Het is hier nu extreem donker, maar er gebeurt nog niets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Bewolkt... en het wordt donkerder.
En waar is die level 3 van duitsland.... de stumpers
En als je iets verder kijkt, zoals Frankrijk, gebeuren ze dus ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja. En overal wordt erbij geschreven dat die dingen mogelijk zijn. Mogelijk. Maar dat woord sla jij zo te zien over.
Komt dat recht naar het noorden?quote:
Hoop dat het richting hier komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, al gaat het nu iets meer naar het noorden ipv nw.
Dat ligt nu (bijna) hier (Bonn) maar echt actief is het nog niet.quote:
Dit is tot en met vrijdagavond? Kan inderdaad een aardige bak water worden dan voor N-O Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor ons in Noord-Oost Twente
Badje loopt vanzelf wel vol straks
Is dit voor morgen of tot en met morgen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
tot en metquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit voor morgen of tot en met morgen?
als dit alles is tot en met morgen, 12 mm.....
Geweldig!!!quote:
Is dit voor morgen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Cumulatief tot morgenavond lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Is dit voor morgen?Ain't gonna happen
![]()
Vanaf nu / tot en met morgenavond.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Is dit voor morgen?Ain't gonna happen
![]()
Klopt niet, buienradar heeft het zwaar dus zodoende kloppen de kaartjes niet helemaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Gwywen het volgende:
Volgens de radar zit er niet eens bliksem in dat ding bij Keulen, hoe kan dat?
Mijn weer-app geeft alleen code rood in de omgeving van Düsseldorf, de regio waar ik woon is gewoon veilig blauw
Regen nu iets van 30/40 mm per uur hier. (In totaal nu bijna 15mm, komt nog waarschijnlijk meer bij, misschien nog hagel).quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:11 schreef Drassss het volgende:
Het is toch behoorlijk aan het activeren.
Er is wel wat onweer maar niet veel, vooral veel regen. En het ziet er nu uit of het bijna middernacht is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Gwywen het volgende:
Volgens de radar zit er niet eens bliksem in dat ding bij Keulen, hoe kan dat?
Mijn weer-app geeft alleen code rood in de omgeving van Düsseldorf, de regio waar ik woon is gewoon veilig blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |