ja? ik kom er tegenwoordig nauwelijks meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar zitten meer niet-turken dan turken.
Nietes. Het hebben van homoseksuele gemeenschap is verboden. Boeie. Laten we idd maar met zijn allen ontopic gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan je mij een bron geven want ik kan dat mij niet voorstellen.
Homosexualiteit is verboden in de islam
pi?quote:
snapjequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja? ik kom er tegenwoordig nauwelijks meer
Klopt, de daad is verboden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nietes. Het hebben van homoseksuele gemeenschap is verboden. Boeie. Laten we idd maar met zijn allen ontopic gaan.
Zijn er geen mods danquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Is daar een stuk rustig rond deze tijd alleen een paar verdwaalde Islamhaters
OT doen svp.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Weinig rond deze tijd;)
Ampibur wat vind je van ataturk?
Hier in Eskisehir wel, geen idee hoe t met Gezi zit. In Eskisehir zijn gisternacht de meeste arrestaties verricht sinds t begin van de protesten in de stad.quote:
ja ik zag opeens het licht en dacht wat toepasselijk!quote:
Er zijn toch geen homo's in Marokko...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan je mij een bron geven want ik kan dat mij niet voorstellen.
Homosexualiteit is verboden in de islam
Die zijn er sowieso maar allemaal in het geheim.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen homo's in Marokko....
O, shit, ik hoor altijd dat ze er niet zijn van mijn Islamitische vrienden/collega's... Hoe zit dan nou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso maar allemaal in het geheim.
Nou ze bestaan wel en ze wouden een keer demonstreren maar niemand durfde toen..quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, shit, ik hoor altijd dat ze er niet zijn van mijn Islamitische vrienden/collega's... Hoe zit dan nou?
Bang om de gevangenis in te gaan wrs?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ze bestaan wel en ze wouden een keer demonstreren maar niemand durfde toen..
Ik ga de bron ff zoeken.
Bang om klappen te krijgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bang om de gevangenis in te gaan wrs?
Ja sowieso vanwege het verstoren van openbare orde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bang om de gevangenis in te gaan wrs?
Dan moeten ze een vergunning aanvragen of net als die Turkse kunstenaar gewoon zwijgend staan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja sowieso vanwege het verstoren van openbare orde.
Openbare chaos bedoel jequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja sowieso vanwege het verstoren van openbare orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |