten hoe dit kan gebeuren ?
leven en laten leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')