Wat was dan je stelling? XDquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke. Mja dit is wel erg offtopic allemaal.
Niet "alles" ligt natuurlijk 'in de lijn van', maar een groot gedeelte wel. Hij zal de mensen in eigen land ook moeten voorzien van gemakken, maar zijn stijl is een beetje als een aap die van alles maar uit de grond ramt zonder na te denken over hoe zoiets in de omgeving integreert en of het wel echt nodig is. En hij lijkt de persoonlijke connectie met het volk kwijt. Het is alleen maar zogenaamde glorie in materiële zaken creëren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu je het zo verwoorde, klinkt best aantrekkelijk eigenlijk erdogan de grote, daarnaast, weerstand van mensen laat erdogans obsessie blijken? die serie commentaar vond ik ook overbodig, hoe is een replica maken van culurele erfgoed om hotels/avm/woningen te maken een kenmerk van een obsessie, ottomaanse rijk was voornamelijk non turkish
Pssst. Ik ben 30 en zal nimmer een hoofddoek dragen. Helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:02 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Rustig aan ben 23 kardasch
Je moet wel een hoofddoek dragen ambipur
Ach was ook in het begin zo hoor. Religie heeft ups en downs gehad in populariteit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om een paar gays. Aan het eind was de sterkte van de imaan sterk verminderd..er was meer corruptie etc etc.
Jammerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pssst. Ik ben 30 en zal nimmer een hoofddoek dragen. Helaas.
ben je getrouwd ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef De_Guidance het volgende:
23! Veel te laat.
Ben ook 23 trouwens.
Tuurlijk, met de tijd wordt het steeds erger tot het uit elkaar valt. De rafidun is eigenlijk het rolmodel. En de meeste mensen hier die tegen de Islam zijn nemen hedendaagse regeringen als voorbeeld. Dat getuigt juist van hun onwetendheid.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach was ook in het begin zo hoor. De islam heeft ups en downs gehad.
Vaak werd de religieuze leider onder duim gehouden door de Sultan.
Zo werd in de hoogtijdagen broedermoord islamitisch "legaal" verklaard tussen de "prinsen" tijdens de strijd om de troonopvolging, terwijl de islam vrij duidelijk is over moord. Over de harems kunnen je ook vragen stellen.
Ik denk dus niet dat er een causaal verband is.
waarom gaan jullie niet bij turken chat slap lullen?quote:
ze zijn nooit gestoptquote:
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom gaan jullie niet bij turken chat slap lullen?
turken chat? Bestaat tmf-chat dan nog?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
over velenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
En jij bent ook wel eens offtopic bezig hoor. Vrij vaak zelfs.
GC / Turken op FOK! #945 De zomer komt er nog steeds aanquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
turken chat? Bestaat tmf-chat dan nog?
Ik zou hier nog op kunnen reageren als je zelf niet vaak off ging. Nu neem ik dit niet srs.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
jammer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zou hier nog op kunnen reageren als je zelf niet vaak off ging. Nu neem ik dit niet srs.
Helaas voor jou en de protesterende Turken hebben jullie daar helemaal niks over te zeggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kleine minaretten naast de koepeltentjes in Gezi park is genoeg.
Daar zitten meer niet-turken dan turken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #945 De zomer komt er nog steeds aan
Over de tentjes niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Helaas voor jou en de protesterende Turken hebben jullie daar helemaal niks over te zeggen
Kan je mij een bron geven want ik kan dat mij niet voorstellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat homoseks willen een drift is, wordt gewoon geaccepteerd in klassieke islamitische rechtsboeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |