Landverraderquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vechten voor een land waarvan ik 90% van de bevolking toch mongolen vind? Ja daag. Ik ga lekker emigreren dan.
Met jou kan ik praten. Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vechten voor een land waarvan ik 90% van de bevolking toch mongolen vind? Ja daag. Ik ga lekker emigreren dan.
Daar gaat het niet om. Als de nood aan de man komt (situatie wordt dringend genoeg) word jij goedgekeurd.quote:
Als Nederland bestond grotendeels uit lieden zoals jij, zouden wij verliezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Waterdrinker het volgende:
ik verbrand levend als ik ineens uren in de buitenlucht ben
Dan is het niet dat ik veel keuze heb, of niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef ontembare het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als de nood aan de man komt (situatie wordt dringend genoeg) word jij goedgekeurd.
Jep. Heb net alle aflevering A team gekeken dus ik ben er klaar voor!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef mistermysterion het volgende:
Ik zou een beetje de held uithangen. Mooie vrouwen beschermen enzo.
Het is denk in Nederland een beetje teveel ieder voor zich. Zou alleen aan nuttige gevechten meedoen. En zeker niet naar het oorlogsgebied toegaan. Laatze maar hierheen komen. Zou uiteindelijk wel al mijn tactieken die ik geleerd heb uit films enzo toepassen.
Ga weg allochtoontje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |