PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Kutteam gr grquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Toen ik Brazilië aan het kijken was, wilde ik een team met Neymar. Zoiets moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Wat zou je veranderen?quote:
Beerens.quote:
Waaromquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beerens.Ik wil juist een team met Neymar.
Omdat Lens op elk punt beter isquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom?? Zo'n blauw kaartje is leuk hoor, maar die Lens kan helemaal niks behalve hard rennen. Beerens is gewoon 2-benig, die krult ze er met links en rechts in...
Dan zij we eruit:quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Lens op elk punt beter is
[ afbeelding ]
Zoveel muntjens heb ik nietquote:
Leuk team. Alleen zou ik voor een betere spits gaan. Fabiano bvquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Toen ik Brazilië aan het kijken was, wilde ik een team met Neymar. Zoiets moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Ik neem Jö of Pato denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:25 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Leuk team. Alleen zou ik voor een betere spits gaan. Fabiano bv
Niet mijn probleem, je vroeg om een suggestie en die gaf ik. Toen kwam ik erachter dat je een statshoer was.quote:
Ik wil Lensie graag een keer proberen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, je vroeg om een suggestie en die gaf ik. Toen kwam ik erachter dat je een statshoer was.
Dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil Lensie graag een keer proberen.
Hij is goed hoor die Lens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil Lensie graag een keer proberen.
Zoveel bloedgeld heb ik nooit gehad. 2 miljoen max. En dat is allemaal allang verkocht. Ik heb nu nog 500K en 4 teams:quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijMaar heb je niet genoeg bloedgeld om Robben te halen dan??
Marcelo rcb..lijkt me daar beter en heeft stiekem prima statsquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:07 schreef detennismaster het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |