Groep 7...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsseen na hoogste v/d klas
Weet nog wel dat ik in groep 7 met zo'n proef toets 539 had
545 het op één na hoogste?! Pff, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsseen na hoogste v/d klas
Weet nog wel dat ik in groep 7 met zo'n proef toets 539 had
Waar hebben jullie het eigenlijk over?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
545 het op één na hoogste?! Pff, de jeugd van tegenwoordig.
Jep, hoogste was 548.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
545 het op één na hoogste?! Pff, de jeugd van tegenwoordig.
Het lage IQ dat blijkt uit de Cito-scores van BB's klasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het eigenlijk over?
Ik heb nog nooit iets op school gedaan waar ik meer dan een 10 mee kon halen....quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is 4 jaartjes geleden, dat weet ik nog wel hoor
Hoe lang bestaat die Cito kneut eigenlijk? Want ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit aan meegedaan heb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het lage IQ dat blijkt uit de Cito-scores van BB's klas
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets op school gedaan waar ik meer dan een 10 mee kon halen....
Zitten niet zoveel snuggere tussen, volgens mij ging 3/4 naar vmbo kaderquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het lage IQ dat blijkt uit de Cito-scores van BB's klas
Bestond al toen ik op de lager school zat hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe lang bestaat die Cito kneut eigenlijk? Want ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit aan meegedaan heb.
Op FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik had 546. Maar het advies was GTL omdat ik traag was.
Nou, kijk eens waar ik terecht ben gekomen.
BIj mij was 't tegenovergesteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bestond al toen ik op de lager school zat hoor
Cito-uitslag was Havo/VWO advies, bovenmeester, muis zal een matige Mavo leerlinge zijn, kan beter naar het vmbo.
OK, met één keer zitten blijven, HAVO afgerond
aan al die lui die dachten dat ik dat niet zou kunnen, inclusief mijn ma
Bij de NatResquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik had 546. Maar het advies was GTL omdat ik traag was.
Nou, kijk eens waar ik terecht ben gekomen.
Heb het even opgezocht, sinds 1970 blijkbaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe lang bestaat die Cito kneut eigenlijk? Want ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit aan meegedaan heb.
quote:
De postduif met die toetsen was wsl verdwaald onderweg naar Friesland,,,quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cito-uitslag was Havo/VWO advies, bovenmeester, muis zal een matige Mavo leerlinge zijn, kan beter naar het vmbo.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |