quote:
ik zeg al maanden rond 20 oct.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef FredVleespet het volgende:
Member van neogaf post ook:
hey guys, the poster is made and printed by mediamark, the delivery date is random. i talked to a few of my friends who work there. 13 november would be at it latest. expect it end of october
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
Family Sharing: je kon full acces krijgen tot een game maar maximaal voor een uur.
http://redd.it/1gq871
http://pastebin.com/TE1MWES2
Je kunt het dus zien als een demo.
Nog niet bevestigd he. Het klinkt zeer logisch maar tot nu toe is het nog een gerucht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
![]()
wat slecht zeg als dat zo is
zou wel verklaren waarom ze het niet echt hadden toegelicht en het nieuws over die functie niet wat groter hadden gebracht
dat is dan een tientje korting ofzo(als je het telt vanuit 2 jaar abo's).. 15 maanden.. 60-70 cent per maandquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef bakacakes het volgende:
Hoop dat er een mooie PS Plus actie aankomt, zoals 12 + 3 maanden voor €50,-
Zou helemaal mooi zijn als dat eind deze maand gebeurd, zodat ik de juni games ook nog even mee kan pakken!
moet het echt niet te vaak lezen, blijf er om lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd he. Het klinkt zeer logisch maar tot nu toe is het nog een gerucht.
Niet dat het veel uitmaakt![]()
Klopt helemaal, dus ik koop het ook sowieso. Maar volgende week (29 juni) bestaat PS Plus 2 jaar, en vorig jaar was deze actie ook gedaan voor het één-jarig jubileum.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is dan een tientje korting ofzo.. 15 maanden.. 60-70 cent per maandgewoon yolo joh en halen, heb je gelijk uncharted 3 en begin next month bf3.
ahh okequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Klopt helemaal, dus ik koop het ook sowieso. Maar volgende week (29 juni) bestaat PS Plus 2 jaar, en vorig jaar was deze actie ook gedaan voor het één-jarig jubileum.
Ik heb alle Uncharted games al
Komt nog wel hoor. Hoorde al geruchten dat er gewoon achter de schermen aan die versie wordt gewerkt. Het is immers ook van EA, en hij komt ook op de PC uit en is even timed exclusive voor MS.quote:
Komt wel goed. Qua architectuur is de PS4 niet zo verschillend van de X1 of PC, en aangezien EA de uitgever is, is het gewoon een kwestie van tijd voor de PS4 versie wordt aangekondigd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen eens gekocht. Ze hadden als kleine studio geen tijd om er aan twee te werken.
Ergens rights van kopen en een port maken is wel iets anders héquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef VulpX het volgende:
[..]
Komt wel goed. Qua architectuur is de PS4 niet zo verschillend van de X1 of PC, en aangezien EA de uitgever is, is het gewoon een kwestie van tijd voor de PS4 versie wordt aangekondigd.
Uiteraard. Maar zie hier: http://www.eurogamer.net/(...)pawn-and-ea-weigh-inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ergens rights van kopen en een port maken is wel iets anders hé
Maar het heeft niks met de structuur van de consoles te maken bedoelde ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef VulpX het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zie hier: http://www.eurogamer.net/(...)pawn-and-ea-weigh-in
De developers willen het zelf ook wel, kunnen het nu alleen even niet. En EA sluit het ook niet compleet uit.
Inderdaad, dat klopt. Maar het is dus gewoon een timed exclusive. Waar heb je trouwens vandaan dat het een jaar is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar het heeft niks met de structuur van de consoles te maken bedoelde ik
Developers kunnen voor pc/X1/PS4 maken, maar hebben niks te zeggen over waar het op uit komt. EA bepaald dat, die hebben exclusive rights voor de game verkocht aan MS voor een jaar. Daarna mag EA bepalen of zd de game releasen op PS4, wat EA kennende ze ongetwijfeld zullen doen. Maar de developers hebben er niks over te zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |