Jood zijn is geen zonde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Homo's afslachten omdat ze homoseks hadden is net zo slecht als joden afslachten omdat ze joods zijn. Wat voor proces daar dan ook vooraf is gegaan.
Ho even. Net stelde je nog dat niet bang zijn voor de dood een voorwaarde is voor genieten van het leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef man1986 het volgende:
[..]
Als jij van het leven houdt, dan zou je open moeten staan voor de mogelijkheid van eeuwig leven.
Verwerp je het eeuwig leven, dan verwerp je het tijdelijk leven.
Verwerp je het tijdelijk leven, dan kies je logischerwijs voor de dood.
Kies je voor de dood, dan houd je niet van het leven.
Jij hebt je niet over zonden uit te spreken, want dat durf je als puntje bij paaltje komt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:15 schreef man1986 het volgende:
[..]
Jood zijn is geen zonde.
Homo zijn wel.
En als het iets uitmaakt: sommige joden zijn homos![]()
A leid tot B.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ho even. Net stelde je nog dat niet bang zijn voor de dood een voorwaarde is voor genieten van het leven.
Ik verwerp het tijdelijke leven niet. Ik vind dit leven prachtig. Het eeuwige leven vind ik een belachelijk concept.
God verwerpen leidt tot eeuwig leven verwerpen. Jouw keuze.quote:
Hahahaha! Prima. Doen we dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef man1986 het volgende:
[..]
God verwerpen leidt tot eeuwig leven verwerpen. Jouw keuze.
Neen want de joden hebben geen proces gehad. Beetje rare vergelijkingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Homo's afslachten omdat ze homoseks hadden is net zo slecht als joden afslachten omdat ze joods zijn. Wat voor proces daar dan ook vooraf is gegaan.
Wel hoor. Dat jij en ik het met de vorm van het proces niet eens zijn doet er niet toe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Neen want de joden hebben geen proces gehad. Beetje rare vergelijking
In dat geval:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welja, laten we er een semantische discussie van maken.
Geef aan Ceasar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hahahaha! Prima. Doen we dat.
Homo's doodmaken leidt tot gevangenisstraf. Gods woord negeren leidt tot de hel. Wat nu?
Hebben joden tijdens de sjoa een proces gehad?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel hoor. Dat jij en ik het met de vorm van het proces niet eens zijn doet er niet toe.
Niet minder dan de inwoners van Sodom en Gomorra.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Hebben joden tijdens de sjoa een proces gehad?
nee hoor.quote:
Telt een gewaarschuwd mens niet voor twee?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet minder dan de inwoners van Sodom en Gomorra.
Als ik je twee keer waarschuw, mag ik je dan doodmaken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef man1986 het volgende:
[..]
Telt een gewaarschuwd mens niet voor twee?
Die werden gewaarschuwd, en dan nog de vergelijking met de vernietiging Sodom en Gomorra en de vernietiging joden vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet minder dan de inwoners van Sodom en Gomorra.
Soms is 1x waarschuwen al voldoende.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ik je twee keer waarschuw, mag ik je dan doodmaken?
Wat is daar vreemd aan dan? Een overheersende macht vindt dat er een groep mensen dood moet. Zo gezegd, zo gedaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Die werden gewaarschuwd, en dan nog de vergelijking met de vernietiging Sodom en Gomorra en de vernietiging joden vind ik vreemd.
die stad was berucht vanwege tal van misdaden en vuiligheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan dan? Een overheersende macht vindt dat er een groep mensen dood moet. Zo gezegd, zo gedaan.
Nee hoor. Ik vergelijk het afslachten van onschuldigen met het afslachten van onschuldigen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Skillsy het volgende:
[..]
die stad was berucht vanwege tal van misdaden en vuiligheid.
Dus jij vergelijkt joden met misdaden en vuiligheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |